Un studiu suedez a demonstrat și a confirmat că ARNm din vaccinurile Pfizer/BioNTech anti-Covid se infiltrează în celule și își transcrie mesajul în ADN-ul uman în decurs de 6 ore, modificându-ne propriul ADN. Chestiunea a fost evidențiată și de secțiunea de sănătate a revistei Forbes (foto). Reamintim că propaganda oficială a contestat acest adevăr în ultimii doi ani iar toți cei care au susținut acest lucru, inclusiv specialiști de talie mondială, au fost marginalizați și desconsiderați drept „conspiraționiști”.

Un studiu anterior publicat în octombrie 2021 în Suedia a constatat că proteina Spike intră în nucleele celulelor noastre și afectează mecanismul prin care celulele noastre repară ADN-ul deteriorat, scrie expose-news.com, care prezintă aceste studii.

Studii anterioare

Studiile preclinice pe animale privind vaccinurile ARNm Pfizer/BioNTech anti-Covid (BNT162b2) au arătat efecte reversibile asupra ficatului șobolanilor, printre care: ficat mărit, vacuolare și niveluri crescute de enzime (γGT, AST, ALP). În raportul de evaluare privind BNT162b2 furnizat EMA de către Pfizer, se arată că, potrivit studiilor pe șobolani, conținutul nu rămâne la locul injectării și o proporție relativ mare (până la 18%) din doza totală de „vaccin” ajunge în ficat.

Un alt studiu realizat în mai 2021 de oamenii de știință de la MIT a arătat că ARN-ul SARS-CoV-2 poate fi transcris invers și integrat în genomul celulelor umane și exprimat ca transcrieri ireale. Deși nimeni din mass-media corporatistă sau din domeniul științific corporatist nu a pus întrebarea la momentul respectiv, rezultatele acestui studiu trezesc întrebarea dacă această transcripție inversă poate apărea și în cazul ARN din vaccinurile împotriva Covid.

ABC 10 News a relatat despre studiul MIT la scurt timp după ce a fost publicat:

Ce este transcrierea inversă?

Imaginile valorează cât o mie de cuvinte, astfel că, în loc să încercăm să scriem o explicație, oferim acest video care explică mecanismul transcripției inverse a HIV, un retrovirus. Ilustrează modul în care HIV infectează o celulă și se reproduce folosind transcriptaza inversă și mașinăria celulară a gazdei.

Primul studiu despre transcripția inversă a proteinelor Spike vaccinale

În urma rezultatelor studiilor pe animale și a studiului MIT, un grup de oameni de știință suedezi de la Universitatea Lund a efectuat un studiu pentru a analiza efectul pe care vaccinul Pfizer/BioNTech (BNT162b2) l-a avut asupra celulelor hepatice umane și dacă ARN-ul codificat Pfizer poate fi transcris invers în ADN. Studiul, „Transcrierea inversă intracelulară a vaccinului ARNm Pfizer BioNTech COVID-19 BNT162b2 in vitro în linia celulară a ficatului uman”, a fost publicat pe 25 februarie 2022.

Studiul a constatat că vaccinul ARNm poate intra în linia celulară a ficatului uman Huh7 și că ARNm din vaccin este transcris invers în ADN la șase ore după ce celulele au fost expuse la acesta.

„Studiul nostru arată că [vaccinul ARNm de la Pfizer]... poate fi transcris invers în ADN…, iar acest lucru poate trezi îngrijorarea că ADN-ul derivat din [vaccin] poate fi integrat în genomul gazdei și poate afecta integritatea ADN-ului genomic, ceea ce poate pot facilita efecte secundare genotoxice.”

În videoul de mai jos, dr. Mobeen Syed explică acest studiu în termeni mai profani. De la minutul 8:17, el începe să explice, în următoarele 9 minute, transcripția inversă, celulele Huh7, expresia genei LINE-1, proteina LINE-1 și ce înseamnă toate acestea.

Lucrarea concluzionează: „Studiul nostru este primul studiu in vitro cu privire efectul vaccinului ARNm Covid-19 BNT162b2 asupra liniei de celule hepatice umane. Prezentăm dovezi privind intrarea rapidă a BNT162b2 în celule și transcripția inversă intracelulară ulterioară a ARNm BNT162b2 în ADN.”

Referindu-se la studiu, Dr. Peter McCullough a scris pe Twitter: „Alden et al, Universitatea Lund, Suedia, confirmă una dintre cele mai mari temeri ale noastre. Materialul genetic exogen [extracelular] care codifică periculoasa proteină Spike este transcris invers în genomul uman; posibilă expresie constitutivă pe termen lung/sinteză a [proteinei] Spike care favorizează boala/letală.”

Acesta a fost planul?

Pentru a răspunde la întrebarea dacă a fost un lucru planificat, mai jos oferim o selecție de fragmente din afirmații cu privire la editarea genelor. Nu mai este nevoie de comentarii, aceste fragmente vorbesc de la sine.

Într-un interviu acordat lui Charlie Rose, Klaus Schwab a afirmat: „Vedeți, diferența cu privire la această a Patra Revoluție Industrială este că nu schimbă ceea ce faci, ci te schimbă. Dacă ne gândim la editarea genetică, ca să dăm un exemplu, tu ești cel care te schimbi. Și, desigur, acest lucru are un impact major asupra identității tale.”

Tal Zaks, directorul medical de la Moderna, a declarat: „În fiecare celulă există acest lucru numit ARN mesager sau ARNm pe scurt, care transmite informațiile critice de la ADN-ul din genele noastre către proteină. Aceasta este informația critică care determină ce va face celula. Asemănăm [acest proces] cu un sistem de operare. …. Prin urmare, dacă am putea schimba asta,... dacă am putea introduce o linie de cod sau am putea schimba o linie de cod, acest lucru ar avea implicații profunde cu privire la orice, de la gripă la cancer.”

În timpul unui interviu cu Anthony Fauci din 30 aprilie 2020, Bill Gates a declarat că este deosebit de încântat de o nouă abordare numită „vaccin ARN”. Gates a explicat: „Spre deosebire de vaccinul antigripal, care conține fragmente din virusul gripal, astfel încât sistemul tău imunitar să învețe să le atace, un vaccin ARN oferă corpului tău codul genetic necesar pentru a produce singur fragmente virale.”

La acea vreme, Gates a realizat un videoclip promoțional pentru „vaccinurile ARN”.

De asemenea, pe 29 noiembrie 2021, Forbes a publicat un articol intitulat „Da, vaccinul vă schimbă ADN-ul. Un pic. Acesta este un lucru bun.” Mai târziu, și-a reintitulat articolul „Vaccinurile Covid nu vă modifică ADN-ul – ajută la alegerea celulelor pentru a vă întări răspunsul imun”.

Autorul a schimbat titlul pentru a sublinia că vaccinurile „nu ne modifică ADN-ul” fără a modifica nimic din conținutul articolului.