ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


ACTUALIZARE: Conform unei informații difuzate în mediul online de co-președintele AUR George Simion, Certificatul verde a fost deja introdus pe Ordinea de zi la Cameră. La cererea deputatului USR Ionuț Moșteanu, s-a introdus pe ordinea de zi a Camerei Deputaților proiectul de lege privind Certificatul verde la locul de munca (PLX nr 545/2021). Avocatul Elena Radu avertizează că VOR SA ÎNCALCE TOATE PROCEDURILE PARLAMENTARE. Termenul pentru depunerea amendamentelor era 12 noiembrie 2021. Termenul pentru întocmirea raportului de către Comisii era 19 noiembrie 2021: http://cdep.ro/pls/proiecte/. Ședințele comisiilor nu pot avea loc înainte de expirarea termenului pentru depunerea amendamentelor, potrivit art. 53 alin 1 din Regulamentul Camerei Deputaților.

ACTUALIZARE: În cele din urmă, proiectul se pare că va merge pe calea normală, spre vot la data fixată, de Sfinții Arhangheli fiind blocată tentativa de a-l derula pe repede înainte. Cu toate acestea este posibilă o nouă forțare în cursul zilei de marți. Vom reveni cu detalii pe activenews.ro.

Știrea inițială ActiveNews: Parlamentul nu poate adopta nici o lege prin care să se introducă Certificatul verde înainte de a se efectua investigații pentru a se stabili dacă vaccinurile COVID-19 aflate în stoc prezintă sau nu pericol pentru sănătatea cetățenilor. PLÂNGERE DIICOT

După respingerea de la Senat, Comisiile Camerei Deputaților - ca for decizional - au în lucru controversatul proiect de segregare a românilor prin așa-numitul certificat verde, în realitate o formă mascată de vaccinare obligatorie cu seruri experimentale care produc profituri de sute de miliarde de euro companiilor producătoare. Campania de vaccinare declanșată în urmă cu un an în întreaga lume decurge fără ca cel care se vaccinează să fie asigurat în vreun fel în cazul unor efecte adverse care pot să includă chiar și moartea. Practic, în ciuda faptului că Guvernul României și companiile producătoare de seruri experimentale Covid susțin și ne asigură că vaccinul respectiv este „sigur și eficient”, nimeni nu își asumă răspunderea pentru eventualele riscuri ce pot decurge din vaccinare. Fiecare se vaccinează pe propria răspundere. Având în vedere această anomalie, ActiveNews prezintă în atenția parlamentarilor, a autorităților și a tuturor cetățenilor interesați, un compendiu de studii privind conținutul și efectele acestor seruri cât și o Sesizare penală către DIICOT care poate fi depusă de orice cetățean, dacă consideră necesar și dacă are aceleași suspiciuni cu privire la reacții adverse care pot culmina până la decesul unui persoane.

Citiți și DAȚI DRUMUL LA AUTOPSII! Trebuie să aflăm care este adevărul cu morții din România. Și singurii care pot sa contribuie la aflarea adevărului sunt cetățenii. Modele de Plângeri Penale pentru efectuarea autopsiilor după moartea suspectă de Covid și Vaccin

Până în prezent, au fost înregistrate la cele două camere ale Parlamentului României mai multe proiecte de lege care prevăd condiționarea sau exercitarea drepturilor și cetățenilor fundamentale ale cetățenilor români prin deținerea și prezentarea Certificatului digital al UE privind Covid-19, respectiv:

a) Proiect de lege pentru aprobarea Ordonanței de urgențã a Guvernului nr.68/2021 privind adoptarea unor măsuri pentru punerea în aplicare a cadrului european pentru eliberarea, verificarea și acceptarea certificatului digital al Uniunii Europene privind COVID pentru a facilita libera circulație pe durata pandemiei de COVID-19înregistrat la Senat sub nr. L278/2021 și, ulterior, la Camera Deputaților sub nr. PL-x nr. 393/2021;

b) Proiect de lege privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr.19/2021 pentru modificarea și completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 și pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul sănătății, înregistrat la Senat sub nr. L335/2021 și, ulterior, la Camera Deputaților sub nr. PL-x nr. 486/2021;

c) Propunere legislativă privind stabilirea unor măsuri în domeniul sanitar, pe perioada stării de alertă, pentru personalul din cadrul unor unități publice și private, înregistrată la Camera Deputaților sub nr. Pl-x 545/2021.

Toate aceste proiecte de lege prevăd, printre altele, exercitarea tuturor sau a unora dintre drepturile și libertățile cetățenilor români de prezentarea, printre altele, a unei dovezi de vaccinare împotriva virusului Sars-Cov-2.

În toate discursurile publice se recunoaște că aceste proiecte de lege care prevăd obligativitatea certificatului verde la nivel național reprezintă o modalitate de presiune asupra cetățenilor pentru a se vaccina.

Față de susținerile și declarațiile publice privitoare la vaccinurile COVID-19 în cadrul campaniei de vaccinare de-a lungul timpului, există suspiciuni că vaccinurile care se află în stocul statului român ar putea să fie contaminate, să fie contrafăcute sau să nu conțină componentele prevăzute în prospecte ceea ce ar putea avea impact asupra vieții și stării de sănătate a cetățenilor români odată cu administrarea acestor vaccinuri.

Din acest motiv este necesar ca înainte de supunerea votului Camerei Deputaților a acestor proiecte de lege să se facă investigații pentru a se stabili calitatea și componentele dozelor de vaccin aflate în stocul statului român.

În caz contrar, dacă se va legifera introducerea obligativității certificatului verde în România (vaccinarea obligatorie indirectă), iar ulterior se va constata că exista o problemă cu privire la aceste vaccinuri cu impact asupra stării de sănătate a cetățenilor, parlamentarii vor fi direct răspunzători pentru că au adoptat legi care au contribuit la afectarea stării de sănătate a cetățenilor, contrar scopului declarat (că în această modalitate ar fi ajutat la combaterea pandemiei și că au adoptat legi pentru sănătatea populației).

