ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


JADL

ASOCIAȚIA JURIȘTILOR

PENTRU APĂRAREA DREPTURILOR ȘI LIBERTĂȚILOR

București, str. Dimitrie Marinescu nr. 1, sector 2, cod 021931

CIF 45823040

Tel. 004-0744.369.973;

email:asociatia.jadl@gmail.com

și

ALIANȚA PĂRINȚILOR

Str. Liniștei nr.80-82, etj.1, apt.9, Sector 1, București

CIF36718541

tel: 004-0722.316.896

email:contact@aliantaparintilor.ro

_______________________________________________________

 

Către,

MINISTERUL SĂNĂTĂȚII

Strada Cristian Popișteanu, nr. 1-3, sector 1, cod 010024, București

Telefon Centrală: 021 312 22 12;  021 317 40 08

Email: relatii.publice@ms.ro  și propuneri@ms.ro

e-mail: proiecte@ms.ro

În atenția d-lui Ministru al Sănătății ALEXANDRU RAFILA

 

Domnule Ministru al Sănătății ALEXANDRU RAFILA,

referitor la proiectul de Hotărâre a Guvernului privind aprobarea Strategiei naționale de vaccinare în România pentru perioada 2023 – 2030 și a Planului de acțiuni pentru implementarea Strategiei de vaccinare în România 2023-2030, raportat la faptul că subiectul „vaccinarea întregii populații din România” este de maximă importanță și foarte controversat pentru securitatea vieții fiecărui cetățean în mod special, pentru securitatea națională și pentru societate în general,

în temeiul dispozițiilor dreptului la petiționare, a transparenței decizionale și a dreptului la informare, coroborat cu autoritatea părintească și interesul superior al copilului raportat la dispozițiile imperative ale CONSTITUȚIEI ROMÂNIEI, respectiv,

Art.1(5) - "În România, respectarea Constituției, a supremației sale…este obligatorie" și (3) – "România este stat de drept, democratic și social, în care demnitatea omului, drepturile și libertățile cetățenilor, libera dezvoltare a personalității umane, dreptatea și pluralismul politic reprezintă valori supreme, în spiritul tradițiilor democratice ale poporului român și idealurilor Revoluției din decembrie 1989, și sunt garantate.”

Art.8(2) - "Partidele politice se constituie și își desfășoară activitatea în condițiile legii. Ele contribuie la definirea și la exprimarea voinței politice a cetățenilor, respectând suveranitatea națională, integritatea teritorială, ordinea de drept și principiile democrației.”,

Art.22(1) - Dreptul la viață și la integritate fizică și psihică ale persoanei sunt garantate,

Art.23(1) - Libertatea individuală și siguranța persoanei sunt inviolabile,

Art.24(1) - Dreptul la apărare este garantat. ,

Art.26(pct.1) – Autoritățile publice respectă și ocrotesc viața intimă, familială și privată...(pct.2) - Dreptul persoanei de a dispune de ea însăși,

Art.29 –„Libertatea conștiinței” (pct.1) – „….nimeni nu poate fi constrîns să adopte o opinie….contrar convingerilor sale.” (pct.2) „Libertatea conștiinței este garantată.”(pct.6)”Părinții sau tutorii au dreptul de a asigura potrivit propriilor convingeri, educația copiilor minori a căror răspundere le revine”,

Art.30(1) „Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credințelor..........sunt inviolabile.”

Art.31(1,2,3,4) – Dreptul la informație,

Art.34(1) - Dreptul la ocrotirea sănătății este garantat,

Art.47(1) - Statul este obligat să ia măsuri de dezvoltare economică și de protecție socială de natură să asigure cetățenilor un nivel de trai decent,

Art.48(1) - ...Dreptul părinților de a asigura creșterea, educația și instruirea copiilor,

Art.49 – Protecția copiilor și a tinerilor,

Art.51 – Dreptul la petiționare,

Art.52(1)–"Persoana vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de o autoritate publică, printr-un act administrativ sau prin nesoluționarea în termenul legal a unei cereri, este îndreptățită să obțină recunoașterea dreptului pretins sau a interesului legitim, anularea actului și repararea pagubei.”

Art.53 – Restrângerea exercițiului unor drepturi sau al unor libertăți;

Art.54(1) – Fidelitatea față de țara este sacră,

Art.55(1) – Cetățenii au dreptul și obligația să apere România,

Art.69(1) –În exercitarea mandatului, deputații și senatorii sunt în serviciul poporului,

raportat la Art.2(1) – Suveranitatea națională aparține poporului român, din Constituția României,

coroborat cuArt.48(1) teza II– „....părinții au îndatorirea de a asigura creșterea, educația și instruirea copiilor”, Art.29(6) – „Părinții sau tutorii au dreptul de a asigura potrivit propriilor convingeri, educația copiilor minori a căror raspundere le revine”, raportat la dispozițiile imperative ale Codului Civil cu privire la autoritatea părintească, Art. 483, Art.487-488 și la Legea 272/2004 – Protecția copilului Art.2 - (2)Interesul superior al copilului se circumscrie dreptului copilului la o dezvoltare fizică și morală normală, la echilibru socioafectiv și la viața de familie.

