ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Drept la replică Danone

”Danone nu si-a mintit consumatorii.

Cazul publicitatii din SUA (din 2010) a avut ca obiect claritatea mesajelor comunicate in reclame; dupa o analiza exhaustiva realizata impreuna cu autoritatile, Danone a fost de acord sa ajusteze comunicarea astfel incat sa fie mai clar faptul ca beneficiile pe care le promova in legatura cu Activia erau confirmate pentru trei portii de produs pe zi.

Iaurturile Activia sunt consumate de peste 30 de ani si in peste 70 de tari din intreaga lume. Puteti verifica pe internet faptul ca in Statele Unite comunicarea Activia continua cu mentionarea beneficiilor produsului, conform reglementarilor in vigoare in aceasta regiune.”, a transmis compania Danone. 
 
Știrea inițială
 
Grupul Danone a anunțat că renunță la recunoașterea efectelor benefice asupra sănătății a două dintre produsele sale: Activia și Actimel, prezente și pe piața românească.

Scepticii nu privesc cu ochi buni retragerea solicitării făcute de Danone către Autoritatea europeană pentru securitatea alimentelor (EFSA). Aceștia sunt de părere că producătorul de iaurt și-a mințit clienții, vânzându-le iluzii.

Până acum, campaniile de promovare ale celor doua produse erau bazate pe afirmații potrivit cărora Activia ușurează digestia și Actimel mărește imunitatea organismului.

Danone susține, potrivit b1.ro, că a făcut acest pas din cauza lipsei de "claritate și vizibilitate în ceea ce privește aplicarea reglementarilor europene" din domeniu.