Prezentăm în cele ce urmează o sesizarea penală în care sunt prezentate suspiciunile cu privire la săvârșirea unor infracțiuni legate de vaccinurile COVID-19, în contextul în care certificatul verde reprezintă o modalitate mascată de impunere a vaccinării obligatorii.

Sesizarea penală poate fi depusă de orice cetățean, dacă consideră necesar și dacă are aceleași suspiciuni.

 

 

Către

Direcția de Investigare a Criminalității Organizate

Direcția Centrală


Adresa: Calea Griviței, Nr. 24, Sector 1

Tel: 021 412 31 96 , 021 412 32 59

E-mail:contact@diicot.ro



Domnule Procuror-șef,


Subsemnatul …. cu domiciliul în .... având CNP: .....,


în temeiul art. 289, 290 Cod procedură penală, formulez următoarea


SESIZARE PENALĂ


Împotriva:

1) BioNTech Manufacturing GmbH cu sediul în Kupferbergterrasse 17 – 19, 55116 Mainz, Germania și Pfizer Manufacturing Belgium NV cu sediul în Rijksweg 12, 2870 Puurs, Belgia, fabricanți ai vaccinului COVID-19 denumit Comirnaty, precum și a reprezentanților acestor producători;1

2) Rovi Pharma Industrial Services, S.A. cu sediul în Paseo de Europa, 50, 28703. San Sebastián de los Reyes, Madrid, Spaniași Recipharm Monts, 18 Rue de Montbazon, Monts, Franța 37260, fabricanți ai vaccinului COVID-19 denumit Spikevax, precum și a reprezentanților acestor producători;2

3) AstraZeneca Nijmegen B.V. cu sediul înLagelandseweg 78, Nijmegen, 6545CG, Olanda, fabricant al vaccinului COVID-19 denumit Vaxzevria, precum și a reprezentanților acestor producători;3

4) Janssen Biologics B.V. cu sediul în Einsteinweg 101, 2333 CB Leiden, Olanda și Janssen Pharmaceutica NV cu sediul în Turnhoutseweg 30, 2340 Beerse, Belgia, fabricanți ai vaccinului COVID-19 denumit Janssen, precum și a reprezentanților acestor producători;4

în calitate de autori pentru săvârșirea infracțiunii defalsificarea sau substituirea de alimente sau produse prev. și pedepsită de art. 357 alin. (2) C.pen. potrivit căruia ”Prepararea, oferirea sau expunerea spre vânzare de medicamente contrafăcute sau substituite care sunt vătămătoare sănătății se pedepsește cu închisoarea de la 6 luni la 5 ani și interzicerea exercitării unor drepturi”

și împotriva:

5) BioNTech Manufacturing GmbH cu sediul în An der Goldgrube 12, 55131, Mainz, Germania, Telefon: +49 6131 9084-0, Fax: +49 6131 9084-2121, service@biontech.de, deținătorul autorizației de punere pe piață al vaccinului Covid-19 denumit Comirnaty, precum și a reprezentanților acestora;

6) MODERNA BIOTECH SPAIN, S.L. cu sediul în Calle Monte Esquinza 30, 28010 Madrid, Spania, deținătorul autorizației de punere pe piață al vaccinului Covid-19 denumit Spikevax, precum și a reprezentanților acestora;

7) AstraZeneca AB cu sediul în SE-151 85 Södertälje, Suedia deținătorul autorizației de punere pe piață al vaccinului Covid-19 denumit Vaxzevria, precum și a reprezentanților acestora;

8) Janssen-Cilag International NV cu sediul în Turnhoutseweg 30, B-2340 Beerse, Belgia, deținătorul autorizației de punere pe piață al vaccinului Covid-19 denumit Janssen, precum și a reprezentanților acestora,

în calitate de autori pentru săvârșirea infracțiunii de comercializare de produse alterate prev. și pedep. de art. 358 alin. (3) C.pen. potrivit căruia ”Vânzarea de medicamente cunoscând că sunt contrafăcute, alterate ori cu perioada de valabilitate depășită, dacă sunt vătămătoare sănătății ori și-au pierdut în tot sau în parte eficiența terapeutică, se pedepsește cu închisoarea de la unu la 5 ani și interzicerea exercitării unor drepturi.”

 

 

Totodată, solicităm efectuarea de cercetări penale pentru a se stabili dacă:

  • toate persoanele menționate anterior au săvârșit infracțiunea de înșelăciune cu consecințe deosebit de grave prev. și ped. de art. 244 c.p. rap la art. 309 c.p.;
  • reprezentanții instituțiilor și autorităților publice din România care au achiziționat aceste vaccinuri și care promovează campania de vaccinare în România sunt complici ai producătorilor și deținătorilor autorizațiilor de punere pe piață a acestor vaccinuri;
  • toate persoanele menționate anterior au săvârșit infracțiunea de grup infracțional organizate și ped. de art. 367 c.p.;


Pentru următoarele


MOTIVE

1. În fapt,

Subsemnatul sunt cetățean român.

Din luna mai 2021, prin Hotărârile de Guvern prin care s-a prelungit starea de alertă s-au introdus măsuri prin care s-au condiționat drepturile și libertățile fundamentale ale cetățenilor români, inclusiv ale subsemnatului, de dovada vaccinării împotriva COVID -19.

Cu toate că întreaga campanie de vaccinare a constat în asigurări date cetățenilor că vaccinurile COVID-19 sunt foarte bune și că nu se mai îmbolnăvi, că nu vor mai avea forme grave și nu vor mai deceda, am constatat că în realitate lucrurile stau total altfel, așa cum voi prezenta în continuare.

