ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Compania aeriană olandeză KLM a postat pe pagina de Facebook o fotografie în care sunt puse față în față trei perechi de capete cu mufă ale unor centuri de siguranță de la avion, colorate în culorile curcubeului.

Perechea de jos este formată dintr-o mufă de tip „tată” și una de tip „mamă”. A doua pereche este formată din două mufe „tată”. Iar cea de a treia pereche este formată din două mufe „mamă”.

Mesajul care însoțește imaginea este: „It doesn’t matter who you click with”, „Nu contează cu cine faci clic”.
 
Oare pasagerii care urcă în avioanele KLM ar vrea să aibă centuri care nu se închid? Pentru că este evident că doar cuplarea mufelor „tată” – „mamă” face o centură să își împlinească scopul ei și face ambele părți ale ei să își împlinească scopul. 

Mesajul real al fotografiei KLM Airlines este că doar familia bărbat – femeie poate duce lumea mai departe în siguranță.