Femelele șobolani gestante vaccinate cu „vaccinul” ARNm de la Pfizer au dat naștere unor șobolani cu autism (reducere marcată a interacțiunii sociale și modele repetitive de comportament), modificări structurale ale creierului, cum este scăderea numărului de neuroni, afectarea performanței motorii și modificarea expresiei genice a căilor cheie de dezvoltare neurologică.

Studiile pe șobolani preced de obicei studiile pe oameni atunci când un produs este testat pentru punerea pe piață. Cu toate acestea, la trei ani de la lansarea vaccinului experimental ARNm Covid-19, aceste „vaccinuri” experimentale abia acum sunt investigate și testate. Cele mai recente rezultate, publicate în revista medicală Neurochemical Research, sunt șocante.

Cercetătorii turci au administrat vaccinul ARNm Pfizer la opt femele gestante și un placebo la șapte femele gestante, iar 21 de pui s-au născut în grupul vaccinat cu ARNm. Șobolanii pui au fost supuși unor teste de comportament, iar diferențele observate față de grupul placebo au fost evidente.

Comentând noile descoperiri, dr. William Makis MD a scris: „Ați crede că aceste studii au fost efectuate înainte de administrarea [vaccinului] la milioane de femei însărcinate de pe tot globul”.

Cele două grupuri de șobolani au fost apoi ucise, iar creierul lor a fost analizat pentru a constata diferențe.

Rezultatele cercetării arată următoarele:

„Vaccinul ARNm COVID-19 pare să inducă comportamente asemănătoare autismului la șobolani masculi.”

„... reducerea numărului de neuroni la acești șobolani masculi sugerează posibile modificări structurale ale creierului induse de vaccin.”

„...performanța motrică a fost afectată semnificativ într-o manieră dependentă de sex în grupul vaccinat.”

„Aceste rezultate specifice masculilor, care reflectă inclusiv comportamente asemănătoare autismului, număr redus de neuroni și performanță motrică afectată, evidențiază potențialele implicații ale vaccinului asupra dezvoltării neurologice, fiind în acord cu [cercetările din] literatura existentă cu privire la rolurile căii WNT și semnalizarea BDNF în tulburările de neurodezvoltare.”

„În rezumat, acest studiu oferă informații valoroase despre efectele vaccinului ARNm COVID-19 BNT162b2 asupra căii WNT și nivelurilor BDNF, în special în ceea ce privește rezultatele neurodezvoltării. Vulnerabilitatea specifică masculilor observată și convergența cu literatura de specialitate existentă susțin [ipoteza implicării] acestor căi moleculare în tulburările de neurodezvoltare.”

Studiul recomandă cercetări suplimentare urgente la populațiile umane pentru a confirma concluziile.

WNT (codifică proteinele de semnalizare secretate implicate în oncogeneză și neurodezvoltare): „expresia genei WNT a fost semnificativ scăzută în grupul de masculi vaccinați cu ARNm COVID-19 BNT162b2.”

BDNF (stimulează și controlează creșterea de noi neuroni): „Factorul neurotrofic derivat din creier (BDNF, Brain-derived neurotrophic factor) este o moleculă cheie implicată în plasticitatea sinaptică și sănătatea neuronală; modificările nivelurilor acesteia pot indica modificări ale plasticității sinaptice, care se pot corela cu anomalii de neurodezvoltare.”

„Nivelurile de BDNF ale creierului au scăzut semnificativ în grupul de masculi vaccinați cu BNT162b2 ARNm COVID-19.”

„Este timpul să oprim imediat administrarea vaccinurilor ARNm COVID-19 și să începem să evaluăm daunele incalculabile aduse generației viitoare”, a scris dr. William Makis la finalul postării în care a prezentat studiul.