Iohannis și consoarta, zburători în puful unei aeronave de lux folosită ca Taxi pe ruta București-Sibiu-Baku-Tokio-Singapore. Costurile sunt estimate la peste o jumătate de milion de euro. FOTO

Klaus Iohannis și Carmen Iohannis au ajuns în vizita de stat din Japonia și Singapore cu o aeronavă „imperială”: un avion privat Boeing 737-900ER, înmatriculat LX-DIO, aparținând companiei luxemburgheze Global Jet.
Avionul a călătorit pe ruta București – Sibiu –
Baku - Tokyo în 4-5 martie 2023, scrie publicația Boarding Pass. De aici, pe 8 sau pe 9 martie urmează să se deplaseze la Singapore, a doua escală a cuplului prezidențial, unde este prevăzută o vizită oficială pentru 10 martie.
Nu este foarte clar dacă Iohannis a folosit avionul de lux pe post de Taxi pentru el și consoartă sau doar pentru consoartă. Plecarea a fost într-o zi de week-end, sâmbătă, când președintele merge de obicei să se odihnească la Sibiu. Decolarea și aterizarea unei asemenea aeronave costă zeci de mii de euro. Cuplul prezidențial a lăsat avionul cu delegația adiacentă să aștepte atât la Sibiu cât și la Baku, unde a avut escală, în drum spre Tokio. De remarcat că zborul fericitului cuplu care poate să doarmă în puful din imaginea de mai sus continuă și la Singapore, unde Iohannis trebuie să se afle pe 10 martie. Pentru ziua de 9 martie - când avionul închiriat de statul român se va afla la Tokio sau Singapore - cuplul are program de voie, conform Agendei publicate pe presidency.ro.
Actualizare: Cifre șoc! Câte milioane de euro a costat călătoria lui Iohannis în Japonia și Singapore
Publicația citată oferă mai multe imagini cu aeronava, preluate și de Libertatea:

„Cabina acestui uimitor avion VIP are un spațiu amplu, intimitate și posibilitatea de a te bucura de fiecare moment, de la relaxare în lounge-ul VIP, până la vizionare de filme în sala cinema și la o cină de cinci stele”, potrivit descrierii site-ului companiei GlobalJet.

O oră de zbor cu acest avion privat costă în jur de 20.000 de euro.
Având în vedere că zborul până în Japonia durează aproximativ 12 ore dus
și 12 ore întors, Administrația Prezidențială a plătit peste 500.000 de
euro pentru toată aventura, scrie ȘtiripeSurse. La costurile zborului se adaugă și alte cheltuieli, inclusiv aterizările pe aeroportul din București, Sibiu, Baku, Tokyo și Singapore plus staționarea.

„Avionul a decolat de pe aeroportul Otopeni pe 4 martie, la ora 7.37 PM, la ora planificată (STD – scheduled time of departure). A aterizat la timp, la ora 8.07 la Sibiu. De aici, aeronava a decolat cu o întârziere de 32 de minute din Sibiu către Baku (ATD – actual time of departure), potrivit datelor Flight Radar. Trebuia să aterizeze la ora 12.47 AM, însă aeronava președintelui a ajuns abia la ora 1.20 AM. Din Baku, aeronava a decolat din nou cu întârziere, în loc de ora 2.00 AM, la ora 3.42 AM. A ajuns pe 5 martie, ora 5.46 PM în Tokyo, pe aeroportul Haneda.” scrie sursa amintită mai sus, potrivit site-ului FlightRadar:

Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Bombă cu ceas pe masa CNSAS! ”Dosarul de Securitate al președintelui CCR, Marian Enache, este la DGIA, serviciul secret al Armatei”. Paralela cu cazul Traian Băsescu, alias ”Petrov”

Viganò: Conclavul este falsificat – De aceea, viitorul Papă nu va avea autoritate
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Alex Jones și Tucker Carlson despre Lupta pentru Adevăr: Globalism, Trump, Israel, Planuri Secrete pentru Al Treilea Război Mondial, WEF, CIA, 9/11 - O EMISIUNE-BOMBĂ tradusă în română - VIDEO
Secțiuni: Dezvăluiri Eveniment Externe Foto Politic Prima pagină Știri
Persoane: Carmen Iohannis Klaus Iohannis
Subiecte: bugetari de lux corupția politicienilor
Organizații: Administrația Prezidențială a României Global Jet
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (11)