ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Alegerea lui Donald Trump în funcția de președinte al Americii a stârnit un val de reacții în Statele Unite ale Americii, dar și unde de șoc în întreaga lume.

La câteva săptămâni de la validarea alegerilor americane, lucrurile par să se schimbe chiar și în România, țară aflată la mare distanță de Washington.

Reprezentanții companiei care dețin marca de bere Staropramen în România au stârnit mânia activiștilor pro homosexualitate după ce au refuzat publicarea unui articol care promova homosexualitatea pe una din platformele pe care le deține.

Astfel, pe platforma culturală Oameni și gusturi, oamenii pot trimite povești și articole culturale, relevante din mediul urban. Un asemenea articol, dar care promova ideologia LGBT , a fost respins de către Staropramen. Imediat, una din asociațiile care trăiesc din promovarea homosexualității, a acuzat „discriminarea”. Cu toate acestea, mesajul Starorpamen a precizat clar că autorii știau bine care sunt condițiile și că nu se vor publica subiecte pe teme controversate, tocmai pentru a se păstra neutralitatea. Ca de-obicei, activiștii LGBT au încălcat regulile, pentru ca apoi să strige „discriminare”.

Iată răspunsul celor de la Staropramen: „Alegerea nepublicării articolului Cătălinei Miciu nu a fost rea voință și nu se bazează pe discriminare.Tuturor colaboratorilor le-a fost adusă la cunoștință politica editorială a platformei, au acceptat să facă parte din acest proiect și au publicat articole în conformitate cu ea și brandbook-ul brandului.

Misiunea unui brand comercial nu este să intre în discuții care ar putea stârni controverse printre consumatorii săi. Platforma este un proiect de brand și este dedicata tuturor iubitorilor de cultură din România.

Faptul că brandul alege să nu abordeze subiectul LGBT pe platforma oamenisigusturi.ro nu este o dovadă de cenzură sau o atitudine discriminatorie, ci este alegerea brandului de a avea o comunicare imparțială și neutră față de subiecte controversate, indiferent dacă acestea sunt de natura socială, politică, economică.”
 
Brandul Staropramen, originar din Cehia, este acum deținut de multinaționala americano-canadiană Molson Coors, al șaptelea producător de bere, ca volum, din lume.