ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


În urmă cu un an reprezentanții Metrorex anunțau scoaterea abonamentului lunar cu 62 de călătorii ca urmare a nemulțumirilor călătorilor. Acum, adevărul a ieșit la iveală, iar directorul interimar al companiei a recunoscut că de fapt decizia a fot una pur economică și nu a avut de-a face cu dorințele bucureștenilor.

"Este adevărat că acest titlu de călătorie era destul de utilizat. În jur de 35-40% dintre călători îl foloseau, deci un procentaj destul de mare, în detrimentul abonamentului lunar, care aproape dispăruse din paleta noastră de oferte - ajunsese la un procentaj de utilizare de 2-3%", a declarat Marin Aldea, directorul general interimar Metrorex pentru Agerpres.

Astfel, mii de români au fost păcăliți de managementul de atunci al regiei autonome ce ține de Ministerul Transporturilor. În final, la dezbaterea publică pentru majorarea tarifelor la călătoriile cu metroul, s-a votat în unanimitate scoaterea cartelei cu 62 de călătorii, iar la abonamentul nelimitat s-a majorat tariful cu 5 lei.

"Nu are de unde să știe călătorul ce se întâmplă, dar trebuia să acoperim cheltuielile astea pentru materiale, piese, tot pentru siguranța călătorului, în definitiv. Decizia a fost să scoatem cartela, iar abonamentul nu l-am mai mărit cu 10 lei, ci doar cu 5 lei. Soluția a funcționat din punct de vedere economic. Că au mai existat nemulțumiri…bănuiam că vor exista", a completat Marin Aldea.