Activitate ciudată a navei care a blocat Canalul Suez, înainte de eșuare. Peste 150 de nave oprite la intrările canalului prin care trec 10% din bunurile comerciale ale lumii. La 10 miliarde de dolari sunt evaluate transporturile unei singure zi
Canalul Suez a fost blocat de către o navă de mare tonaj (200.000 tone), provocând cel mai mare blocaj de trafic maritim din istoria lumii. Nava a rămas blocată pe diagonală la intrare în canalul prin care trec peste 10% din bunurile comerciale ale lumii. La 10 miliarde de dolari sunt evaluate transporturile unei singure zi prin canal. Potrivit breibart.com, unde se arată și schema, înainte de a intra în apele canalului căpitanul a efectuat un traseu care reproduce simbolul falic.
Nava "Ever Given" are o lungime de 400 de metri și peste 58 de metri lățime, este înregistrată în Panama, iar în prezent este închiriată de compania de transport maritim din Taiwan, "Evergreen". Odată ce a părăsit Marea Roșie pentru a trece prin Canalul Suez, Autoritatea Canalului Suez a declarat că o furtună de nisip i-ar fi smuls cu forța controlul gigantului maritim din mâna operatorilor săi, împingând vasul pe întreaga lățime a unuia dintre cele mai cruciale pasaje comerciale din lume.
Compania taiwaneză de transport maritim a declarat într-un comunicat publicat joi (la o zi după eveniment) că "o creștere bruscă a vitezei vântului a făcut ca nava-container să se abată de la cursul său. Evergreen a cerut proprietarului navei să investigheze cauza acestui accident și să colaboreze îndeaproape cu autoritatea Canalului Suez și cu agențiile conexe pentru a pune nava blocată din nou în funcțiune". Autoritățile maritime au declarat că s-a încercat ranfluarea navei de către opt remorchere, dar nu au reușit să miște gigantul. Peter Berdowski, directorul companiei olandeze Koskalis, care s-a ocupat de repunerea în funcțiune a navei a declarat că ''Este ca o enormă balenă eșuată. O greutate enormă este înfiptă în nisip. S-ar putea să fie nevoie să folosim o combinație de metode, reducând greutatea prin transferul containerelor, motorinei și apei de pe navă, remorchere și să dragăm nisipul'', citează știripesurse.ro.
Canalul Suez a fost oficial deschis în anul 1869, iar de atunci leagă necontenit transportul de mărfuri între Marea Mediterană și Marea Roșie. În momentul de față, printre produsele de fabricație, alimente și petrol, erau transportate și vaccinurile pentru coronavirus. Istoricul Sal Mercogliano, de la Universitatea Campbell, unde predă istorie maritimă, a declarat pentru postul de radio BBC că "zece la sută din comerțul mondial trece prin Canalul Suez, iar în medie de aproximativ 50 de nave trec pe zi, și suntem în a a doua zi când nu putem muta nicio navă (...) Din cauza COVID, știți cât de grav a încetinit treaba cu deplasarea mărfurilor, și acum, dintr-o dată adăugați acest lucru; veți avea o întârziere în transportarea mărfurilor pe piețe", conform site-ului american de știri.
Deja, întârzierile au determinat creșterea prețurilor petrolului cu 4,6%. Amiralul Osama Rabie, președintele Autorității Canalului Suez, a declarat că "unitățile de salvare și remorcherele vor continua eforturile" pentru eliberarea navei.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Ungaria, sfidare totală în România: Un demnitar ungur s-a plimbat prin Transilvania timp de 3 zile fără să menționeze o singură dată numele României
Iohannis în postură perfectă de chelner la Seul. FOTOGRAFIA ZILEI
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
CNSAS a declanșat procedura de verificare a lui VASILE BĂNESCU. Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei refuză să-și ofere datele instituției care cercetează trecutul său în raport cu Securitatea. DOCUMENT EXCLUSIV
Vești proaste pentru vaccinați: s-a descoperit ingredientul din ARNm care dă cancer și suprimă imunitatea
Recomandările noastre
Secțiuni: Știri
Persoane: Peter Berdowski Sal Mercogliano
Locații: Egipt Marea Mediterana
Subiecte: Navigație prin Canalul Suez
Organizații: Autoritatea Canalului Suez BBC
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)