ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


O campanie falsă, prin care mai multe lanțuri de supermarket-uri anunță câștiguri în bani pentru români, a cuprins internetul. Mesajele descriptive ale concursurilor sunt incoerente, au greșeli de topică și nu au prepoziții care să le asigure cursivitate, ceea ce indică faptul că textele au fost mai degrabă traduse în limba română.

Internetul a fost invadat recent de numeroase concursuri false care ar fi fost organizate de unele dintre cele mai mari lanțuri de retail prezente pe piața locală, precum Lidl, Mega Image sau Profi. 

Reprezentanții magazinelor au comunicat insa, oficial, că această inițiativă nu le aparține și că nu vor accepta cupoanele false în valoare de 500 de lei pentru plata cumpărăturilor, scrie voceabiz.info.

Prorewards.net, playerplay.eu, rogiftprize.com și myblogworldnow.com sunt câteva dintre site-urile care au atras până acum numeroși români cu concursuri false cu premii constând în cupoane în valoare de 500 de lei pentru cumpărături în magazinele Profi, Mega Image sau Lidl. Deși cele trei companii au anunțat în magazine și pe profilele oficiale de Facebook că aceste campanii sunt false, foarte mulți români continuă să își înscrie datele personale pe site-urile respective, fără să țină cont de avertismentele lansate de retaileri sau să ia în calcul faptul că site-urile care garantează obținerea cupoanelor de 500 de lei nu au nimic în comun cu paginile oficiale de web ale magazinelor. 

Articolul integral poate fi citit AICI.