Or, toate cele pe care le voi prezenta în continuare mi-au trezit suspiciunea că este posibil să se fi săvârșit unele infracțiuni cu privire la vaccinurile COVID-19 cu consecințe asupra stării de sănătate a tuturor cetățenilor, motiv pentru care am considerat necesar să formulez prezenta sesizare, astfel încât să se facă investigațiile necesare.


Potrivit art. 699 pct. 5 din Legea nr. 95/2006, vaccinul este un medicament imunologic.


În România, sunt disponibile 4 astfel de vaccinuri, respectiv: Comirnaty, Spikevax, Vaxzevria, Janssen, ele primind autorizație de punere pe piață (condiționată) la nivel european potrivit procedurii centralizate prevăzute de Regulamentul Consiliului și Parlamentului European nr. 726/2004.

Organismul de autorizare este Agenția Europeana a Medicamentelor (EMA), pe site-ul căreia se află postate toate informațiile privind aceste vaccinuri (prospecte, efecte adverse, etc).5

Potrivit prospectelor publicate pe site-ul Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România la data de 24.10.2021, aceste vaccinuri conțin:

a) Comirnaty conține:

- Substanța activă este vaccin de tip ARNm COVID-19. După diluare, flaconul conține 6 doze a câte 0,3 ml, fiecare cu 30 micrograme ARNm;

- Celelalte componente sunt: ((4-hidroxibutil)azanediil)bis(hexan-6,1-diil)bis(2-hexildecanoat) (ALC-0315); 2-[(polietilenglicol)-2000]-N,N-ditetradecilacetamidă (ALC-0159); 1,2-Distearoil-sn-glicero-3-fosfocolină (DSPC); colesterol; clorură de potasiu; dihidrogenofosfat de potasiu; clorură de sodiu; fosfat disodic dihidrat; sucroză; apă pentru preparate injectabile.

b) Spikevax: Substanța activă din Spikevax este ARNm care codifică proteina de suprafață a SARS-CoV-2. ARNm este integrat în nanoparticulele lipidice SM-102.

Spikevax conține:

- flacon multidoză care conține 10 doze a câte 0,5 ml;

- O doză (0,5 ml) conține 100 de micrograme de ARN mesager (ARNm) (integrat în

nanoparticulele lipidice SM-102);

- ARN mesager (ARNm) monocatenar, cu capăt 5', produs prin utilizarea unei transcripții in vitro, acelulare, de la modele de ADN corespunzătoare, ce codifică proteina virală de suprafață (S) a SARS-CoV-2;

- Celelalte componente sunt lipidă SM-102 (heptadecan-9-il 8-{(2-hidroxietil)[6-oxo-6-(undeciloxi)hexil]amino}octanoat), colesterol, 1,2-distearoil-sn-glicero-3-fosfocolină (DSPC), 1,2-dimiristoil-rac-glicero-3-metoxipolietilen-glicol-2000 (PEG2000 DMG), trometamol, clorhidrat de trometamol, acid acetic, acetat de sodiu trihidrat, sucroză, apă pentru preparate injectabile.

c) Vaxzevria – o doză (0,5 ml) conține:

- Adenovirus preluat de la cimpanzeu care codifică glicoproteina S (spike) a SARS-CoV-2 (ChAdOx1-S)*, nu mai puțin de 2,5 × 108 unități infecțioase (U Inf.)

*Produs în celule renale de embrion uman modificate genetic (HEK), linia celulară 293 și prin tehnologia ADN recombinant.

Acest medicament conține organisme modificate genetic (OMG).

- Celelalte componente sunt L-histidină, clorhidrat de L-histidină monohidrat, clorură de magneziu hexahidrat, polisorbat 80 (E 433), sucroză, edetat disodic (dihidrat), apă pentru preparate injectabile (vezi pct. 2 „Vaxzevria conține sodiu și alcool”).

c) Janssen conține:

- Substanța activă este adenovirusul tip 26 care codifică glicoproteina spike* a SARS-CoV-2 (Ad26.COV2-S), nu mai puțin de 8,92 log10 unități infecțioase (U Inf.) în fiecare doză de 0,5 ml.

*Produs în Linie de Celule PER.C6 TetR prin tehnologie ADN recombinant.

Acest vaccin conține organisme modificate genetic (OMG).

- Celelalte componente (excipienți) sunt:

- cutie cu 10 flacoane: 2-hidroxipropil-β-ciclodextrină (HBCD), acid citric monohidrat, etanol, acid clorhidric, polisorbat 80, clorură de sodiu, hidroxid de sodiu, citrat trisodic dihidrat, apă pentru preparate injectabile (vezi pct. 2 COVID-19 Vaccine Janssen conține sodiu și COVID-19 Vaccine Janssen conține etanol).

- cutie cu 20 de flacoane: 2-hidroxipropil-β-ciclodextrină (HBCD), acid citric monohidrat, etanol, acid clorhidric, polisorbat 80, clorură de sodiu, hidroxid de sodiu, apă pentru preparate injectabile (vezi pct. 2 COVID-19 Vaccine Janssen conține sodiu și COVID-19 Vaccine Janssen conține etanol).


Cu toate acestea, există suspiciuni întemeiate că aceste vaccinuri ar putea fi falsificate sau contrafăcute și că ar pune in pericol viața si sănătatea cetățenilor.

Astfel, vaccinul este un medicament imunologic, iar potrivit definiției din monografia generală din Farmacopeea Europeană (FE): vaccinurile de uz uman sunt medicamente care conțin antigeni capabili să inducă la om o imunitate specifică și activă față de un agent infecțios sau față de toxina sau antigenul elaborate de acesta.

Cu toate acestea, am constatat că cele 4 vaccinuri COVID-19 administrate în România nu conferă o imunitate specifică cetățenilor Români care au fost vaccinați. Mai ales în lunile septembrie și octombrie 2021 am constatat că există un număr semnificativ de cetățeni care s-au infectat cu virusul Sars-Cov-2 și/sau au decedat după ce le-au fost administrate aceste vaccinuri.

