ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Roger Waters de la Pink Floyd a lansat un atac la adresa Facebook și a lui Mark Zuckerberg, după ce a dezvăluit că a refuzat "o sumă uriașă de bani" pentru drepturile de a folosi unul dintre cântecele trupei într-o reclamă pe Instagram, relatează Daily Mail.

Luând cuvântul la un eveniment pro-Julian Assange organizat joi la New York, Waters a arătat reporterilor o cerere din partea Facebook pentru drepturile de utilizare a melodiei Another Brick in the Wall (Part 2) a trupei Pink Floyd din 1979.  

„Acesta este un bilet de la Mark Zuckerberg cu o ofertă foarte mare, iar răspunsul este "f*** you, no f***ing way"', a spus el.  ”Menționez acest lucru doar pentru că este o mișcare insidioasă a lor de a prelua absolut totul”.
 
 

Waters a făcut referire și la FaceMash, un proiect la care Zuckerberg a lucrat înainte de Facebook, în timp ce studia la Harvard, și care permitea utilizatorilor să evalueze aspectul diferitelor femei din campus.  

”Cum a ajuns acest mic nemernic care a început prin a spune: "Este drăguță, îi dăm un patru din cinci; este urâtă, îi dăm un unu", cum a ajuns să dețină puterea în orice?". a întrebat Waters.  ”Și totuși, iată-l aici, unul dintre cei mai puternici idioți din lume”.   

”Nu voi fi părtaș la această porcărie, Zuckerberg” , a spus el. 

Mai exact, Waters a declarat reporterilor că el crede că Facebook a căutat să cenzureze poveștile din jurul lui Assange, care este în prezent încarcerat în Marea Britanie și așteaptă o posibilă extrădare în SUA pentru rolul său în publicarea scurgerilor de informații ale armatei americane

El a spus că gigantul social media vrea să folosească cântecul pentru a face Facebook și Instagram și mai mari și mai puternice decât sunt deja, astfel încât să poată continua să ne cenzureze pe toți cei din această sală și să împiedice ca această poveste despre Julian Assange să ajungă la publicul larg, astfel încât publicul larg să poată pleca.

O purtătoare de cuvânt de la Facebook a confirmat că echipa de marketing a Instagram a luat legătura pentru drepturile de utilizare a cântecului lui Waters și că societatea respectă decizia oricărui artist de a se implica sau nu.  Ea a precizat că Zuckerberg nu a avut nicio implicare în acest schimb.