ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Pește proaspăt plin de viermi, cumpărat de la un hipermarket Auchan din Capitală. I s-a întâmplat unei femei din București, care a vrut să alerteze inspectorii de la Protecția Consumatorului.

Aceștia i-au răspuns însă că nu lucrează în weekend. O reclamație a ajuns la reprezentanții magazinului, care dau asigurări că peștele a fost controlat suplimentar și că nu mai există probleme. Ei spun că femeia își va primi banii înapoi.

Peștele a fost cumpărat de la raionul de pește proaspăt dintr-un hipermarket Auchan din Capitală.

Reprezentanții ANPC au declarat că procedura actuală și numărul redus de personal nu permit ca angajații să aibă program și în weekend. Deocamdată, clienta a făcut o reclamație pe site-ul ANPC.

„Așa funcționează în momentul de față Autoritatea, așa funcționează toate autoritățile de stat. Nu există un program pompieristic. Ar trebui lucrat în schimburi dacă ar trebui făcut un program 24 din 24. Totodată, în anumite zone există un număr foarte mic de comisari”, spune Paul Anghel, director ANPC.

În aceste condiții, femeia a făcut reclamație direct la magazin. Reprezentanții magazinului spun că au făcut verificări.

„Persoana responsabilă de permanența magazinului a investigat imediat situația, în conformitate cu procedurile interne și cele prevăzute de legislație. Ne exprimăm regretul față de această situație și invităm clientul la magazin pentru a-și recupera banii, cu precizarea că în urma investigației realizate a rezultat că produsul este conform. Menționăm că întreaga cantitate de pește este recepționată cu documente care atestă calitatea produselor.” - sursa: răspuns Auchan, pentru Digi24.