Astfel, conform informațiilor furnizate de Institutul Național de Sănătate Publică pe site -ul său, respectiv:

  • conform ”Situație persoane confirmate cu infecție SARS-CoV-2 după vaccinare, la 1 octombrie 2021”. Dintre acestea, 127 (70.17%) erau vaccinate cu Pfizer, 19 (10.50%) cu Moderna, 13 (7.18%) cu Astra Zeneca și 22 (12.15%) cu Johnson&Johnson.”6:În luna septembrie, la un număr de 181 persoane(0.53% din totalul persoanelor care au avut un test pozitiv de infecție cu virusul SARS-CoV-2, fiind vaccinate cu schema completă) a survenit decesul
  • Conform ”Situație persoane confirmate cu infecție SARS-CoV-2 după vaccinare, la 1 noiembrie 2021”.”7:În luna octombrie, la un număr de 789 persoane(reprezentând 0.8% din totalul persoanelor vaccinate anterior cu schemă completă de vaccinare, care au avut un test pozitiv de infecție cu virusul SARS-CoV-2 în această lună) a survenit decesul. Dintre acestea, 532 (67.4%) erau vaccinate cu Pfizer, 35 (4.4%) cu Moderna, 34 (4.4%) cu Astra Zeneca și 188 (23.8%) cu Johnson&Johnson


Cu toate că se menționeze de către INSP că niciunul dintre decese nu s-a datorat vaccinării, nu știu cum s-a concluzionat în acest sens, în condițiile în care:

- potrivit ”emisă de INSP: Metodologiei de supraveghere a sindromului respirator acut cu noul coronavirus (COVID-19), Actualizare 23.08.20218

Deces cauzat de COVID-19

Decesul cauzat de COVID-19 este definit ca decesul survenit la un pacient confirmat cu COVID-19, cu excepția situațiilor în care există o altă cauză clară de deces care nu poate fi în relație cu COVID-19 (ex.traumatism, hemoragie acută majoră, infarct miocardic acut, accident vascular cerebral acut, septicemie cu germen identificat prin hemocultura etc) și la care nu a existat o perioadă de recuperare completă între boală și momentul decesului.

Decesul la un pacient confirmat cu COVID-19 nu poate fi atribuit unei boli pre-existente(de ex. cancer, afecțiuni hematologice etc.) și COVID-19 trebuie raportat ca și cauză a decesului, independent de condițiile medicale pre-existentecare se supectează că au favorizat evoluția severă a COVID-19.

COVID-19 trebuie menționat pe certificatul de deces drept cauză a decesuluipentru toate persoanele decedate la care COVID-19 a cauzat sau se presupunecă a cauzat sau a contribuit la deces.”

- potrivit Protocolului specific privind managementul în caz de deces al pacienților infectați cu noul coronavirus (SARS-CoV2) aprobat prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 436/2021:

și este de evitat din cauza riscurilor de transmitere a bolii infectocontagioase, posibile în condițiile exercitării profesiei la personalul medical.În cazurile spitalizatepentru care în perioada internării în unitatea sanitară seconfirmă (reconfirmă)diagnosticul de infecțiecu noul coronavirus (SARS-CoV2), evoluția fiind urmată de deces,autopsia anatomopatologică a cadavrului pentru a confirma/preciza sau completa diagnosticul clinic de deces deja confirmat prin analize de laborator (teste specifice) nu mai este necesară

Certificatul medical constatator al decesului va fi completat și eliberat de către medicul curant al pacientului din secția de spital. Sunt permise autopsiile efectuate în scop științific conform protocolului de cercetare autorizat în cadrul fiecărei unități sanitare, cu respectarea măsurilor de protecție prevăzute în prezentul protocol.

Decesul în unitatea sanitară cu paturi al persoanelor care au fost confirmate pozitiv pentru infecția COVID-19 și diagnosticul de deces cu infecție cu noul coronavirus(SARS-CoV2) pot fi declaratecazuri medico-legale strict în conformitate cu art. 185 din Legea nr. 135/2010privind Codul de procedură penală, cu modificările și completările ulterioare (NCPP); în aceste cazuri, se va anunța în cel mai scurt timp instituția medico-legală competentă pentru dispunerea ridicării cadavrului și efectuarea autopsiei medico-legale.

Prezentul protocol specific se aplică în mod similar și următoarelor cazuri de deces, acestea fiind considerate decese ale pacienților infectați cu noul coronavirus (SARS-CoV2), confirmate ca fiind pozitive:

a)persoanelor aflate în izolare la domiciliu, aflate în evidența direcțiilor de sănătate publică;

b)persoanelor aflate în carantină, aflate în evidența direcțiilor de sănătate publică și a altor instituții ale statului.

În situațiile de mai sus, atunci când nu se dispune autopsia medico-legală, în concordanță cu prevederile art. 185 din NCPP, medicul de familie va elibera certificatul medical constatator al decesului, în baza fișei medicale a pacientului.

c)persoanelor internate în spital suspecte de infectare cu COVID-19, la care nu s-a efectuat testarea pentru confirmare.

În această situație, certificatul medical constatator al decesului va putea fi completat și eliberat de către medicul curant al pacientului din secția de spital, dacă nu se dispune efectuarea autopsiei medico-legale.

...

1. Măsuri care privesc bolnavul infectat cu noul coronavirus (SARS-CoV2) în cazul în care prezintă simptome severe de boală

În unitatea sanitară cu paturi, medicul curant sau un cadru medical desemnat de acesta va anunța instituția de medicină legală competentă, încă din timpul vieții pacientului care prezintă semne severe de boală, dacăse încadrează în cazurile în care se dispune autopsia medico-legală conform art. 185 din NCPP. În situația în care pacientul decedeazăși există suspiciuni cu privire la decesul pacientului infectat cu noul coronavirus(SARS-CoV2) confirmat prin teste de laborator,altele decât decesul prin acțiunea bolii virale, se va anunța în cel mai scurt timp instituția medico-legală competentă și organele judiciare pentru dispunerea ridicării cadavrului și efectuarea autopsiei medico-legale.”


