ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Nici Renault nu s-a abținut să nu se detoneze față de cumpărătorii majoritar familiști dintr-o piață ortodoxă cum este România, urmând (anti)modelul lansat de IKEA. Astfel că luni, 17 mai, s-a gândit să își insulte clienții români printr-o postare despre cum încurajează compania „diversitatea LGBT+ în fabricile din Franța” printr-o rețea de referință gândită să se extindă la nivelul întregii companii, deci și în România. Citiți și vă cruciți:

„De Ziua Internațională împotriva homofobiei, transfobiei și bifobiei, ne reînnoim angajamentul pentru incluziune, care acționează împotriva tuturor formelor de discriminare a persoanelor LGBT+. Grup Renault susține un mediu construit pe diversitate, integritate și egalitate, în care fiecare este respectat și îi este recunoscută valoarea. Un exemplu de acțiune concretă în acest sens? Am implementat o rețea de referință bazată pe diversitate LGBT+ în fabricile din Franța, care se va extinde în cadrul întregii companii - o mișcare în premieră în industria auto”, a scris Renault România pe pagina sa de Facebook.
 
Tot acolo, compania și-a schimbat fotografia de profil cu una care stilizează sigla obișnuită în culorile auto-revendicate de propaganda homosexualilor.
 
 
 
Cel mai regretabil lucru este că Renault include Dacia, adică mașina națională a unei țări majoritar ortodoxe. Mișcarea de a arbora steagul sodomiei inclusiv pe capota mașinii fabricate la Mioveni constituie un atentat simbolic la cultura României. Ca cetățeni ai acestei țări, ne putem revolta împotriva companiei Renault, dar ne vine greu să blamăm Dacia, brandul național. Iar propaganda pe asta a și mizat. Rușine Renault, rușine politicienilor români care au înstrăinat uzina Dacia!