CNADNR a semnat contractul pentru finalizarea celor 3,3 kilometri restanți ai secțiunii București - Ploiești din Autostrada București - Brașov
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a anunțat semnarea contractului pentru proiectarea, execuția și finalizarea celor 3,3 kilometri "restanți" ai secțiunii București - Ploiești a Autostrăzii București - Brașov.
Valoarea acestuia se ridică la 129,181 miliarde lei, fără TVA, potrivit unui anunț postat vineri seară pe pagina de Facebook a Ministerului Transporturilor (MT).
”Contractul de proiectare și execuție finalizare Autostrada București — Brașov, Secțiunea București — Ploiești, Sector 1, km 0+000 — km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500” a fost semnat vineri, finanțarea fiind asigurată de la bugetul de stat.
"Sectorul de autostradă București — Ploiești, km 0+000 (Intersecție Petricani) — km 3+325, Nod Centura București și Nod Moara Vlăsiei, se încadrează în rețeaua generală de autostrăzi prevăzută a se realiza în țara noastră și reprezintă sectorul de început al autostrăzii București — Brașov", precizează CNADNR.
Acest sector de autostradă, după punerea lui în funcțiune, va permite desfășurarea circulației pe autostrada de la strada Petricani și până la Ploiești, având în vedere că, la acest moment, circulația se desfășoară între intersecția cu Centura București (km 7+400) și până la Ploiești, între km 3+325 și km 7+400, lucrările fiind finalizate, dar neputându-se deschide traficului datorită lipsei unei racordări cu rețeaua existentă de drumuri.
Traseul autostrăzii începe din strada Petricani, în prelungirea străzii Fabrica de Glucoză. După ieșirea din București, traseul sectorului de autostradă București — Moara Vlăsiei este amplasat pe teritoriul administrativ al orașului Voluntari, iar continuarea traseului se racordează la sectorul de autostradă deja construit.
Contractul de proiectare și execuție a fost atribuit Asocierii Aktor SA — Euro Construct Trading '98 SRL și are o durată de implementare de 22 de luni, din care patru luni reprezintă perioada de proiectare și 18 luni durata de execuție.
Perioada de garanție acordată lucrărilor este de 48 de luni de la data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor.
Valoarea acestuia se ridică la 129,181 miliarde lei, fără TVA, potrivit unui anunț postat vineri seară pe pagina de Facebook a Ministerului Transporturilor (MT).
”Contractul de proiectare și execuție finalizare Autostrada București — Brașov, Secțiunea București — Ploiești, Sector 1, km 0+000 — km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500” a fost semnat vineri, finanțarea fiind asigurată de la bugetul de stat.
"Sectorul de autostradă București — Ploiești, km 0+000 (Intersecție Petricani) — km 3+325, Nod Centura București și Nod Moara Vlăsiei, se încadrează în rețeaua generală de autostrăzi prevăzută a se realiza în țara noastră și reprezintă sectorul de început al autostrăzii București — Brașov", precizează CNADNR.
Acest sector de autostradă, după punerea lui în funcțiune, va permite desfășurarea circulației pe autostrada de la strada Petricani și până la Ploiești, având în vedere că, la acest moment, circulația se desfășoară între intersecția cu Centura București (km 7+400) și până la Ploiești, între km 3+325 și km 7+400, lucrările fiind finalizate, dar neputându-se deschide traficului datorită lipsei unei racordări cu rețeaua existentă de drumuri.
Traseul autostrăzii începe din strada Petricani, în prelungirea străzii Fabrica de Glucoză. După ieșirea din București, traseul sectorului de autostradă București — Moara Vlăsiei este amplasat pe teritoriul administrativ al orașului Voluntari, iar continuarea traseului se racordează la sectorul de autostradă deja construit.
Contractul de proiectare și execuție a fost atribuit Asocierii Aktor SA — Euro Construct Trading '98 SRL și are o durată de implementare de 22 de luni, din care patru luni reprezintă perioada de proiectare și 18 luni durata de execuție.
Perioada de garanție acordată lucrărilor este de 48 de luni de la data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
A murit Naomi, celebrul cântăreț transsexual - AVC! În cinci zile urma să împlinească 47 de ani
Atacul cu cuțitul de la Sydney: Episcopul Mar Mari Emmanuel a scăpat cu viață ca prin minune - Atacatorul și-a tăiat singur degetele
Timp de 15 ani, copii din Marea Britanie au fost folosiți drept ”cobai” în studii clinice care foloseau sânge infectat cu hepatita C și HIV. Anchetă BBC
Pavel Durov, fondatorul Telegram, interviu incendiar cu Tucker Carlson: ”Au trimis agenți FBI la mine acasă”. Tucker și-a deschis cont pe Telegram
EDITORIAL ZIUA.MD | Am fost scris etnic „moldovean” la recensământ, fără ca măcar să fiu întrebat! Așa că totu-i clar…
Guvernul României a „negociat” cu Qatarul cedarea a 51% din acționariatul companiei de stat Tarom și ia în calcul măsuri similare și pentru portul Constanța
Recomandările noastre
Secțiuni: Social
Locații: București
Subiecte: Autostrăzi România
Organizații: CNADNR
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)