Organizația: BRD
Din companiile care au îmbrățișat „diversitatea”

Comisia Europeană sărbătorește „luna diversității” pro-LGBT, prilej pentru companii și instituții din România să semneze Carta Diversității curcubeice. Printre ele: DIGI, Vodafone, Orange, BCR, Raiffeisen Bank, Johnson&Johnson, IKEA, Carrefour, Renault

Mișcarea LGBT mascată sub umbrela „diversității” este îmbrățișată deja în România, prin semnarea Cartei Diversității, de instituții sau companii majoritar străine și filiale românești ale unor firme străine, cum ar fi:

Agerpres și Radio România Cultural promovează o aplicație smartphone pentru „educație sexuală” și homosexuală, sex oral și masturbare în rândul copiilor

Două societăți media de stat, plătite din bani publici, promovează o aplicație de smartphone care face educație contraceptivă și propagandă homosexuală sub masca educației „pentru sănătate”, îndoctrinând copii și tineri de la 15 ani în sus să aibă relații sexuale deviante și să recurgă la „protecții” precum...