(3)Principiul interesului superior al copilului este impus inclusiv în legătură cu drepturile și obligațiile ce revin părinților copilului, altor reprezentanți legali ai săi, precum și oricăror persoane cărora acesta le-a fost plasat în mod legal.

(4)Principiul interesului superior al copilului va prevala în toate demersurile și deciziile care privesc copiii, întreprinse de autoritățile publice și de organismele private autorizate, precum și în cauzele soluționate de instanțele judecătorești.

(5)Persoanele prevăzute la alin. (4) sunt obligate să implice familia în toate deciziile, acțiunile și măsurile privitoare la copil și să sprijine îngrijirea, creșterea și formarea, dezvoltarea și educarea acestuia în cadrul familiei,

coroborat cu Codul Civil Art. 62: Interzicerea practicii eugenice

(1)Nimeni nu poate aduce atingere speciei umane.

(2)Este interzisă orice practică eugenică prin care se tinde la organizarea selecției persoanelor.

Art. 63: Intervențiile asupra caracterelor genetice

(1)Sunt interzise orice intervenții medicale asupra caracterelor genetice având drept scop modificarea descendenței persoanei, cu excepția celor care privesc prevenirea și tratamentul maladiilor genetice.

Art. 64:Inviolabilitatea corpului uman

(1)Corpul uman este inviolabil.

(2)Orice persoană are dreptul la integritatea sa fizică și psihică. Nu se poate aduce atingere integrității ființei umane decât în cazurile și în condițiile expres și limitativ prevăzute de lege.

coroborat cu convenția de la Oviedo, codul de deontologie medicală, legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății și legea nr. 46/2003 a drepturilor pacientului.

CONVENȚIA EUROPEANĂ din 4 aprilie 1997 pentru protecția drepturilor omului și a demnității ființei umane față de aplicațiile biologiei și medicinei, Convenția privind drepturile omului și biomedicina, cunoscută cu numele scurt de Convenția de la Oviedo.

România a ratificat această Convenție în anul 2001.

Art. 5 din Convenția de la Oviedo precizează: „O intervenție în domeniul sănătății nu se poate efectua decât după ce persoana vizată și-a dat consimțământul liber și în cunoștință de cauză. Această persoană primește în prealabil informații adecvate în privința scopului și naturii intervenției, precum și în privința consecințelor și riscurilor. Persoana vizată poate în orice moment să își retragă în mod liber consimțământul”.

Art. 2din aceeași convenție precizează: „Interesul și binele ființei umane trebuie să primeze asupra interesului unic al societății sau al științei”.

Articolul 11 din Codul de Deontologie Medicală:

Acordarea și retragerea consimțământului

(1) Nicio intervenție în domeniul sănătății nu se poate efectua decât după ce persoana vizată și-a dat consimțământul liber și în cunoștință de cauză.

(2)În aceleași condiții, consimțământul se poate retrage în orice moment de persoana vizată.

Articolul 4 din Codul de Deontologie Medicală:

Primordialitatea interesului și a binelui ființei umane

În toate deciziile cu caracter medical, medicul va trebui să se asigure că interesul și binele ființei umane prevalează interesului societății ori al științei.”,

Subscrisele:

-ASOCIAȚIA JURIȘTILOR pentru APĂRAREA DREPTURILOR și LIBERTĂȚILOR (JADL), persoană juridică de drept privat fără scop patrimonial, cu caracter autonom, neguvernamental și apolitic, cu sediul în București, sector 2, strada Dimitrie Marinescu nr.1, înregistrată în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor de la Judecatoria Sector 1 București la nr.33/16.03.2016, având CIF45823040, email: asociatia.jadl@gmail.com, telefon 0744369973, prin reprezentantul său legal, Președinte - Avocat Marina-Ioana Alexandru, și

-ASOCIAȚIA ALIANȚA PĂRINȚILOR (AP), persoană juridică de drept privat fără scop patrimonial, cu caracter autonom, neguvernamental și apolitic, cu sediul în București, sector 1, str. Liniștei nr. 80-82, et. 1, apt. 9, înregistrată în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor de la Judecatoria Sector 1 București la nr.139/25.10.2016, având CIF36718541/2016 email: contact@aliantaparintilor.ro, tel. 004-0722.316.896, prin Președinte -  Cristian Filip,

 

I.Vă NOTIFICĂMși vă CEREM ÎN MOD IMPERATIV să revocați integral proiectul de Hotărâre a Guvernului privind aprobarea Strategiei naționale de vaccinare în România pentru perioada 2023 – 2030 și a Planului de acțiuni pentru implementarea Strategiei de vaccinare în România 2023-2030, deoarece cuprinde dispoziții și mijloace anticonstituționale referitor la dreptul persoanei de a dispune de ea însăși, precum și la manipularea și vicierea consimțământului și alterarea discernământului ființelor vii, cetățeni ai României, prin mijloace dolosive.

Hotărârea de Guvern este un act normativ administrativ dat de Guvernul României pentru punerea în aplicare a unui act legislativ.

Pentru ca Hotărârea de Guvern cu Strategia de vaccinare să poată fi operabilă, este nevoie de o Lege dată de Parlament, pentru ca Guvernul să aibă ce pune în executare.

