ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


O echipă de IT-ști din Cluj-Napoca a lansat o aplicație care permite trimiterea unei comenzi de pe telefonul mobil direct la bar, astfel încât clientul nu mai așteaptă chelnerul, aceasta fiind introdusă și în două restaurante de top din New York.

Aplicația înseamnă reducerea timpilor de așteptare a comenzii, astfel încât nu mai trebuie ca un client să aștepte după un chelner, ci doar  intră într-un local care are implementată aplicația, o descarcă pe telefon, scanează codul QR și se recunoaște masa la care se află. Poate naviga prin meniu, face comanda direct la bar prin selectarea produselor, dar se poate chema și un ospătar sau se poate cere debarasarea mesei, conform Mediafax.

Aplicația traduce automat comanda în engleză, astfel încât poate fi utilizată și de un client străin care servește masa sau bea o cafea într-un local partener din România. De asemenea, putem include în aplicație și bacșișul care poate fi lăsat chelnerului.

În prezent, aplicația are peste 10.000 de utilizatori în România și poate fi accesată în 80 de localuri, restaurante și baruri din mai multe orașe din țară: Cluj-Napoca, Craiova, București, Ploiești, Brașov, Timișara, Alba Iulia, iar recent a fost introdusă și în două restaurante celebre din New York, „Fresco by Scotto”,  unde au luat masa, printre alții, Donald Trump, Bill Clinton sau John Lennon.