Subiecte: Dilemele Influențărilor

Influențăr de șanț și propagandist al vaccinării din România, oengistul Ovidiu Covaciu a primit o donație de 166600 lei de la Pfizer fără a-și marca postările în care solicită să nu se mai vorbească despre reacții adverse cu PUBLICITATE PLĂTITĂ

Influențăr de șanț și propagandist al vaccinării din România, Ovidiu Covaciu, un cetățean precar de pe rețelele de socializare care se prezintă drept fondator al Coaliției România Sănătoasă, s-a dovedit a fi nimic mai mult decât o altă vedetă de carton sponsorizată de Big Pharma, respectiv chiar de Pfizer.

Dr. Robert Malone propune o LISTĂ MONDIALĂ A VACCINIȘTILOR, la fel cum a făcut ActiveNews în România. Motivele pentru care inventatorul ARNm cere identificarea colaboraționiștilor din Războiului Informațional împotriva omenirii. VIDEO

„Celebrități din mass-media, influenceri, muzicieni și artiști au colaborat (adesea pe bani) cu Guverne și ONG-uri pentru a sprijini războiul informațional planificat în prealabil (Evenimentul 201) împotriva cetățenilor. Aceștia trebuie să fie...”