Cine vrea să distrugă micul producător local? Televiziunile au declanşat CAMPANIA de vară împotriva ţăranului român
Tonele de mâncare "proaspătă", adusă din Argentina sau Vietnam, plină de conservanţi şi E-uri ce se vinde în marile magazine, nu par să îngrijoreze mass-media din România. Nici mâncarea alterată ce se serveşte pe Litoral sau modalităţile prin care carnea stricată ajunge pe mesele românilor.
În schimb, la interval de o săptămână, televiziunile şi-au îndreptat tunurile spre ţăranii care-şi vând marfa pe marginea drumului sau pe lângă pieţe.
Întâi Televiziunea Română, iar apoi Digi 24 i-au "alarmat" pe români în ceea ce priveşte "atentatul" la sănătate, ce ar fi reprezentat de consumul de produse cumpărate de la micii producători agricoli.
Chiar dacă nu au fost prezentate, până acum, exemple concrete de oameni care să sufere după ce au consumat "mâncare de ţară", reporterii celor două televiziuni s-au întrecut în insinua că alimentele respective ar fi periculoase. Or fi existând şi astfel de oameni, dar câţi sunt în comparaţie cu miile care se duc în fiecare zi la medic, otrăviţi cu produse expirate cumpărate din hypermarketuri?
De altfel, cei de la TVR au invitat, pe faţă, la shoppingul de la marile magazine, arătând că produsele ţăranilor "nici nu sunt ieftine", "costând mai mult ca la supermarket". Pentru corectitudine, trebuie precizat că reporterii TVR s-au referit la ouă, care se vindeau de către ţărani cu "enormul" preţ de 60 de bani bucata.
Mărturii despre binefacerile mâncării de la ţară
În consecinţă, marea "ameninţare" este şi scumpă pentru sănătatea românului. Pe Digi 24, reporterul a încolţit o măicuţă care vindea lapte. Sunt convins că respectivul, înarmat cu ochelari de soare şi "camera ascunsă", cât şi cei de la TVR, habar n-au să distingă un produs alterat de unul proaspăt. Crescuţi între blocuri, hrăniţi de la alimentară şi hypermarket, probabil consideră că laptele natural arată precum cel din cutiile Zuzu sau Napolact. Iar brânza proaspătă e prototip Hochland.
DRAMA producătorilor tradiţionali: Politicienii nu-i promovează, supermarketurile preferă BRÂNZA DIN PRAFURI, fără lapte
Apropo: cum ar fi fost ca şi marii procesatori de lapte din România să fi fost întrebaţi ce pun în produsele lactate care ajung mesele românilor?
Dar aşa ceva nu se va întâmpla prea curând. Pentru că marile corporaţii au departamente de PR, care au grijă, prin metode specifice, să nu se ajungă acolo.
În schimb, ţăranul n-are nici PR şi nici stat care să-l protejeze. A fost scos din pieţe şi din magazine, fiind forţat să vândă pe marginea drumului sau pe trotuar. Asta dacă nu a renunţat complet la agricultură şi a căzut pradă viciilor şi samsarilor. Aşa că el este ţinta perfectă: nu ştie marketing, nu are cine să-l protejeze, nu poate răspunde cu aceeaşi monedă.
Dacă ne întrebăm când o să vedem reportaje, anchete şi condamnări pentru cei care vor să extermine micul producător local, mai avem de aşteptat.
Atâta vreme cât alde Voiculescu, Burci sau Sârbu se ocupă de "informarea" noastră, "mâncarea de ţară" îşi va continua lungul drum spre dispariţie.
În schimb, la interval de o săptămână, televiziunile şi-au îndreptat tunurile spre ţăranii care-şi vând marfa pe marginea drumului sau pe lângă pieţe.
Întâi Televiziunea Română, iar apoi Digi 24 i-au "alarmat" pe români în ceea ce priveşte "atentatul" la sănătate, ce ar fi reprezentat de consumul de produse cumpărate de la micii producători agricoli.
Chiar dacă nu au fost prezentate, până acum, exemple concrete de oameni care să sufere după ce au consumat "mâncare de ţară", reporterii celor două televiziuni s-au întrecut în insinua că alimentele respective ar fi periculoase. Or fi existând şi astfel de oameni, dar câţi sunt în comparaţie cu miile care se duc în fiecare zi la medic, otrăviţi cu produse expirate cumpărate din hypermarketuri?
De altfel, cei de la TVR au invitat, pe faţă, la shoppingul de la marile magazine, arătând că produsele ţăranilor "nici nu sunt ieftine", "costând mai mult ca la supermarket". Pentru corectitudine, trebuie precizat că reporterii TVR s-au referit la ouă, care se vindeau de către ţărani cu "enormul" preţ de 60 de bani bucata.
Mărturii despre binefacerile mâncării de la ţară
În consecinţă, marea "ameninţare" este şi scumpă pentru sănătatea românului. Pe Digi 24, reporterul a încolţit o măicuţă care vindea lapte. Sunt convins că respectivul, înarmat cu ochelari de soare şi "camera ascunsă", cât şi cei de la TVR, habar n-au să distingă un produs alterat de unul proaspăt. Crescuţi între blocuri, hrăniţi de la alimentară şi hypermarket, probabil consideră că laptele natural arată precum cel din cutiile Zuzu sau Napolact. Iar brânza proaspătă e prototip Hochland.
DRAMA producătorilor tradiţionali: Politicienii nu-i promovează, supermarketurile preferă BRÂNZA DIN PRAFURI, fără lapte
Apropo: cum ar fi fost ca şi marii procesatori de lapte din România să fi fost întrebaţi ce pun în produsele lactate care ajung mesele românilor?
Dar aşa ceva nu se va întâmpla prea curând. Pentru că marile corporaţii au departamente de PR, care au grijă, prin metode specifice, să nu se ajungă acolo.
În schimb, ţăranul n-are nici PR şi nici stat care să-l protejeze. A fost scos din pieţe şi din magazine, fiind forţat să vândă pe marginea drumului sau pe trotuar. Asta dacă nu a renunţat complet la agricultură şi a căzut pradă viciilor şi samsarilor. Aşa că el este ţinta perfectă: nu ştie marketing, nu are cine să-l protejeze, nu poate răspunde cu aceeaşi monedă.
Dacă ne întrebăm când o să vedem reportaje, anchete şi condamnări pentru cei care vor să extermine micul producător local, mai avem de aşteptat.
Atâta vreme cât alde Voiculescu, Burci sau Sârbu se ocupă de "informarea" noastră, "mâncarea de ţară" îşi va continua lungul drum spre dispariţie.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Ungaria, sfidare totală în România: Un demnitar ungur s-a plimbat prin Transilvania timp de 3 zile fără să menționeze o singură dată numele României
Singura veste bună pentru vaccinați: Există tratament de detoxifiere a proteinelor spike. Ce recomandă Dr. Peter McCullough
CNSAS a declanșat procedura de verificare a lui VASILE BĂNESCU. Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei refuză să-și ofere datele instituției care cercetează trecutul său în raport cu Securitatea. DOCUMENT EXCLUSIV
Iohannis în postură perfectă de chelner la Seul. FOTOGRAFIA ZILEI
17 milioane de morți ai vaccinului și o tută. ”Amanta lui Cîțu” contrazice un studiu de 180 de pagini efectuat în 17 țări de oameni de știință cu reputație internațională cât și pe Tucker Carlson. Factual, ONG-ul cu un capital de 2.500.000 lei
Vești proaste pentru vaccinați: s-a descoperit ingredientul din ARNm care dă cancer și suprimă imunitatea
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (6)