ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


A venit momentul să spunem STOP dictaturii germane. Așa sună mesajul lansat de greci, dar și de alți europeni, în cadrul unei campanii de boicotare a produselor nemțești. De la produse cosmetice și mașini până la hypermarket-uri ca Lidl sau Kaufland.

Atitudinea Germaniei lui Merkel față de Grecia și faptul că Berlinul a obligat în ultimii șase ani Grecia să adopte cele mai dure măsuri de austeritate revoltă tot mai mulți europeni.
 
Așa că, după acordul in extremis la care a ajuns premierul elen Alexis Tsipras cu liderii Eurogrupului (grup despre care fostul ministru de Finanțe grec Yanis Varufakis spunea că este condus de aceeași Germanie) a luat naștere campania ”Nu mai cumpărați produse nemțești”, informează Corriere della Sera.
 
Mesajul este difuzat în toate limbile și conține următoarea recomandare: produsele germane au codul de bare între 400 și 440. Pentru susținerea Atenei și a produselo grecești, codul de bare este 520.

Promotorii campaniei propun celor care văd în Germania inamicul numărul unu al Greciei și al statelor mediteraneene să boicoteze orice. De la produsele cosmetice Nivea, la compania aeriană Lufthansa, de la mașinile nemțești, pân la hypermarket-uri.

Pe rețelele de socializare a apărut hastag-ul #BoycottGermany, însoțit de instrucțiuni cu ce trebuie făcut pentru a da o palmă Germaniei și pentru a ”reechilibra situația”.
 
Pe Twitter si Facebook au apărut deja mesaje de genul:
 ”Support #Greece Defend democracy Boycott Germany @Volkswagen @BMWGroup @Daimler @Siemens @Lufthansa @DeutscheBank @BASF #ThisIsACoup”. 

Un alt mesaj care apare tot mai frecvent este: ”Germania a încercat deja de două ori să distrugă Europa. Acum este a treia oară”.