Dr. Joseph Ladapo, șeful Serviciului public de sănătate din Florida, a cerut, într-un comunicat publicat pe 3 ianuarie 2024, interzicerea urgentă a tuturor "vaccinurilor” COVID-19 având în vedere dovezile copleșitoare privind riscurile și efectele adverse letale.

După cum arată un nou studiu realizat de dr. Kevin McKernan, s-a descoperit că injecțiile cu ARNm conțin „miliarde până la sute de miliarde de molecule de ADN per doză. Folosind o metodă bazată pe fluorometrie, [s-a descoperit că] toate vaccinurile studiate depășesc de la 188 până la 509 ori regulile pentru ADN rezidual stabilite de FDA și OMS de 10 ng/doză.”

Potrivit vigilantnews.com, pe 6 decembrie 2023, Dr. Joseph Ladapo a transmis o scrisoare Administrației pentru Alimente și Medicamente din Statele Unite (FDA) cu privire la îngrijorările legate de siguranță după descoperirea a miliarde de fragmente de ADN per doză în vaccinul ARNm Pfizer și Moderna.

Citând ghidul publicat de FDA în 2007, Dr. Ladapo a prezentat următoarele îngrijorări cu privire la limitele reglementate pentru ADN în vaccinuri:

- Integrarea ADN ar putea avea teoretic un impact asupra oncogenelor umane – genele care pot transforma o celulă sănătoasă într-o celulă canceroasă.

- Integrarea ADN-ului poate cauza instabilitate cromozomială.

- Ghidul pentru industrie vorbește despre biodistribuția vaccinurilor ADN și modul în care o astfel de integrare ar putea afecta neintenționat zone ale organismului, inclusiv sângele, inima, creierul, ficatul, rinichii, măduva osoasă, ovarele/testiculele, plămânii, ganglionii limfatici drenați, splina, locul de administrare și zona subcutanată la locul injectării.

Pe 14 decembrie 2023, FDA a răspuns dr. Joseph Ladapo printr-o scrisoare, care nu oferă nicio asigurare că au fost efectuate evaluări privind integrarea ADN-ului pentru a răspunde îngrijorărilor legate de siguranță, evidențiate chiar de FDA în 2007

Prin urmare, miercuri, 3 ianuarie 2024, dr. Joseph Ladapo a cerut stoparea urgentă a utilizării tuturor "vaccinurilor” ARNm COVID-19. El a emis următoarea declarație

„Răspunsul FDA nu oferă date sau dovezi că au fost efectuate evaluările privind integrarea ADN, pe care le-au recomandat ei înșiși. În schimb, au s-au referit la studiile de genotoxicitate – care sunt evaluări inadecvate privind riscul de integrare a ADN-ului. În plus, ei au ignorat diferența dintre promotorul/amplificatorul SV40 și proteinele SV40, două elemente care sunt distincte.

„Integrarea ADN-ului prezintă un risc unic și ridicat asupra sănății umane și în ceea ce privește integritatea genomului uman, inclusiv riscul ca ADN-ul integrat în spermatozoizi sau gameți să poată fi transmis descendenților celor care au primit vaccinul ARNm COVID-19. Dacă riscurile asociate integrării ADN-ului nu au fost evaluate pentru vaccinurile ARNm COVID-19, aceste vaccinuri nu sunt adecvate pentru utilizare la ființele umane.

„În spiritul transparenței și integrității științifice, secretarul Sănătății Dr. Joseph A. Ladapo va continua să evalueze cercetările privind aceste riscuri și să ofere informații actualizate populației din Florida.”