În ceea ce privește persoanele vaccinate cu schema completă:

  • potrivit ”.”; Situație persoane confirmate cu infecție SARS-CoV-2 după vaccinare, la 1 octombrie 2021”:În intervalul 1 – 30 septembrie 2021, un număr de 33.976 persoane cu schemă completă de vaccinare, au avut un test pozitiv de infecțiecu virusul SARS-CoV-2. 73.70% au fost vaccinate cu Pfizer Biontech, 4.62% au fost vaccinate cu Moderna, 13.62% cu Astra Zeneca și 10.13% cu Johnson&Johnson
  • potrivit ”Situație persoane confirmate cu infecție SARS-CoV-2 după vaccinare, la 1 noiembrie 2021”: ”În intervalul 1 – 31 octombrie 2021, un număr de 97.272 persoane cu schemă completă de vaccinare*, au avut un test pozitiv de infecție cu virusul SARS-CoV-2. 67.3% au fost vaccinate cu Pfizer Biontech, 5.0% au fost vaccinate cu Moderna, 12.4% cu Astra Zeneca și 15.3% cu Johnson&Johnson.”

Se poate constata astfel că un număr semnificativ de persoane vaccinate cu schema completă s-au infectat cu virusul Sars-Cov-2 ulterior vaccinării.

Mai mult, conform unor informații apărute în spațiul public, aceste vaccinuri ar conține și alte substanțe/compuși decât cei care sunt menționați în prospect. În acest sens, depun un raport de examen microscopic optic și electronic efectuat de Universitatea de Almeria din Spania, potrivit căruia s-a identificat oxid de grafen în vaccinul Comirnaty (Pfizer). Verificând pe site-ul Universitatii de Almeria Spania (www.ual.es), am găsit acest raport accesând link -ul indicat in raport pentru verificare:https://verificarfirma.ual.es/verificarfirma/code/wHN2x8tkKPsiSy/ilL6TwQ==.

În mediul public, pe internet, și celelalte vaccinuri ar conține și/sau alte componente decât cele menționate în prospect.9

Mai mult decât atât, au existat comunicate ale EMA sau articole de presa potrivit cărora unele vaccinuri sau substanțe din vaccinuri au fost contaminate. Spre exemplu:

  • vaccinul Moderna: la 1 septembrie 2021, au apărut mai multe articole de presăpotrivit cărora Moderna a retras mai multe loturi de vaccin COVID-19 livrate către Japonia, ca urmare a faptului că în urma unei investigații s-a descoperit că unele fiole au fost contaminate cu oțel inoxidabil; 10
  • vaccinul Jassen: la 11 iunie 2021, EMA a dat un comunicat de presăpotrivit căruia un lot de substanță activă pentru vaccinul COVID-19 Janssen a fost contaminat cu materiale pentru un alt vaccin fabricat în același loc. Contaminarea a avut loc la un loc de fabricație pentru substanța activă din Maryland, Statele Unite, deținută de Emergent Biosolutions. Lotul în cauză nu era destinat pieței UE.11


Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva Covid-19 a emis o precizare de presă.”12, la 30.09.2021, potrivit căreia ”EMA a extins perioada de valabilitate pentru vaccinul Pfizer/BioNTech. În urma analizării datelor noi de stabilitate, Agenția Europeană pentru Medicamente (EMA) a extins de la 6 luni la 9 luni perioada de valabilitate pentru vaccinul Comirnaty produs de compania Pfizer/BioNTech. Această decizie se aplică și loturilor fabricate și eliberate anterior datei de 10 septembrie, depozitate în centrele naționale la temperaturi cuprinse între -90 grade Celsius și -60 grade Celsius

Cu toate acestea, pe site -ul EMA nu am identificat un comunicat de presă din care să reiasă că această extindere de valabilitate s-ar aplica și pentru loturile de vaccin fabricate anterior datei de 10.09.2021.


Toate cele menționate anterior, precum și numărul mare de infectări și decese al persoanelor vaccinate cu schema completă îmi creează suspiciunea că pot exista vaccinuri COVID-19 falsificate, contrafăcute sau substituite care au fost preparate sau oferite către statul român de către producătorii de vaccinuri și care pot pune în pericol sănătatea cetățenilor români.

Totodată, mi-a fost creată și suspiciunea că au fost vândute către statul român vaccinuri COVID-19 cunoscând că sunt contrafăcute, alterate sau cu perioada de valabilitate depășită care sunt vătămătoare sănătății sau care și-au pierdut în tot sau în parte eficiența terapeutică (de imunizare).

Din acest motiv am formulat prezenta sesizare pentru a se face investigații în acest sens.


În cazul în care în urma cercetărilor care se vor efectua în cauză se va constata că există vaccinuri COVID-19 falsificate, contrafăcute sau substituite care au fost preparate sau oferite spre vânzare către statul român de către producătorii de vaccinuri sau au fost vândute astfel de vaccinuri statului român cunoscând că sunt contrafăcute, alterate sau cu perioadă de valabilitate depășită, solicit și efectuarea de cercetări sub aspectul infracțiunii de înșelăciune prevăzută și pedepsită de art. 244 c.p.

Totodată, vă sesizez unele relații care există între cele acționarii principali ai producătorilor celor 4 vaccinuri Covid-19 care se administrează în România, precum și între aceștia și decidenții care gestionează pandemia la nivel mondial și european, ceea ce trezește suspiciuni în privința existenței unui grup infracțional organizat constituit pentru săvârșirea infracțiunilor potențiale sesizate prin prezenta.

