ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


ACTUALIZARE 23:00 Compania Kaufland ne-a trimis următorul punct de vedere cu referință la acest subiect:

„Susținem producătorii și produsele românești, asigurând în același timp clienților acces la o gamă diversificată de produse. Produsul menționat este "Bluză tip ie”, eticheta comunicând că articolul reprezintă o reinterpretare a unui model. 

Suntem bucuroși să punem la dispoziția clienților noștri și ii românești, dar și alte obiecte tradiționale, preparate românești, produse ale fermierilor și meșteșugarilor locali, în cadrul târgurilor pe care le organizăm periodic pentru producătorii români, în parcările magazinelor Kaufland din toată țară. În cadrul acestor târguri, oferim gratuit producătorilor locali spațiu de vânzare și întreaga logistică necesară pentru a-și aduce produsele mai aproape de români și invităm orice producător să se înscrie, chiar și fără să fie colaborator cu noi.  

Pe lângă ii, clienții mai pot găsi aici o sumedenie de produse româneși, de la produse de port popular veritabile, țesături tradiționale, obiecte de artizanat și meșteșug românesc, până la preparate tradiționale – de exemplu: opinci, sumane, coșuri tradiționale, ceramică românească, must, plăcinte pădurănești și altele – în funcție de oferta pe care o are fiecare producător regional. Vă invităm să urmăriți traseul seriei de târguri prin țară.  

În același timp, suntem printre puținii retaileri care oferă peste jumătate din sortiment produs în România. Promovând consumul produselor românești, susținem economia locală. Printre inițiativele care demonstrează susținerea se numără proiectul Cooperativa "Țara mea", (dezvoltat alături de Federația Agrostar și Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale), aceasta fiind o marcă proprie prin care oferim produse tradiționale de la peste 200 de fermieri din România. 

De asemenea, pentru a aduce o soluție concretă pentru dezvoltarea agricultorilor locali, recent am demarat primul program din România care sprijină producătorii români de legume-fructe să obțină cea mai prestigioasă certificare internațională de calitate și siguranță alimentară – Global GAP. Programul contribuie la creșterea sectorului agribusiness din România și oferă un ajutor real producătorilor români: consultanță, training-uri și sprijin finaciar pentru dezvoltare.   

Vom continua să susținem producătorii români și să promovăm valoarea produselor românești, oferind în același timp o gamă diversificată de articole, calitate și prețuri mici”. 
 
Știrea inițială

Marii retaileri anunță pompos de câte ori au ocazia că susțin produsele și producătorii din România. Nu sunt decât declarații fără acoperire, după cum s-a dovedit de nenumărate ori.

Kaufland, cel mai mare retilar din țară, vinde ii produse în India, asta în timp ce adevărații meșteșugari își vând produsele pe marginile drumurilor.

Este încă o dovadă că marile rețele comerciale pun umărul la distrugerea a tot ceea ce înseamnă produs românesc.

Kaufland profită de mâna de lucru ieftină din India pentru a face profit uriaș, în timp ce românii nu au cum să vând la acest preț o ie.