Mai mult decât atât, nu poate fi implementată nici un fel de Lege și/sau strategie de vaccinare a întregii populații din România pe toată durata vieții, de la naștere și până la deces, până când,

Nu se va face un raport, o analiză corectă și completă și o dare de seamă în fața poporului român, referitor la „erorile” săvârșite în perioada pandemiei și care au produs pagube catastrofale și ireversibile și până când nu vor fi sancționați țoți cei care sunt vinovați pentru situația creată, astfel încât să nu se mai repete vreodată așa ceva.

II.Vă NOTIFICĂM și vă CEREM ÎN MOD IMPERATIV ca în termenul procedural legal de 30 de zile de la primirea prezentului document să ne răspundeți punctual, clar, explicit și să ne puneți de îndată la dispoziție cele solicitate prin prezenta, după cum urmează:

-Având în vedere numeroasele dumneavoastră declarații publice făcute în mass-media, precum și comunicatele de presă postate pe site-ul Ministerului Sănătății cu privire la „Strategia națională de vaccinare 2023-2030”, în sensul că „în România vaccinarea nu este și nu va fi obligatorie”, coroborat cu experiența absolut nefastă și genocidară pe care poporul român, cetățenii României au trăit-o și o trăiesc în continuare legat de pandemia COVID-19 (nedeclarată oficial prin nici un document public, pentru ca populația să cunoască clar acest fapt) și impunerea vaccinării cu serul experimental(așa cum autoritățile au declarat oficial la începutul acestei pandemii) prin tot felul de mijloace dolosive, ser care își arată făra echivoc reacțiile adverse letale pe termen scurt, mediu și negreșit și lung (adică peste ani) – dovada indubitabilă în acest sens fiind morțile subite care se produc zilnic în număr tot mai mare la toate categoriile de vârstă, la nivel mondial atingând deja cote alarmante și pentru care dumneavoastră „autoritățile” salariați ai poporului român, refuzați să dați explicații și socoteală,

-Având în vedere faptul că atât în Nota de Fundamentare, cât și în cele două anexe ale Hotărârii de Guvern - Strategia națională de vaccinare în România pentru perioada 2023 – 2030 și  Planul de acțiuni pentru implementarea Strategiei de vaccinare în România 2023-2030, este specificat concret că serviciile de vaccinare oferă vaccinuri „sigure, eficace, de calitate și la prețuri accesibile” , iar obiectivul este vaccinarea populației în masă, pe toată durata vieții fiecărui om „până la nivelul recomandat de OMS pentru fiecare vaccin”,

-Având în vedere faptul că atât în Nota de Fundamentare, cât și în cele două anexe ale Hotărârii de Guvern - Strategia națională de vaccinare în România pentru perioada 2023 – 2030 și  Planul de acțiuni pentru implementarea Strategiei de vaccinare în România 2023-2030, este specificat concret la obiectivele implementării strategiei de vaccinare că:

a)se vrea „realizarea unui parteneriat social sustenabil pentru vaccinare (poate include autorități, decidenți, profesioniști din sistemul medical, organizații ale societății civile, entități economice, mass-media, organizații/profesioniști favorabili vaccinării)”;

b)„pentru implementarea strategiei este necesară adoptarea Legii vaccinării, ca legislație primară” – Proiect de Lege (PL-x 399/2017) care de află în Parlamentul României, în Camera Deputaților, for decizional și care cuprinde indubitabil obligativitatea vaciinării întregii populații din România, precum și sancțiuni pentru cei care refuză sau nu pot din varii motive să se vaccineze, ei înșiși și copiii lor (fapt existent în textul de proiect de lege, pe care majoritatea covârșitoare a societății civice l-a citit, iar unii dintre noi am conceput amendamentele la acest proiect de lege, amendamente însușite la vremea respectivă de 92 de deputați PSD);

c)„promovarea Legii vaccinării și a altor instrumente de reglementare favorabile vaccinării

d)„elaborarea, aprobarea și aplicarea legislației care susține vaccinarea de-a lungul întregii vieți, inclusiv prin mecanisme de compensare

e)„utilizarea de strategii inovatoare și abordări personalizate pentru a reduce numărul a persoanelor nevaccinate și insuficient vaccinate în fiecare comunitate.

Catagrafierea grupurilor și persoanelor nevaccinate sau insuficient vaccinate.

Implementarea de campanii de recuperare la vaccinare pentru grupuri și persoane vulnerabile.”

f)”implementarea unor strategii moderne și eficiente de comunicare pentru creșterea interesului populației pentru vaccinarea HPV.

Implementarea de strategii de consiliere pentru părinți și pentru adolescenți în vederea creșterii cererii pentru vaccinarea HPV.

g)„implementarea de activități de comunicare pentru a promova încrederea comunității în procesul de monitorizare și răspuns la evenimentele privind siguranța vaccinurilor.”

h)„advocacy pentru vaccinare” ( adică – orice acțiune care promovează un interes privat, recomandă, argumentează în favoarea unei cauze, apară sau cere în numele acelei persoane private). „Autorități naționale favorabile vaccinării, DSP, INSP, CASJ, inspectorate școlare, autorități publice județene și locale.”

