Adrian Năstase se plânge de lipsa autostrăzilor, dar "uită" că a semnat cel mai păgubos contract din istoria României legat de autostrăzi
Retras la Cornu, o cochetă localitate aflată pe DN1, Adrian Năstase se plânge pe Facebook de lipsa unei autostrăzi care să facă legătura între București și Brașov.
Năstase a scris că "în 2004, când eram premier, se semnase contractul cu firma Vinci, din Franța, pentru realizarea autostrăzii Comarnic-Brașov. Autostrada ar fi fost finalizată încă de acum cinci ani. Probabil că puțini își mai amintesc faptul că, în 2005, Băsescu a anulat contractul respectiv, pe motiv de "tain". Îmi aduc aminte de argumentul lui Băsescu împotriva autostrăzii - voiam eu să-mi "trag" autostradă ca să ajung la Cornu".
Este dureros pentru români să parcurgă un drum de 180 km chiar și în 9 (nouă) ore, cum s-a întâmplat în aceste zile de vacanță. Nici Victor Ponta nu a făcut nimic, chiar dacă a promis, în 2012, că va face autostrada până la Brașov. Momentan, nu s-a săpat un metru din autostradă.
Iar despre Adrian Năstase, acesta "uită" că în mandatul său a fost semnat cel mai păgubos contract din istoria României: autostrada Transilvania. În 9 ani, românii au plătit 1,6 miliarde de euro pentru 52 de kilometri de autostradă făcuți de americanii de la Bechtel. Astfel, România a reușit să atingă recordul de a cheltui aproximativ 30 de milioane de euro pentru realizarea unui kilometru de autostradă, în condițiile în care standardul de cost pentru un kilometru de autostradă, stabilit oficial, variază între 3,8 și 6 milioane de euro, în funcție de relief.
Năstase a scris că "în 2004, când eram premier, se semnase contractul cu firma Vinci, din Franța, pentru realizarea autostrăzii Comarnic-Brașov. Autostrada ar fi fost finalizată încă de acum cinci ani. Probabil că puțini își mai amintesc faptul că, în 2005, Băsescu a anulat contractul respectiv, pe motiv de "tain". Îmi aduc aminte de argumentul lui Băsescu împotriva autostrăzii - voiam eu să-mi "trag" autostradă ca să ajung la Cornu".
Este dureros pentru români să parcurgă un drum de 180 km chiar și în 9 (nouă) ore, cum s-a întâmplat în aceste zile de vacanță. Nici Victor Ponta nu a făcut nimic, chiar dacă a promis, în 2012, că va face autostrada până la Brașov. Momentan, nu s-a săpat un metru din autostradă.
Iar despre Adrian Năstase, acesta "uită" că în mandatul său a fost semnat cel mai păgubos contract din istoria României: autostrada Transilvania. În 9 ani, românii au plătit 1,6 miliarde de euro pentru 52 de kilometri de autostradă făcuți de americanii de la Bechtel. Astfel, România a reușit să atingă recordul de a cheltui aproximativ 30 de milioane de euro pentru realizarea unui kilometru de autostradă, în condițiile în care standardul de cost pentru un kilometru de autostradă, stabilit oficial, variază între 3,8 și 6 milioane de euro, în funcție de relief.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Guvernul României a „negociat” cu Qatarul cedarea a 51% din acționariatul companiei de stat Tarom și ia în calcul măsuri similare și pentru portul Constanța
Claudia Marcu: Energia verde a leșinat
Noul comunism cu față climatică. Analiză înspăimântătoare a documentelor UE realizată de Prof. dr. av. Gheorghe Piperea și Arina Vasilescu, de la Piperea & Asociații: UNIUNEA EUROPEANĂ, CARBONUL ȘI NOI
În sfârșit o veste bună! 83% dintre suedezi doresc să folosească banii cash, în ciuda ultra-tehnologizării. Peste 6000 de persoane au primit deja implanturi de microcipuri în mâini pentru a le folosi la plățile fără numerar
Producătorii români sunt discriminați în țara lor! Consiliul Concurenței, aliatul corporațiilor străine – Lidl, Penny, Auchan, Metro, Carrefour, Mega Image, Profi
A fost lovit podul din Baltimore de o Lebădă Neagră?
Recomandările noastre
Secțiuni: Economie
Persoane: Adrian Năstase
Locații: România
Subiecte: Autostrăzi România
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)