ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


În încercarea de a se promova agresiv în România, compania Procter & Gamble a demarat o campanie prin care dorește să ofere românilor mostre gratuite de șampon Head & Shoulders.
 
Prin modul în care e ilustrată, campania poate fi interpretată drept jignitoare la adresa românilor.
 
"Rezoluția noastră pentru 2016 este mișcarea: România fără mătreață"!”, se arată în mesajul postat pe site-ul headandshoulders.ro. Mesaj care este ilustrat nici mai mult nici mai puțin decât cu steagul tricolor, pe care scrie mare "România fără mătreață”.
 
Fără a cita nici un fel de studiu de piață, care ar fi putut demonstra faptul că mătreața reprezintă o problemă îngrijorătoare în România, mesajul poate fi considerat unul ofensator la adresa românilor.

Având în vedere că majoritatea dermatologilor consideră că cel mai important lucru în prevenirea apariției mătreții este păstrarea unei igiene capilare adecvate, mesajul s-ar putea ușor traduce astfel, potrivit b1.ro: "Majoritatea românilor nu-și spală părul destul de des, au mătreață, în consecință au nevoie de un șampon care să combată această problemă”.