-NICĂIERI în proiectul de Lege pentru vaccinarea întregii populații din România (PL-x 399/2017) care de află în Parlamentul României și nici în proiectul de Hotărâre de Guvern privind aprobarea Strategiei naționale de vaccinare în România pentru perioada 2023 – 2030 și a Planului de acțiuni pentru implementarea Strategiei de vaccinare în România 2023-2030, nu este prevăzut și/sau explicat:

1.Cainformarea populației și a poporului român să se facă în condiții de etică, moralitate, corect, complet, neutru și imparțial atât față de industria și companiile big pharma, cât și față de ong-ul OMS desemnat ca fiind primul minister al Guvernului Mondial, așa cum s-a mediatizat larg în urma Forumului de la Davos. Peste tot s-a prevăzut exclusiv implementarea planului global de vaccinare, fără a fi menționată măcar o singură altă posibilitate sau modalitate de prevenție sau terapie profilactică cu privire la bolile transmisibile, vaccinarea fiind afirmată ca unicul mijloc „sigur și eficient” dar care s-a dovedit indubitabil că aduce chinuri și moartea mai degrabă, ca reacție adversă tot mai deasă și sigură.

Nicăieri nu este prevăzut ca informarea să se facă în egală măsură și sa se prezinte avantajele si dezavantajele vaccinării.

Prin prezentul proiect se favorizeaza interesul comercial si economic al companiilor producătoare și distribuitoare de vaccinuri prin faptul că li se dă voie neîngrădit să desfășoare campanii de promovare a vânzării de vaccinuri, fără mențiunea clara și expresă a modului de transmitere a informațiilor, ceea ce presupune o informare a populației exclusiv cu efectele "benefice” ale produsului vândut, prin omiterea contraindicațiilor și a efectelor adverse cauzatoare de prejudicii, fapt ce constituie un factor garantat de viciu de consimțământ al consumatorului de vaccin.

2.Răspunderea civilă și penală a personalului medical, a factorilor de decizie pentru adoptarea și implementarea strategiei si legii vaccinării, a producătorului de substanță vaccinală, a responsabililor cu depozitarea și transportarea substanțelor vaccinale, a celor care le achiziționează, etc., pentru malpraxixul medical și/sau pentru manipularea și vicierea  consimțământului și alterarea discernământului cetățenilor români prin tot felul de mijloace dolosive pentru a-i determina sau convinge să se înțepe cu diferitele seruri.....precum și multe alte elemente de răspundere care lipsesc cu desăvârșire.

Practic, prin prezentul proiect ce se doreste a fi legiferat, statul nu are nici o obligație și nu își asumă responsabilitatea în nici un fel în caz de vătămare corporală și/sau deces al pacientului.

Suspiciunea și lipsa totala de încredere a societății civice în dumneavoastră, cei care se presupune că ar trebui să ne apărați și să ne reprezentați interesele sunt foarte bine aspectate și legitime:

-datorită lipsei de transparență decizională, a lipsei desăvârșite de sinceritate de care dați dovadă permanent, a faptului că nu țineți cont niciodată de toate aspectele de neconstituționalitate și nelegalitate pe care noi constant vi le semnalăm prin notificări, memorii, petiții, etc.;

-datorită faptului că invariabil sfidați societatea civică și poporul român;

-datorită tuturor abuzurilor, a legilor și/sau actelor normative anticonstituționale pe care le adoptați și prin care se uzurpă, distruge și trădează interesul național și al poporului român,

-datorita malpraxixului aplicat în pandemie și a protocoalelor ucigătoare;

-datorită interdicției aplicate medicilor de a-și spune punctele de vedere diferite de cele ordonate dinafara țării și pe care dumneavoastă le-ați aceeptat și aplicat hărțuind acei medici și/sau cadre medicale sau pe oricine a îndraznit să manifeste o altă opinie decât cea pe care dumneavoastră o afirmați;

-datorită faptului că ați ordonat, prin Metodologia de supraveghere a virusului SARS-Cov 2, ca indiferent de boala de care suferă și moare un om, acesta să fie declarat ca fiind mort de COVID-19, ceea ce a determinat să nu se poată face o distincție clară între decese, astfel încât raportările pentru COVID  au fost preluate de către Comitetul Național pentru Situații de Urgență (CNSU) la „grămadă”, fiind toți decedații morți de COVID. Astfel, (CNSU) a „decis” lunar prelungirea stării de alertă, iar ulterior, deciziile CNSU am văzut cum au devenit imediat Hotărâri de Guvern pentru prelungirea stării de alertă și implicit s-au prelungit restricțiile prin care au fost îngrădite drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor români (practica deja a produs dezastre iremediabile pentru țară). CNSU și-a bazat deciziile pe concluziile transmise de către INSP.

În acest mod „starea de alertă” a devenit o „stare de fapt” perpetuă, la care definițiile și dispozițiile de implementare a unor practici eronate cuprinse în METODOLOGIE și-au adus o contribuție importantă, o „stare de fapt” perpetuă fără just temei, prin care s-au impus cetățenilor români măsuri nelegale, nejustificate real, abuzive, discriminatorii și anticonstituționale.

