ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Curtea de Apel Alba Iulia a constatat că, din documentele depuse până în prezent într-un dosar aflat pe rolul instanței, nu rezultă că secretarul de stat din Ministerul Afacerilor Interne, Raed Arafat, are calitatea de reprezentant al Departamentului pentru Situații de Urgență, admițând excepția lipsei calității de reprezentant pentru DSU a acestuia invocată de reclamanta Mona Petruț.

„Admite excepția lipsei calității de reprezentant pentru DSU a domnului doctor Raed Arafat, cu consecința anulării actului de procedură întocmit, respectiv a întâmpinării și notelor depuse, urmând ca DSU să fie citat pentru următorul termen de judecată. (...) Admite în principiu cererea de intervenție accesorie formulată de MAI, urmând ca din acest moment acesta să dobândească calitatea de intervenient în interesul pârâtului Guvernul României. Cu drept de recurs odată cu fondul. Prorogă pentru termenul viitor de judecată discutarea excepțiilor și a cererii de denunțare ca fals a înscrisurilor semnate de domnul dr. Raed Arafat”, se arată în soluția pe scurt postată pe portalul CA Alba Iulia, potrivit Știri pe Surse

Dosarul are ca obiect judecarea solicitării depuse de către reclamanta Nicoleta Monica Petruț de anulare a mai multor hotărâri de guvern date în contextul pandemiei, și anume 394/2020, 476/2020, 553/2020 și 932/2021.

„Referitor la dosarul 5.995/2/2021 aflat pe fond pe rolul Curții de Apel Alba Iulia, la termenul de judecată din 28.03.2022 instanța a admis excepția lipsei calității de reprezentant pentru DSU a domnului doctor Raed Arafat invocată de reclamantă în dosar, cu consecința anulării actelor de procedură depuse pentru DSU la dosar: întâmpinarea și notele de ședință.
 
Altfel spus, instanța a constatat în urma verificării excepției invocate că din documentele depuse la dosarul instanței până la termenul de judecată nu rezultă că domnul doctor Raed Arafat are calitatea de reprezentant al DSU”, se menționează într-un comunicat transmis, marți, AGERPRES, de către Biroul de Relații Publice al CA Alba Iulia.

Potrivit sursei citate, ca urmare a admiterii excepției lipsei calității de reprezentant pentru DSU a lui Raed Arafat, documentele depuse în această calitate la dosar - întâmpinarea și notele scrise - nu vor fi luate în considerare de către instanță.

Dosarul a fost înregistrat pe rolul Curții de Apel Alba Iulia în ianuarie, la Secția de Contencios Administrativ și Fiscal. Următorul termen de judecată a fost stabilit pentru data de 9 mai.
 
„Detalii despre solicitările mele referitoare la lipsa calității lui Raed Arafat de reprezentant al DSU în proces, din cauză că NU ESTE ȘEFUL DEPARTAMENTULUI SITUAȚIILOR DE URGENȚĂ (DSU), am scris în petiția intitulată De ce dr. Raed ARAFAT NU A FOST NUMIT LEGAL ca sef al DSU? De ce ORDINELE sefului DSU NU SUNT PUBLICATE LEGAL?,” a scris câștigătoarea deciziei epocale, Mona Petruț.
 
ACTUALIZARE:
 
 
Redăm mai jos acest comentariu:
 
„Capete de acuzare impotriva lui arafat in Rechizitoriul NURNBERG 2.0

1. Protocolul mortii din spitale (planul A de ucidere a pacientilor) care a declansat GENOCIDUL.

2. Intubarea fortata de la ATI si hiperoxigenarea (planul B, de exterminare a restului de pacienti care scapau cu viata in urma protocolului).

3. Decesele bolnavilor de cancer care nu au mai avut voie sa se opereze pentru ca asa a hotarat un neom. (care a distrus o Romanie intreaga!)

4. Decesele romanilor care nu au mai avut voie sa se trateze in spitalele inchise pe motiv de covid inexistent.

5. Sinuciderile romanilor din cauza pandemiei inexistente, a amenzilor ilegale, a experientelor cu izoletele care le-au agravat bolile psihice, a arestarii la domiciliu, a carantinarilor fortate si anticonstitutionale, a interdictiilor de a calatori, interdictiilor de a putea cumpara alimente daca nu erau vaccinati sau nu purtau botnita etc.

6. Bolile cauzate de purtarea botnitelor 2 ani de zile sau agravarea unora deja existente.

7. Starile de urgenta anticonstitutionale prelungite de la o luna la alta care au creat victime prin: vaccinare sub presiune (echivalenta cu una obligatorie), vaccinare din cauza certificatului "verde” nazist, purtarea botnitelor generatoare de boli etc.

8. DECESELE IN URMA VACCINARILOR. GENOCID prin vaccinare.

9. Decesele si cancerele care vor aparea in urmatorii ani in urma vaccinarii.

10. Falimentarea si saracirea populatiei in urma masurilor dictatoriale luate in pandemia inexistenta.

11. Indatorarea Romaniei cu zeci de miliarde in numele unei pandemii inexistente.”