Încă o dată, paznicii informării din mass-media convențională - fact-checkerii de la Associated Press, Reuters etc. - și-au împlinit menirea de agenții de dezinformare pentru regimul Deep State, mințind cu privire la încă o caracteristică a vaccinurilor împotriva coronavirusului din Wuhan (COVID-19), scrie publicația Natural News.

Potrivit lui Alex Berenson, fost reporter și autor al New York Times, care a urmărit și analizat studiile și datele despre COVID-19 încă de la începutul pandemiei, un studiu prea puțin luat în seamă din foarte respectata revistă de specialitate Cell arată că materialul ARNm din vaccinurile Moderna și Pfizer rămâne în ganglionii limfatici timp de cel puțin 60 de zile, în timp ce „proteinele spike circulă libere și în număr mare prin sânge după vaccinare”. [Studiul poate fi consultat în original AICI.]

Nu același lucru ni l-au spus, însă, cei care se ocupă cu filtrarea informațiilor.

Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor, de exemplu, îi asigură pe americani că ARNm și proteina spike pe care o produce prin vaccinurile COVID-19 pentru a crea un răspuns imunitar „nu rezistă mult timp în organism”.

Potrivit publicației WND, pe pagina sa de internet, agenția afirmă: „Celulele noastre descompun ARNm și îl elimină în câteva zile de la vaccinare. Oamenii de știință estimează că proteina spike, ca și alte proteine pe care le creează corpul nostru, poate rămâne în organism până la câteva săptămâni”.

„Persoanele vaccinate și infectate cu variante ale SARS-CoV-2 produc anticorpi împotriva variantei originale - acum dispărută - și nu împotriva celei care i-a infectat de fapt”, scrie Berenson pe contul său de Substack, precizând că ceea ce spune el nu este o teorie a conspirației.

El a adăugat: „Constatările unui studiu din Cell, unul dintre cele mai importante jurnale științifice. Aproape 50 de cercetători din întreaga lume au colaborat la această lucrare, pe care Cell a publicat-o online în urmă cu două săptămâni. Studiul a primit puțină atenție, probabil pentru că prezintă eventualele implicații ale rezultatelor sale doar în mod indirect. Discutând despre faptul că ARNm împiedică răspunsul sistemului imunitar la noile variante, cercetătorii văd ca posibilă soluție administrarea de doze suplimentare.”

Deși cercetătorii propun în continuare administrarea de doze de rapel ca pe o modalitate de a „compensa efectul relativ scăzut” asupra noilor variante (cu toate că și rapelurile s-au dovedit periculoase și ineficiente), Berenson arată cum „concluziile studiului demolează ficțiunile reconfortante despre injecțiile cu ARNm, inclusiv informația conform căreia organismul distruge rapid materialul genetic din injecții, așa cum au susținut mult timp Reuters și alți 'verificatori de fapte'.”

Cercetătorii care au semnat articolul din Cell notează că materialul genetic rămâne de fapt în organism până la două luni - 60 de zile

Vaccinurile cu ARNm determină organismul să producă o cantitate mare de proteine spike, iar promotorii vaccinurilor au susținut mereu că proteinele rămân apoi legate de celulele în care au fost create, a precizat Berenson.

Cu toate acestea, cercetătorii au descoperit că proteinele spike sunt prezente în sânge în urma vaccinării cu ARNm și în cantități la fel de mari ca și cele produse în mod natural în urma infectării cu SARS-CoV-2 (ceea ce face ca vaccinurile să fie inutile pentru persoanele care au trecut prin boală).

Dr. Robert Malone, inventatorul tehnologiei ARNm, a discutat luna trecută cu Joe Rogan, cel mai important realizator de emisiuni audio online, despre producerea unor cantități periculoase de proteine spike în urma vaccinării.

„Cercetarea pentru identificarea de noi ținte celulare/„gain-of-function” care a stat la baza dezvoltării armei biologice numită proteina spike a deschis în cele din urmă calea pentru dezvoltarea unei proteine spike similare, dar diferite, care este folosită în prezent sub formă de instrucțiuni ARNm în vaccinul Covid. Companiile farmaceutice au obligația etică de a dovedi că proteina spike din vaccinul lor nu este toxică”, a declarat Malone, după cum relatează Natural News.

Când a fost întrebat în legătură cu scăderea eficacității vaccinurilor și a rapelurilor, Malone a afirmat că vaccinurile prezintă, de fapt, o eficacitate negativă, după cum au demonstrat studiile efectuate de niște cercetători danezi. Cu cât crește numărul dozelor, cu atât mai mare devine riscul ca o persoană injectată să se infecteze cu acest virus.

În Israel, unde cetățenii sunt presați să facă o a patra doză de vaccin, celulele lor de memorie B și T „sunt antrenate să atace o proteină spike care între timp a suferit de mult mutații, ceea ce îi expune pe vaccinați la o îmbunătățire dependentă de anticorpi, probleme autoimune și cancer", arată Natural News.

Malone a avertizat, de asemenea, că proteina spike poate declanșa formarea de cheaguri de sânge, fapt ce a dus la creșterea numărului de accidente vasculare cerebrale, atacuri de cord și alte boli legate de acest fenomen.

Acesta este motivul pentru care acest vaccin nu ar trebui să fie obligatoriu - deloc, conchide publicația Natural News.

Dr. Robert Malone a semnalat, la rândul său, pe pagina sa de Substack studiul amintit mai sus, scriind un text intitulat „Un coșmar pentru politica de sănătate publică: Proteina spike (antigen) și materialul ARNm persistă timp de două luni în centrii germinali din ganglionii limfatici...”.

Iată ce afirmă dr. Malone:

„După ce am lucrat cu ARNm timp de zeci de ani, pot confirma că acest fenomen este extrem de neobișnuit.”

Citiți AICI textul său integral.