Toate acestea au generat o tulburare socială fără precedent, prin segregarea populației României, prin distrugerea economiei naționale, prin subminarea statului de drept și îndatorarea României cu sume zdrobitoare, în numele cetățenilor români care nu au fost consultați și cărora nu li s-a  cerut aprobarea, PREJUDICIUL FIIND DEJA PRODUS la nivel de întreagă societate;

-datorită faptului ca ați interzis autopsiile, deși toate cazurile de deces prin boala COVID-19 ar fi trebuit confirmate prin autopsie ca să poată avea valavilitate diagnosticul afirmat. Efectuarea autopsiilor ar fi adus un foarte important aport pentru studiul de caz și găsirea soluțiilor de tratament efeciente în vederea suprimarii bolii și a căpătării imunității naturale;

-datorită faptului că nici până la acest moment, nu există în România nicio documentație de studiu și analiză științifică-medicală, ca urmare a unor dezbateri ample organizate la nivel de Colegiul Medicilor din România și Academia de Stiințe Medicale, în baza căreia să se fi stabilit legătura de cauzalitate dintre situația creată ca urmare a invocarii bolii Covid 19 de către autoritățile statului și necesitatea măsurilor aplicate asupra cetățenilor români, prin prelungirea continuă a stării de alertă, prin restrângerea dreptului și a libertății persoanei de a mai dispune de ea însăși (precum și a altor drepturi constituționale) și prin vicierea consimțământului populației țării cu privire la vaccinarea împotriva virusului SARS-CoV-2;

-datorită faptului că nici până la acest moment, nu există în România nicio documentație de studiu și analiză științifică-medicală, ca urmare a unor dezbateri ample organizate la nivel de Colegiul Medicilor din România și Academia de Stiințe Medicale, privind noile variante ale virusului SARS-CoV-2 și a gradului de contagiozitate a acestora.

În schimb, Ministerul Sănătății prin INSP, elaborează o METODOLOGIE pe care o modifică periodic în funcție nevoia de justificare pentru restricțiile ce se vor a fi impuse continuu cetățenilor, fapt ce demonstrează că situația socială în care ne aflăm, în realitate, nu are legătură cu nici un fel de boală, indiferent cum s-ar numi aceasta, ci exclusiv cu suprimarea libertății și a dreptului persoanei de a mai dispune de ea însăși.

-datorită faptului că ivariabil ieșiți public si dezinformați direct și prin intermediul mass-mediei plătite sa facă propagandă exclisiv pro-vaccinistă, căci doar este prevăzut acest aspect foarte clar, atât în textul PLx 399/2017, cât și prin Ordonanțacare s-a adoptat în 2020 și s-a pus în aplicare imediat... dezinformați referitor la faptul că în Romqnia vaccinarea nu este obligatorie... Da, cuvântul „obligatoriu” încă nu apare nicăieri, ÎNSĂ, ceea ce apare și se aplică este constrângerea, sancițiunile, interdicțiile, inducerea fricilor de tot felul în oameni;

-datorită marketing-ului advocacy-ului pe care le faceți cu devotament nesfârșit pentru companiile și industria Big-pharma, nicidecum pentru interesul național si securitatea vieții cetățenilor României.

Faptele și rezultatele tuturor acțiunilor dumneavoastră vă vădesc;

-datorită faptului ca la nivel mondial, implicit si în România, pe zi ce trece mor subit tot mai mulți oameni de la vaccinul antiCovid 19, în timp ce foarte mulți dintre dumneavoastră ați ieșit public și ne spuneați, manipulând și viciind consimțământul prin toate mijloacele dolosive, că vaccinul este eficient și sigur.

A se vedea manipularea grobiană și penibilă făcută în pandemie cu campania de vaccinare anti COVID-19 de către Prim-ministrul Cîțu, de către Președintele Iohannis, de către foarte mulți „demnitari”, personalități ale vieții cotidiene, medici pe care îi credeam cu toții de notorietate, dar care cu această ocazie ne-au înșelat toată încrederea, campania cu doi mititei la piața Obor din București, unde au venit sute de oameni amărâți și cărora li s-a aplicat „actul medical” al țepuirii, în condiții absolut insalubre și de totală dezinformare... apoi manipularea și discriminarea cu Loteria Vaccinaților, unde oamenii au fost amăgiți că vor primi premii apetisante dacă fac dovada vaccinării....apoi interdicțiile de la Marile hipermarket-uri, cu acele garduri ridicole, plus umilințele la care oamenii au fost supuși.... și lista continuă, căci este imensă cu „erorile” din pandemie, cum cinic ați scris în Comunicatul de pe site-ul Ministerului Sănătății din data de 14 august 2023 „erorile legate de vaccinarea anti-COVID nu trebuie să priveze românii de accesul la vaccinare”- cât cinism!?!

3.Imunitatea se obține în primul rând pe cale naturală și în subsidiar prin vaccinare (ca act medical profilactic de obținere a imunității, facultativ și exclusiv opțional) – fapt de notorietate demonstrat științific pe bază de studii efectuate asupra situației de fapt. Cei care au trecut prin boală au dobândit anticorpi pe cale naturală, iar în cazul „bolilor copilăriei”(pojar, varicelă, oreion etc.) și nu numai, imunitatea este dobândită pe viață.

