ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


ACTUALIZARE ING Bank a anunțat că a remediat problemele tehnice apărute sâmbătă, iar rețeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home’Bank sunt din nou disponibile.

"Serviciile ING sunt funcționale. Acum și tranzacțiile cu cardul la comercianți și la bancomat sunt disponibile", a precizat banca pe site-ul oficial. 

ȘTIREA INIȚIALĂ De ore bune, posesorii de carduri ING se confruntă cu mari probleme.

Mai precis, de pe la ora 13.00 datează primul apel, în care un client reclama la ING că nu-i funcționează plata cu cardul. De atunci s-au scurs ore bune, iar problemele s-au înmulțit o dată cu trecerea timpului. 

Clienții băncii nu pot face plăți cu cardul nici la magazine, nici online, nu-și pot accesa conturile, nu pot efectua nici un fel de tranzacții. Banca a dat asigurări că este vorba despre o problemă tehnică, a sistemului informatic, ce va fi remediată în cel mai scurt timp.

Am contactat ING și ni s-a confirmat că se fac mari eforturi pentru a rezolva această situație, probabil în cursul acestei seri. Totodată, banca a recunoscut că a mai avut probleme similare, dar nu de o asemenea amploare.