Astfel, în ceea ce privește producătorii celor 4 vaccinuri COVID-19 menționez că societățile-mamă ale producătorilor sunt cotate pe piața Nasdaq. Conform informațiilor prezentate pe site-ul Nasdaq:

a) MODERNA este cotată pe Nasdaq:13. Acționari importanți14

- BAILLIE GIFFORD & CO

- BLACKROCK INC.

- Flagship Pioneering Inc.

- VANGUARD GROUP INC

b) BIONTECH (vaccin Pfizer) este cotată pe Nasdaq:15. Acționari importanți16

- BAILLIE GIFFORD & CO

- PRIMECAP MANAGEMENT CO/CA/

- Price T Rowe Associates Inc /Md/

- Fmr Llc

- Artisan Partners Limited Partnership

- BILL & MELINDA GATES FOUNDATION

c) ASTRAZENECA este cotata Nasdaq:17. Acționari importanți18

- Price T Rowe Associates Inc /Md/

- PRIMECAP MANAGEMENT CO/CA/

- WELLINGTON MANAGEMENT GROUP LLP

- Capital International Investors

- Fisher Asset Management, Llc

d) JOHNSON & JOHNSON este cotată Nasdaq:19. Acționari importanți20

- VANGUARD GROUP INC

- BLACKROCK INC.

- State Street Corp

- Geode Capital Management, Llc

- State Farm Mutual Automobile Insurance Co

- WELLINGTON MANAGEMENT GROUP LLP


Se poate observa astfel că există acționari importanți comuni:

- pentru producătorii Moderna si Pfizer: BAILLIE GIFFORD & CO (fond de investiții)21: care, în noiembrie 2020 a devenit asociat cu Bill & Melinda Gates Foundation în Butterfly Network22

- pentru producătorii Moderna si Johnson &Johnson: BLACKROCK INC. + VANGUARD GROUP INC

- pentru producătorii Biontech și AstraZeneca: PRIMECAP MANAGEMENT CO/CA/

- pentru producătorii AstraZeneca și Johnson & Johnson: WELLINGTON MANAGEMENT GROUP LLP

Producătorul vaccinului COVI-19 Pfizer are ca acționar important: BILL & MELINDA GATES FOUNDATION, care este:

- Finanțator al OMScu 10,47% din bugetul OMS de 9 miliarde USD in anul 2020;23

- Fondator CEPIcare este finanțator al OMS cu 6,53% din bugetul OMS de 9 miliarde USD in anul 2020. 24care are ca program Acceleratorului accesului la instrumentele de combatere a COVID-19 (ACT), care are unul dintre piloni: mecanismul COVAX (achiziționarea a 2 miliarde de doze până la sfârșitul anului 2021)25,26. Totodată, coordonatorul mecanismului Covax este fundatia GAVI27

- sponsor Comisia Europeana, in 2019, cu 45.178.000 USD în anul 2019 și 500.000 USD în anul 2020.28

Totodată, în ceea ce privește studiile și recomandările pe care le-a emis ECDC (Centrul European pentru prevenirea și Controlul Bolilor) la nivelul Uniunii Europene, parte din acestea au fost fundamentate pe studii efectuate de specialiști care au fost sponsorizate de producătorii de vaccinuri COVID-19, specialiștii care le-au efectuat au fost sponsorizați de producătorii de vaccinuri COVID-19 sau erau acționari ai producătorilor de vaccinuri COVID -19. În acest sens, exemplificativ invocăm documentul postat pe site-ul ECDC intitulat ”RISK ASSESSMENT, Assessing SARS-CoV-2 circulation, variants of concern, non-pharmaceutical interventions and vaccine rollout in the EU/EEA, 15th update, 10 June 2021”29pentru a fi observate referințele (sursele luate în calcul de ECDC). În aceste studii se menționează la rubrica conflict de interese se prezintă cele prezentate.30

În ceea ce privește eventuala complicitate a reprezentanților instituțiilor și autorităților publice romane:

În perioada pandemiei Guvernul României a achiziționat 120 milioane doze de vaccin.

Conform Institutului Național de Statistică populația rezidentă a României este de circa 19 milioane. La momentul începerii achiziționării vaccinurilor COVID-19, acestea erau destinate doar populației majore. Deci de el putea beneficia de vaccin circa 15 milioane cetățeni români.

Cele 2 doze de vaccin preconizate a fi schema completă de vaccinare ne duc la cifra de 30 milioane doze, ceea ce nu justifică deloc achiziția unor doze de vaccin de aproximativ 4 ori mai mare decât necesarul.

Dacă între cele 120 milioane doze achiziționate de statul român luăm în considerare că vaccinul Johson &Johnson se administrează în prezent în doza unică pe schema completă, numărul de doze necesare pentru toată populația rezidentă a României era și mai mic.

Toate comunicările autorităților și instituțiilor publice cu competente în aceasta sferă și declarațiile publice ale reprezentanților acestora toate au fost total sau parțial neadevărate în sensul că:

a) deși s-a spus ca vaccinul oferă imunitate împotriva bolii, acest lucru a fost negat de datele statistice comunicate ulterior;

b) deși a fost susținută ideea ca persoanele vaccinate nu mai transmit virusul, statisticile oficiale au demonstrat ulterior contrariul;

c) persoanelor vaccinate le-a fost inoculata falsa teorie ca în cel mai rău caz vor contracta o forma ușoară a afecțiunii, lucru contrazis de asemenea de statistici care au indicat un număr semnificativ de decese si îmbolnăviri urmate de spitalizare în rândul persoanelor vaccinate;

d) faptul că schema de vaccinare a fost prezentată inițial ca fiind compusă din doar 2 doze de vaccin pentru ca ulterior sa fie necesară a 3-a doză iar schema completă de vaccinare sa rămână în final deschisă si echivocă.