4.Vaccinarea populației în masă, fără a fi efectuate analizele medicale individuale (adică pentru fiecare pacient în parte) complete și de imunitate prin care să se verifice starea de sănătate și compatibilitatea cu substanța injectată, denotă o absolută lipsă de discernământ medical din partea așa-zișilor decidenți, care astfel, a generat și va genera posibilitatea apariției multiplelor abuzuri exercitate din partea statului prin autoritățile desemnate spre a duce la îndeplinire vaccinarea populației din România.

Vaccinarea este un act medical și ca orice act medical este exclusiv individual și personalizat, deoarece ființa umană este o ființă vie care posedă voință liberă, rațiune și simțire motiv pentru care, are dreptul inviolabil și imuabil de a dispune de ea însăși – principiu fundamental care este statuat inclusiv prin textele de lege în vigoare, ceea ce determină imposibilitatea supunerii ființei umane la un act medical împotriva propriei voințe.

Mai mult decât atât, fiecare ființă umană are propria-i anamneză, are propriul istoric medical, iar un medicament, chiar dacă mai mulți pacienți suferă de aceeași afecțiune, nu li se poate administra oricum același medicament sau chiar este contraindicat unora să le fie administrat acel medicament.

Actul medical al vaccinarii ar trebui să fie făcut exclusiv în funcție și raportat la rezultatele testelor imunologice.

Vaccinareaeste un drept, nu o obligație, deoarece fiecare persoană are dreptul și libertatea de a dispune de ea însăși.

Faptele manifestate și măsurile aplicate ne-au dovedit cu prisosință că vaccinarea a fost transformată dintr-un act medical realizat cu scop preventiv, într-un act administrativ-politic impus prin mijloace viclene de implementare, care nu au legătură cu sănătatea populației, ci exclusiv cu eradicarea dreptului și a libertății persoanei de a mai dispune de ea însăși.

5.RAPORTAT la dispozițiile imperative ale Codului Civil cu privire la autoritatea părintească, Art. 483, Art.487-488 și la Legea 272/2004 – Protecția copilului Art.2 - (2)Interesul superior al copilului se circumscrie dreptului copilului la o dezvoltare fizică și morală normală, la echilibru socioafectiv și la viața de familie.

(3)Principiul interesului superior al copilului este impus inclusiv în legătură cu drepturile și obligațiile ce revin părinților copilului, altor reprezentanți legali ai săi, precum și oricăror persoane cărora acesta le-a fost plasat în mod legal.

(4)Principiul interesului superior al copilului va prevala în toate demersurile și deciziile care privesc copiii, întreprinse de autoritățile publice și de organismele private autorizate, precum și în cauzele soluționate de instanțele judecătorești.

(5)Persoanele prevăzute la alin. (4) sunt obligate să implice familia în toate deciziile, acțiunile și măsurile privitoare la copil și să sprijine îngrijirea, creșterea și formarea, dezvoltarea și educarea acestuia în cadrul familiei,

vă NOTIFICĂM și următoarele:

-AUTORITATEA PĂRINTEASCĂ reprezintă PUTEREA și DREPTUL PĂRINȚILOR (mama și tata), de a emite dispoziții și de a impune ascultare cu privire la instruirea, îngrijirea și protejarea vieții, integrității și demnității propriilor copii, sub toate aspectele existențiale, în primul rând, precum și în orice alte chestiuni legate de aceștia;

-COPIII SUNT FIINȚE UMANE VII, născute libere și suverane prin dat divin, prin LEGE NATURALĂ, nu printr-o favoare instituțională;

-COPIII NU SUNT OBIECTE negociabile, NU SUNT BUNULRI INVENTARIATE INSTITUȚIONAL astfel încât vreo instituție administrativă (indiferent care ar fi aceea) să poată pretinde vreun drept de proprietate asupra acestora;

-ȘCOALA – instituție de învățământ și/sau orice altă ENTITATE INSTITUȚIONALĂ de stat, privată sau mixtă care are ca scop al existenței protecția și interesul superior al copilului SUNT DOAR UN COMPLEMENTAR SUBORDONAT AUTORITĂȚII PĂRINTEȘTI în vederea instruirii și pregătirii profesionale a copiilor, NU instituții de tip dictatorial și de corecție, care execută ordinele unor interese politice de grup, impunând agende străine de țara noastră, cinic spus, sub egida „ocrotirii și a grijii față de copii, pentru creșterea și educarea acestora”.

-Vă este interzis să ne induceți în eroare, pe noi părinții și elevii, prin informațiile diseminate cu privire la actul medical al vaccinării și la substanța ce urmează a fi injectată, pentru a ne determina să acceptăm acest așa-zis act medical, despre scopul căruia dacă am ști adevărul în mod corect, complet, etic și moral, neutru și imparțial față de companiile pharma, nu l-am accepta.

-NU ne dăm consimțământul și vă este interzis să vă substituiți autorității părintești folosind mijloace dolosive (viclene), pentru dezintegrarea nucleului societății – FAMILIA.

-"În România, demnitatea omului, drepturile și libertațile cetățenilor, libera dezvoltare a personalității umane, dreptatea și pluralismul politic, reprezintă valori supreme,în spiritul tradițiilor democratice ale poporului român….și sunt garantate”. (art.1(3)Constituție).

