ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Trei oameni de afaceri români au pus bazele unei afaceri de tip cash and carry. Claudiu și Ionel Zglobiu și Marius Mierlă din Craiova au dezvoltat, începând din 1989, compania de distribuție de bunuri de larg consum Exflor, un business care a avut în 2015 o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro.

În urmă cu o săptămână au deschis la Târgu Jiu al doilea magazin propriu și se pregătesc de o nouă inaugurare în Craiova. Primul magazin, un supermarket de 450 de metri pătrați, a fost deschis în Craiova în 2006, scrie economica.net

Magazinul din Târgu Jiu are o suprafață de 2.700 de metri pătrați, iar cel ce se va deschide luna viitoare în Craiova va avea 2.100 de metri pătrați.

Supermarketul din Târgu Jiu are 50 de angajaâți și comercializează aproximativ 8.000 de produse alimentare ambalate și nealimentare, cosmetice, detergenți, chiar scule și unelte, majoritatea de proveniență locală.

„Magazinul are un specific aparte față de piața pe care activăm. Marfa se vinde pe paleți, adică pe un fel de rafturi mari de depozitare, ceea ce ne permite să reducem costurile cu angajații și cu manipularea. Este mai degrabă un depozit inspirat din nevoia de business, iar cumpărăturile se pot face foarte rapid, având patru case”, a declarat Marius Mierlă, directorul companiei, potrivit căruia principalul atu al magazinelor Exflor este prețul de discounter. „Noi suntem distribuitori și de aceea putem oferi prețuri de discounter. La noi nu este nevoie de card de client (pentru a putea cumpăra) și ne adresăm mai mult persoanelor fizice”, mai spune managerul care estimează pentru noul magazin rulaje de 25-30 de milioane de euro pe zi.
 
În România activează mai mulțte supermarketuri românești, cele mai cunoscute fiind Succes, Anabela sau Cleopatra.