ACTUALIZARE 12/04/2017 18:30 Poziția companiei Kaufland România

„Ca urmare a articolului prezentat de ActiveNews Kaufland România transmite următoarele precizări:

Acum două zile în magazinul din Timișoara,  strada D. Bojinca nr. 4,  ni s-a semnalat o eroare de etichetare la raft a unui produs. Eticheta a fost corectată ș i diferența de preț a fost restituită clientului.

Ulterior, am demarat verificări suplimentare a tuturor etichetelor din magazin.  
 
Ne cerem scuze pentru neplăcere, a fost o eroare umană și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a limita și preîntâmpina astfel de situații, care ne dorim să nu se mai repete.

Corectitudinea etichetelor la raft reprezintă o prioritate pentru noi, iar în fiecare magazin avem echipe dedicate care le controlează zi de zi.

Clienții care au cumpărat în aceste zile din magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, produsul balsam de rufe Silan aflat la promoție, se pot întoarce cu bonul de casă la Biroul de Informații din magazinul din Timișoara pentru a primi diferența de preț de 2 lei.

De asemenea, rugăm clienții care sesizează astfel de situații să se adreseze pentru rezolvare la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 - 18.00, sau la Biroul de Informații din magazine.”

Știre inițială

În goana după cumpărăturile de dinainte de Sărbătorile de Paști, multă lume ia cu asalt centrele comerciale care în această perioadă sunt înțesate de diferite promoții.


Însă, puțină lume verifică după finalizarea cumpărăturilor dacă prețurile afișate pe bonul de casă sunt similare cu cele de la raft.

De o surspriză neplăcută a avut parte un client care și-a făcut cumpărăturile la un hipermarket Kauflaund din Timișoara, care a constatat că prețurile produselor pe care le-a achiziționat sunt de fapt mai mari decât cele de la raft.

„Să aruncați o privire peste bonurile "promoțiilor" de la Kaufland Șagului. La mine 2 din 3 produse aveau prețul greșit față de la raft (luni -ora 21:00 ). Nu am luat mare lucru la promoție, chiar și așa 5.6% din prețul plătit era "țeapă". Mi-au restituit banii, la ghișeul de informații, pentru că mi-am dat seama pe loc, de aia mă gândeam să vă scriu, să nu vă simțiți "înșelați" când ajungeți deja acasă...”, a scris aseară Cristi Brâncovan pe contul său de Facebook.

Apoi, astăzi, clientul a revenit la același magazin pentru a vedea dacă problemele au fost rezolvate. Însă, surpriză, retailerul nu modificase prețurile de la raft, iar după ce a semnalat din nou aceste probleme, acestuia i s-a cerut să nu mai filmeze în magazin.

„Am revenit la Kaufland să văd dacă a fost o greșeală sau e o practică înselătoare...”, a scris clientul.

Cristi Brâncovan îi avertizează și pe alți clienți că e bine să verifice dacă prețurile de pe bonul de casă corespund cu cele pe care le-au văzut la raft.