Toate aceste puncte enumerate mai sus, sunt doar o parte dintre activitățile de „încurajare și creștere a încrederii populației în vaccinare” astfel cum au fost stipulate în prezentul proiect de Hotărâre de Guvern, activități care în realitate constituie mijloce dolosive de manipulare în masă a consimțământului și de alterare a discernământului cetățenilor români cu privire la acceptarea și primirea vaccinării cu diferite seruri (având în vedere că unele dintre aceste mijloace se bazează pe finanțări din proiecte europene, așa cum este prevăzut în planul de acțiuni și în strategie).

Astfel, deși aparent, la nivel declarativ, scopul aplicării acestui act medical al vaccinării, este acela de a "asigura dreptul la sănătate individuală și colectivă”, în fapt , se încalcă în mod flagrant dreptul pretins a fi apărat.

Este regretabil faptul că în timp ce „personalități marcante” și „mari demnitari” la nivel mondial afirmă public despre noile substanțe vaccinale și modificarea genomului uman precum și despre diminuarea populației planetare, dumneavoastră dezinformați public că în România avem „teorii ale conspirațiilor” și că „antivacciniștii” sunt iresponsabili sau vor să vă saboteze politic pe dumneavoastră.

Domnule Ministru Alexandru Rafila, vă rugăm să REȚINEȚI:

în România nu există nici o mișcare „antivaccinistă”, există doar oameni devotați, există patrioți autentici, există o societate civică suverană puternică și autentică, o societate cu oameni vii și conștienți care stă neclintită și care vă va spune întotdeauna ceea ce este corect și ceea ce nu este corect din ceea ce dumneavoastră faceți, o societate civică care vă va spune următoarele:

Domnule Ministru Alexandru Rafila, în calitatea noastră de cetățeni liberi și suverani ai României – titulari naturali și de drept ai puterii politice, conform art.2 pct.1 teza I din Constituția României, pe de o parte, iar pe de altă parte ca organizație nonguvernamentală care are drept scop apărarea drepturilor și libertăților fundamentale ale cetățenilor României, (printre altele) prin monitorizarea activității autorităților publice și desfășurarea de activități de îmbunătățire a cadrului legislativ din România pentru respectarea drepturilor și libertăților omului-ființă vie și asigurarea accesului acestuia la serviciile medicale alopate și complementare, cu respectarea principiilor suverane ale dreptului la viață, la integritate fizică și psihică și la exprimarea consimțământului liber, informat și neviciat, avem DREPTUL și LIBERTATEA naturală și constituțională să vă cerem ca în calitate de reprezentanți ai României și funcționari publici – salariați ai poporului român(conform Constituției României), ocupanți ai unor funcții de înaltă demnitate în Guvernul României, să vă respectați obligația sacră de a fi fideli României și poporului ei, să puneți țara și poporul ei înainte și mai presus de propria persoană și propriile interese sau interese străine de țară, să apărați drepturile, libertățile și interesele țării și ale neamului românesc, respectând și aplicând fără echivoc dispozițiile imperative ale Legii Fundamentale și Suverane a Statului român – Constituția României, exact așa cum ați depus  jurământul oficial la investirea în funcțiile pe care le ocupați.

Faptul că astăzi, în România, există niște Guvernanți și niște Parlamentari (indiferent care sunt aceia și cărui partid aparțin) care îndrăznesc să sfideze poporul român prin tot felul de tertipuri și decizii, mimând consultarea, dezbaterea, confruntarea, colaborarea, etc., înseamnă deturnarea asumării și responsabilității funcției ocupate, pe de o parte, iar pe de altă parte înseamnă sperjur la investirea în funcție ( mărturie mincinoasă prin jurământ pe BIBLIE și/sau pe CONSTITUȚIA ROMÂNIEI).

Vă reamintim că poporul român este cel care v-a împuternicit prin mandatul acordat, oferindu-vă posibilitatea și onoarea de a deveni înalți demnitari ai statului trimiși în Parlamentul României pentru a SLUJI nevoilor și intereselor poporului român și cel care vă plătește salariile și indemnizațiile din munca fiecărui cetățean român care se nevoiește din greu pentru aceasta.

În orice problemă de interes național, cum este și acest proiect de Hotărâre de Guvern, aveți obligația indiscutabilă să ne cereți părerea și consimțământul neviciat în nici un mod.

Democrația nu se poate mima, iar instigarea prin orice mijloc direct sau indirect la nerespectarea ordinii constituționale și a interesului național, la comanda conducătorilor UE și a celor care vor să o controleze, în așa fel încât poporul să nu mai aibă nicio putere, pentru a nu mai incomoda planurile împotriva intereselor României și împotriva cetățenilor săi, înseamnă uzurparea, distrugerea și trădarea statului de drept încălcarea legalității, a bunei credințe, a principiului transparenței, a principiului fidelității față de România și a respectului față de oameni.

Într-o astfel de situație, vă informez că mandatul dumneavoastră încetează de drept, pentru că vi-l autoanulați prin neîndeplinirea și/sau îndeplinirea cu rea credință, viclenie și prin înșelăciune a obligațiilor promise în campania electorală și presupus asumate la investirea în funcție, dovedind că ați depus un jurământ mincinos.

Drept urmare, vă cerem imperativ eliminarea deîndată a acestui proiect de Hotărâre de Guvern ce face obiectul prezentului document, prin revocarea lui.

