Pentru România, #doar TRICOLOR. Campania unei cunoscute mărci de ciocolată
Compania Kandia Dulce a decis ca în cinstea Anului Centenar, ciocolata „Rom” să renunțe la numele de pe ambalaj, devenind astfel singurul produs care are doar culorile tricolorului inscripționate pe înveliș, se arată într-un comunicat de presă trimis pe adresa redacției ActiveNews.
„Centenarul este, fără îndoială, unul dintre cele mai importante momente istorice, astfel că mai mult ca oricând, acțiunile și comunicarea trebuie să fie despre români și România. Tocmai de aceea, în calitate de cel mai dulce simbol al României, ROM păstrează pe ambalaj doar cele 3 culori, care îmbină povestea unui popor în cea mai frumoasă și simplă declarație de mândrie națională și patriotism”, a declarat Diana Bârlan, Group Brand Manager, Kandia Dulce, conform sursei citate.
În comunicat se precizează că ROM își propune să ducă steagul României în toată țara și îi îndeamnă pe români să îl poarte cu mândrie în locurile și momentele semnificative pentru ei. Tricolorul devine astfel mai prezent în istorie ca oricând și se transformă din simbol în manifest, arborarea sa nemaifiind limitată la ziua de 01 decembrie.
„Noul ambalaj ROM se află deja pe piață și va fi comercializat în această formă până la finalul anului.
Din 1964 până astăzi, ROM a devenit o părticică din istoria românilor. A crescut alături de fiecare nouă generație, iar atunci când influențele străine au devenit irezistibile, și-a păstrat autenticitatea, provocându-i pe români să fie mândri de identitatea lor. ROM i-a unit pe români campanie cu campanie și le-a arătat cum, cu un strop de ironie și mult haz, putem lupta pentru valorile autentice românești care ne definesc.
Campaniile ROM au construit din micul baton o voce relevantă a noii generații, iar eforturile au fost apreciate și răsplătite cu o multitudine de premii locale și internaționale”, se arată în încheierea mesajului.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
A fost lovit podul din Baltimore de o Lebădă Neagră?
BNR: Datoria externă a României a săltat cu aproape 10% în 2024
Gogorița Verde: Asia se dezvoltă și Occidentul se prăbușește
Noul comunism cu față climatică. Analiză înspăimântătoare a documentelor UE realizată de Prof. dr. av. Gheorghe Piperea și Arina Vasilescu, de la Piperea & Asociații: UNIUNEA EUROPEANĂ, CARBONUL ȘI NOI
Am repornit motoarele! ACTUALIZARE și MULȚUMIRI! Problemele ActiveNews: 20.000 de articole dispărute. Ținta Covid
MAREA CONFISCARE - un nou documentar video excepțional
Recomandările noastre
Secțiuni: Consumator Economie
Locații: București
Subiecte: Anul Centenarului
Organizații: Kandia
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)