Or, nici după ce statisticile periodice care s-au prezentat public chiar de către autoritățile publice, reprezentanții acelorași autorități și instituții publice sau a altor autorități publice, nu au schimbat discursul public, prezentându-le în continuare cetățenilor date înșelătoare și eronate, susținând că vaccinul COVID-19 este singura șansă de a scăpa de pandemie, fără să le comunice cetățenilor și riscurile la care se expun, inclusiv faptul că se pot infecta în continuare și pot deceda, chiar dacă realitatea era alta, inoculând astfel o falsă impresie de siguranță persoanelor vaccinate, cu punerea în pericol a vieții și sănătății cetățenilor (atât a celor vaccinați, cât și a celor nevaccinați).

Mai mult, nu au întreprins demersurile necesare pentru achiziționarea medicamentelor necesare pentru tratarea persoanelor infectate cu virusul Sars-Cov-2 (medicamente utilizate de alte state) pentru a se preîntâmpina astfel evoluția spre forme medii și grave a bolii COVID-19. Astfel de medicamente nu s-ar regăsit în farmacii, iar spitalele COVID nu au avut stocuri de astfel de medicamente pentru a trata pacienții.

Totodată, nu au comunicat cetățenilor că există posibilitatea de tratare a formelor ușoare de boală COVID-19 și chiar au criticat public și au încercat să instige la ură și să persecute medicii care tratau pacienții COVID-19 cu medicamente.

Suspiciuni ridică și faptul că în condițiile în care numărul persoanelor vaccinate care se infectează cu virusul Sars-Cov-2 după vaccinare este din ce în ce mai mare și se constată că acestea pot să fie purtătoare ale virusului și să îl transmită altor cetățeni, reprezentanții autorităților publice nu au luat nicio măsură pentru a preîntâmpina transmiterea virusului de către persoanele vaccinate și infectate altor cetățeni, nu dispun testarea acestora și insistă numai pe vaccinare. Or, această atitudine a autorităților publice este de neînțeles, acestea părând că nu încearcă în niciun fel să combată transmiterea virusului în societate, permițând cetățenilor care s-au vaccinat să se plimbe liber în societate și să infecteze alte persoane, creându-le chiar acestora falsa impresie că nu pot să infecteze alte persoane. Mai mult, se emit acte normative prin care se acordă cetățenilor care s-au vaccinat ”facilități” pentru a determina alți cetățeni să se vaccineze.


Folosul patrimonial pentru autori este clar având în vedere faptul că nu sunt achiziționate gratuit vaccinurile COVID-19 de statul român, iar paguba este in detrimentul bugetului statului român, pe de o parte, păgubit prin achiziții care excedau necesarul de consum al populației, precum și în detrimentul tuturor cetățenilor români, în mod indirect, pe de altă parte care vor trebui să contribuie la bugetul de stat pentru achitarea de către statul român a prețurilor de achiziție. Totodată, păgubiți sunt și cetățenii care s-au vaccinat șicare s-au expus riscului efectelor secundare ale vaccinului care nu si-a demonstrat eficiența prezentată de reprezentanții autorităților și instituțiilor publice (imunitate crescută, forme ușoare și risc spre 0 de deces), ca urmare a potențialelor infracțiuni sesizate prin prezenta.

Totodată, având în vedere faptul ca pe site-ul EMA nu exista un anunț privind procedura și temeiul legal și nici explicația medicală în privința prelungirii datei de valabilitate a vaccinelor din loturile de vaccin Comirnaty fabricate anterior datei de 10.09 suspiciunile populației privind injectarea cu produse medicale expirate apar ca perfect rezonabile.

Față de toate aspectele sesizate, vă solicit să întreprindeți toate demersurile legale care se impun pentru cercetarea de urgență si cu prioritate maximă a faptelor penale sesizate si sa administrați în probațiune expertize medicale și analize de laborator care să fie apte să genereze concluzii privind compușii chimici și termenele de valabilitate pentru toate tipurile vaccin și pentru toate loturile de vaccin care se află in prezent în uz pentru populația din România.

Cercetarea de urgență și cu prioritate maximă se impune ca urmare a faptului că în prezent sunt în procedură de legiferare parlamentară mai multe proiecte de lege, așa cum am prezentat mai sus, care prevăd condiționarea exercitării drepturilor cetățenilor de dovada vaccinării COVID-19 (tinzând chiar spre o vaccinare obligatorie), pe de o parte, și, pe de altă parte, deja Guvernul a impus prin Hotărâri de Guvern astfel de obligativități, iar în cazul în care suspiciunile cu privire la săvârșirea infracțiunilor sesizate prin prezenta se confirmă, sănătatea cetățenilor români este în pericol iminent.


În drept, ne întemeiem prezenta sesizare penală pe dispozițiile art. 289,290 Cod procedă penală, art. 357 alin. (2) c.p. și art. 358 alin. (3) C.p.,244 c.p. rap la art. 309 c.p., art. 367 c.p. art.


În probațiune, depun toate înscrisurile sau informațiile găsite pe site-urile publice prezentate în prezenta sesizare care mi-au creat suspiciunea cu privire la potențialele infracțiuni menționate în prezenta sesizare.

Solicit administrarea, în probațiune, de expertize medicale și analize de laborator care sa fie apte sa genereze concluzii privind compușii chimici și termenele de valabilitate pentru toate tipurile vaccin si pentru toate loturile de vaccin care se afla in prezent în uz pentru populație, precum și orice alt mijloc de probă care să constate existența sau inexistența potențialelor infracțiuni invocate în prezenta sesizare.

