ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Primarul general al capitalei, Gabriela Firea, a afirmat, duminică seara, într-o emisiune televizată, că este foarte nemulțumită de întârzierea cu care reprezentanții companiei ENEL au intervenit pentru remedierea unei avarii de pe Bulevardul Ion Mihalache. 

Firea susține că avaria a fost anunțată în jurul orei 15,00, iar cei de la ENEL au intervenit abia la aproximativ patru ore, după ce reprezentanții Primăriei Generale i-au amenințat cu rezilierea contractului.


„Sunt familii cu copii mici, cu bătrâni, cu oameni suferinzi, care de la ora 15,00 au anunțat lipsa curentului electric și ENEL-ul nu a catadixit nici măcar să răspundă la telefon. A trebuit să intervenim noi, cu resursele proprii, sub amenințarea ruperii contractului. Nu e normal ca multinaționalele să ne trateze ca pe niște persoane de lumea a treia. Dacă ENEL sau alte companii multinaționale cred că le mai merge în București cum le-a mers până acum, se înșală. Sunt neîndurătoare cu astfel de practici", a declarat Gabriela Firea.

Primarul general a precizat că este o persoană „deschisă și constructivă cu toți oamenii de afaceri și români și străini", cu condiția ca cetățenii să nu fie „umiliți".

„Nu e normal să avem astfel de practici de sfidare a românilor. Nu li s-a cerut decât corectitudine față de cetățeni. (...) Dacă nu respecți ce ai semnat la angajarea contractului, pleci", a mai spus Firea.