Acțiunile Guvernului României, ale Ministerelor – în special Ministerul Sănătății, al Educației și alte ministere, precum și Președintele României și majoritatea parlamentară a României,  mai ales în ultimii trei ani, ne-au demonstrat prin toate acțiunile întreprinse și legile/actele normative neconstituționale adoptate, că nu reprezintă poporul român și interesele României, astfel, toate bănuielile și suspiciunile noastre ca popor român sunt legitime, deoarece, dumneavoastră toți împreună și fiecare individual, indiferent care și cum ați ocupat și ocupați vremelnic funcții de înalta demnitate în stat, nu ne-ați oferit nici un motiv pentru care noi am mai putea avea și cea mai palidă urmă de încredere în dumneavoastră și clasa politică din care proveniți, indiferent de cum se numesc partidele politice care s-au tot perindat la guvernare în cei 33 de ani post-decembriști 1989.

Pe cale de consecință, pentru toate aceste motive învederate mai sus (doar o mică parte dintre toate motivele reale existente), în condițiile în care insistați să aprobați, să adoptați și să implementați Hotărârea Guvernului privind aprobarea Strategiei naționale de vaccinare în România pentru perioada 2023 – 2030 și a Planului de acțiunipentru implementarea Strategiei de vaccinare în România 2023-2030, precum și Legea vaccinării întregii populații din România pe tot parcursul vieții fiecărui om (de la naștere și până la deces) , SĂ REȚINEȚI că

Vă NOTIFICĂM și vă CEREM ÎN MOD IMPERATIV ca dumneavoastră domnule Ministru al Sănătății ALEXANDRU RAFILA, împreună cu toți decidenții, medicii și cadrele medicale, farmaciștii, cadrele didactice, clericii, funcționarii publici, managerii de companii, etc., care vreți să împliniți cu obediență agenda globală de vaccinare a întregii populații din România, așa cum vi se „recomandă” de către ong-ul OMS și/sau alte entități străine de interesele și necesitățile noastre, poporul român și România, să  dați DECLARAȚIE NOTARIALĂ PE PROPRIE RĂSPUNDERE sub sancțiunea legii penale că vă ASUMAȚI și VĂ OBLIGAȚI să răspundeți penal pentru determinarea , intimidarea, constrângerea, hărțuirea, șantajarea, discriminarea, manipularea și vicierea consimțământului și alterarea discernământului cetățenilor prin orice mijloc dolosiv și că vă ASUMAȚI și VĂ OBLIGAȚI să răspundeți penal pentru orice tip de posibilă vătămare corporală provocată de testări și vaccinări în mod repetat și de orice tip de reacție adversă post-vaccinală apărută (de la simpla iritație a pielii până la efectul letal) și să acordați despăgubiri în valoare de UN MILION DE EURO pentru vătămare corporală gravă fiecărui pacient lezat sau familiei supraviețuitoare, în caz de deces a pacientului.

Pentru toate notificările mai sus învederate și pentru nealterarea eticii și moralității, raportat la o justă cauză, în condiții de legalitate, vă cerem în mod imperativ ca în termenul procedural legal de 30 de zile de la primirea prezentului document să ne răspundeți așa cum v-am solicitat, raportat la faptul că libertatea și drepturile cetățenilor români prejudiciați iremediabil, nu suportă discuții și amânare de nici un fel, motiv pentru care vă cerem să dați dovadă de respect și considerație față de poporul român și toți cetățenii României în slujba cărora ați ales să vă aflați, conform Constituției României.

În cazul în care veți ignora această notificare, vom considera atitudinea dumneavoastră un act de rea-credință, precum și dovada indubitabilă a faptului că ați avut și aveți intenția de a încălca în continuare, în mod flagrant atât Legea suverană și fundamentală a țării – Constituția României, precum și legile subsecvente care reglementează în mod imperativ exercitarea libertății și a dreptului persoanei de a dispune de ea însăși, precum și a tuturor celorlalte drepturi cetățenești.

Prezenta notificare este înștiințarea dumneavoastră și punerea în întârziere cu privire la aducerea la cunoștința noastră a celor solicitate, cu privire la situația de drept și de fapt creată precum și la prejudiciul iminent ce s-a generat în acești ultimi trei ani asupra societății, economiei, siguranței naționale și securității vieții cetățenilor, astfel încât să nu puteți spune că nu aveți cunoștință de situația învederată. 

ROMÂNIA ARE NEVOIE de un GUVERN RESPONSABIL care își respectă și apară națiunea, libertatea, suveranitatea, independența, unitatea, indivizibilitatea, bunăstarea, prosperitatea și pacea. 

SOLICITĂM de asemenea să ne confirmați de îndată primirea prezentei notificări și a numărului de înregistrare alocat.

Confirmarea dumneavoastră referitor la cele învederate mai sus va fi dovada bunei-credințe a dumneavoastră față de faptul că nu ignorați problemele menționate și aspectele atât de importante, pe subiectul ce face obiectul discuției în cauză.


Asociația JURIȘTILOR PENTRU APĂRAREA DREPTURILOR ȘI LIBERTĂȚILOR

prin Președinte - Avocat MARINA-IOANA ALEXANDRU 

Asociația ALIANȚA PĂRINȚILOR


prin Președinte - CRISTIAN FILIP