Data / Semnătura


DOCUMENTARE




 


 


28 https://www.gatesfoundation.org/about/committed-grants, O versiune in format excel a acestor date este disponibila pentru descarcare (a se cauta European Commission)https://www.gatesfoundation.org/-/media/files/bmgf-grants.csv


30 Studii indicate ca referinte de ECDC (mentiuni care se regasesc in documentele .pdf la rubrica conflict de interese) :

https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3793486 (M.S.D. este consultant pentru Inbios, Vir Biotechnology, NGM Biopharmaceuticals și Carnival Corporation, și face parte din consiliile științifice consultative ale MODERNA și Immunome. Laboratorul Diamond a primit sprijin financiar în cadrul cercetărilor sponsorizate acorduri de la MODERNA, Vir Biotechnology și Emergent BioSolutions).


https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3796835

(CH este cercetător principal al studiului Avon CAP, care este un studiu al Universității din Bristol, condus de un cercetător și finanțat de PFIZER, și a primit anterior sprijin din partea NIHR în cadrul unei burse clinice academice. JO este co-investigator în cadrul studiului Avon CAP. AF este membru al Comitetului comun pentru vaccinare și imunizare (JCVI) și președinte al Comitetului Grupului consultativ tehnic european de experți în imunizare (ETAGE) al Organizației Mondiale a Sănătății. Pe lângă faptul că primește finanțare de la PFIZER în calitate de cercetător șef al acestui studiu, el conduce un alt proiect care investighează transmiterea bacteriilor respiratorii în familii, finanțat în comun de Pfizer și Fundația Gates.)


https://www.thelancet.com/action/showPdf?pii=S0140-6736%2821%2900947-8

(FJA, JMM, FK, GM, KP, JS, DLS și LJ dețin acțiuni și opțiuni pe acțiuni la Pfizer.) - Sudiul vizeaza campania din Israel - Impactul și eficacitatea ARNm BNT162b2b2 împotriva infecțiilor cu SARS-CoV-2 și a cazurilor, spitalizărilor și deceselor COVID-19 în urma unei campanii de vaccinare la nivel național în Israel: un studiu observațional care utilizează supravegherea națională naționale.


https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.03.11.21253275v1 ( PM și HC au primit granturi de cercetare de la AstraZeneca.)


https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2034577

(Sprijinit de BioNTech și Pfizer.)


https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2035389

(Dr. Baden raportează că este finanțat de NIH pentru a efectua studii clinice în colaborare cu Crucell/Janssen și Moderna; Dr. Rouphael, care primește sprijin financiar de la Pfizer, Merck, Sanofi-Pasteur, Eli Lilly și Quidel; Dr. Neuzil, care primește sprijin financiar de la Pfizer; Dr. Graham, care deține brevetul în curs de brevetare WO/2018/081318 privind proteinele de vârf ale coronavirusului prefusion și utilizarea acestora și brevetul în curs de brevetare 62/972,886 privind vaccinul 2019-nCoV; Dr. Bennett, fiind angajat al Moderna și deținând acțiuni și opțiuni pe acțiuni la Moderna; Dr. Pajon, fiind angajat al Moderna și deținând acțiuni la Moderna; Dr. Knightly, fiind angajat al Moderna și deținând acțiuni și opțiuni pe acțiuni la Moderna; Dr. Leav, Deng și Zhou fiind angajați ai Moderna; Dr. Han, fiind angajat al Moderna și deținând acțiuni și opțiuni pe acțiuni la Moderna; Dr. Ivarsson, fiind angajat al Moderna și deținând opțiuni pe acțiuni la Moderna; Dr. Miller, fiind angajat al Moderna și deținând acțiuni și opțiuni pe acțiuni la Moderna; și Dr. Zaks, fiind angajat al Moderna și deținând opțiuni pe acțiuni la Moderna.)


https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0140673620326611

(Universitatea Oxford a încheiat un parteneriat cu AstraZeneca pentru dezvoltarea ulterioară a ChAdOx1 nCoV-19. SCG este co-fondator al Vaccitech (colaboratori în dezvoltarea timpurie a acestui vaccin candidat) și este menționat ca inventator într-un brevet care acoperă utilizarea vaccinurilor cu ChAdOx1-vectori ChAdOx1 și o cerere de brevet care acoperă acest vaccin SARS-CoV-2 (PCT/GB2012/000467). TL este menționat ca inventator pe o cerere de brevet care acoperă acest vaccin SARS-CoV-2 și a fost consultant pentru Vaccitech pentru un proiect fără legătură cu acesta, în timpul desfășurării studiului. PMF este consultant al Vaccitech în timpul desfășurării studiului. AJP este președinte al Comitetului comun pentru vaccinare și imunizare (JCVI) al Departamentului de Sănătate și Asistență Socială din Regatul Unit (DHSC), dar nu participă la discuțiile privind vaccinurile COVID-19, și este membru al SAGE al OMS. Punctele de vedere exprimate în acest articol nu reprezintă în mod necesar opiniile DHSC, JCVI, NIHR sau OMS. AVSH raportează onorarii personale de la Vaccitech, în afara lucrării prezentate, și are un brevet pentru ChAdOx1 licențiat la Vaccitech (PCT/GB2012/000467) și ar putea beneficia de venituri din redevențe către Universitatea din Oxford din vânzările acestui vaccin de către AstraZeneca și sublicențiați. MS raportează subvenții de la NIHR și sprijin nefinanciar de la AstraZeneca, în timpul desfășurării studiului; și subvenții de la Janssen, GlaxoSmithKline, Medimmune, Novavax și MCM, precum și subvenții și sprijin nefinanciar de la Pfizer, în afara lucrării prezentate. CG raportează onorarii personale de la Duke Human Vaccine Institute, în afara lucrării prezentate. ADD raportează subvenții și onorarii personale de la AstraZeneca, în afara lucrărilor prezentate. AF este membru al JCVI și președinte al Grupului consultativ tehnic european de experți al OMS. AF declară granturi de cercetare de la Pfizer, GlaxoSmithKline, Sanofi, Merck Sharp & Dohme și Valneva, în afara lucrărilor prezentate. JV, TLV și IH sunt angajați ai AstraZeneca.)

Citiți și 50 de medici români atrag atenția asupra unei probleme de etică și conștiință religioasă: Toate vaccinurile anti-Covid distribuite în România au folosit fie în etapele de producere, fie în testarea eficacității lor linii celulare de la COPII AVORTAȚI