Kaufland spune că susține producătorii români, dar vinde ii produse în India. UPDATE: Punctul de vedere al Kaufland
ACTUALIZARE 23:00 Compania Kaufland ne-a trimis următorul punct de vedere cu referință la acest subiect:
„Susținem producătorii și produsele românești, asigurând în același timp clienților acces la o gamă diversificată de produse. Produsul menționat este "Bluză tip ie”, eticheta comunicând că articolul reprezintă o reinterpretare a unui model.
Suntem bucuroși să punem la dispoziția clienților noștri și ii românești, dar și alte obiecte tradiționale, preparate românești, produse ale fermierilor și meșteșugarilor locali, în cadrul târgurilor pe care le organizăm periodic pentru producătorii români, în parcările magazinelor Kaufland din toată țară. În cadrul acestor târguri, oferim gratuit producătorilor locali spațiu de vânzare și întreaga logistică necesară pentru a-și aduce produsele mai aproape de români și invităm orice producător să se înscrie, chiar și fără să fie colaborator cu noi.
Pe lângă ii, clienții mai pot găsi aici o sumedenie de produse româneși, de la produse de port popular veritabile, țesături tradiționale, obiecte de artizanat și meșteșug românesc, până la preparate tradiționale – de exemplu: opinci, sumane, coșuri tradiționale, ceramică românească, must, plăcinte pădurănești și altele – în funcție de oferta pe care o are fiecare producător regional. Vă invităm să urmăriți traseul seriei de târguri prin țară.
În același timp, suntem printre puținii retaileri care oferă peste jumătate din sortiment produs în România. Promovând consumul produselor românești, susținem economia locală. Printre inițiativele care demonstrează susținerea se numără proiectul Cooperativa "Țara mea", (dezvoltat alături de Federația Agrostar și Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale), aceasta fiind o marcă proprie prin care oferim produse tradiționale de la peste 200 de fermieri din România.
De asemenea, pentru a aduce o soluție concretă pentru dezvoltarea agricultorilor locali, recent am demarat primul program din România care sprijină producătorii români de legume-fructe să obțină cea mai prestigioasă certificare internațională de calitate și siguranță alimentară – Global GAP. Programul contribuie la creșterea sectorului agribusiness din România și oferă un ajutor real producătorilor români: consultanță, training-uri și sprijin finaciar pentru dezvoltare.
Vom continua să susținem producătorii români și să promovăm valoarea produselor românești, oferind în același timp o gamă diversificată de articole, calitate și prețuri mici”.
Știrea inițială
Marii retaileri anunță pompos de câte ori au ocazia că susțin produsele și producătorii din România. Nu sunt decât declarații fără acoperire, după cum s-a dovedit de nenumărate ori.
Kaufland, cel mai mare retilar din țară, vinde ii produse în India, asta în timp ce adevărații meșteșugari își vând produsele pe marginile drumurilor.
Este încă o dovadă că marile rețele comerciale pun umărul la distrugerea a tot ceea ce înseamnă produs românesc.
Kaufland profită de mâna de lucru ieftină din India pentru a face profit uriaș, în timp ce românii nu au cum să vând la acest preț o ie.
Kaufland profită de mâna de lucru ieftină din India pentru a face profit uriaș, în timp ce românii nu au cum să vând la acest preț o ie.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Am repornit motoarele! ACTUALIZARE și MULȚUMIRI! Problemele ActiveNews: 20.000 de articole dispărute. Ținta Covid
Luminița Arhire: PUIUL VOPSIT GALBEN-ALBASTRU, CU TREI TRANDAFIRI PE TÂRTIȚĂ
INSECTELE AJUNG ÎN GALANTARELE LIDL. Marea resetare alimentară: Lanțul de supermarketuri Lidl va reduce produsele din carne pentru a fi în tandem cu obiectivele agendei globaliste. Aceștia vor opta pentru variante alternative
Șocul și indignarea unui neamț când a intrat într-un supermarket din România: “Ieșea scandal dacă făceau asta la noi, în Germania, să pună chiar asemenea prețuri! Ieșea Revoluție!”
Asociația Pro Consumatori: Numai două mărci de lapte conțin lapte nestandardizat, fără a fi prelucrat
Banalii pufuleți, otravă pentru sănătate. Medic: Dacă vrei să-i cumperi copilului tău niște diabet cu mai puțin de 1 leu, o punguță de pufuleți este alegerea ideală!
Recomandările noastre
Loreta Popa, un om dedicat primei sale iubiri: CUVÂNTUL! Interviu ActiveNews cu promotoarea Muzeului Național al Literaturii Române: ”Fără acces la educație copiii noștri nu vor mai fi în stare nici să se semneze, dar să citească”
27 martie: Basarabia „se unește pentru totdeauna cu Mama sa, România”. Aproape toți cei care au votat Unirea au fost apoi vânați de bolșevici și au sfârșit în lagărele sovietice. Ei sunt Martirii Basarabiei, Martirii Unirii. Să nu-i uităm niciodată!
Secțiuni: Consumator
Locații: România
Subiecte: Producători români
Organizații: Kaufland
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)