ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!


Într-o scrisoare către revista evaluată inter pares Virology, un chirurg cardiovascular japonez, dr. Kenji Yamamoto, a cerut întreruperea imediată a vaccinurilor de rapel anti-COVID-19. „Ca măsură de siguranță, vaccinările de rapel suplimentare trebuie întrerupte”, a scris Yamamoto. 

Printre îngrijorările sale imediate este faptul că vaccinurile împotriva COVID-19 au fost legate de cazuri de trombocitopenie trombotică imună indusă de vaccin, care, în unele cazuri, a fost letală pentru pacienți.

Yamamoto lucrează la Okamura Memorial Hospital din Shizuoka, Japonia. În scrisoare, medicul explică faptul că el și colegii săi „au întâlnit cazuri de infecții greu de controlat”, inclusiv infecții care au apărut după o intervenție chirurgicală pe cord deschis și nu au putut fi încă menținute sub control după câteva săptămâni de tratament cu mai multe antibiotice.

Acești pacienți, susține Yamamoto, au prezentat semne de imunocompromitere, iar unii dintre ei au murit.

Yamamoto consideră că suprimarea funcției lor imunitare ar fi fost probabil cauzată de vaccinarea împotriva COVID-19.

Este un fapt rar ca un chirurg cardiac să se implice în politica guvernamentală de vaccinare. Este un fapt și mai rar ca un medic în exercițiu să exprime o astfel de opinie care contrazice status quo-ului medical, într-o revistă medicală de prestigiu, și ca revista medicală să publice opinia, scrie The Epoch Times, care prezintă scrisoarea chirurgului japonez.

Angelina Farella, doctor în medicină: „Este o alertă roșie totală”

Și alți clinicieni, care nu au vorbit niciodată public înainte, exprimă îngrijorări similare.

„Semnalele din cele mai bune surse pe care le avem disponibile în prezent, care sunt datele noastre VAERS, sunt izbitoare”, a spus dr. Angelina Farella, medic pediatru în Webster, Texas, care și-a extins practica în medicina de familie și a tratat pacienți cu COVID-19 când alți medici din zona ei au refuzat să-i consulte.

„Este o alertă roșie totală, despre boli de inimă, decese și leziuni cauzate de vaccin”, a spus dr. Farella. În cei peste 25 de ani de practică medicală, care, a spus Farella, au inclus administrarea de vaccinuri copiilor în fiecare zi, ea nu a mai văzut niciodată un vaccin atât de periculos.

În scrisoarea sa către Virology, Yamamoto a citat un studiu suedez care a raportat, pe ascuns, că la opt până la nouă luni după vaccinarea cu două doze, subiecții vaccinați anti-COVID-19 au fost mai predispuși la a face COVID decât subiecții nevaccinați. Cercetătorii suedezi au inclus aceste informații doar într-un grafic.

Dar studiul lor oferă dovezi că vaccinurile pot într-adevăr suprima funcția imunitară.

Problema referitoare la imunocompromiterea indusă de vaccin este susținută și de un studiu israelian și de unul indian care au demonstrat o probabilitate crescută a dezvoltării de herpes zoster în urma vaccinării împotriva COVID-19.

Zona zoster este o afecțiune extrem de dureroasă cauzată de o reactivare a aceluiași virus care provoacă varicela la copii. Studiul israelian a prezentat un raport de risc de 1,43, ceea ce înseamnă că vaccinarea a crescut cu 43% riscul dezvoltării zonei zoster.

Oamenii sunt cei mai predispuși să dezvolte zona zoster atunci când sistemul lor imunitar este suprimat sau compromis.

Ingrijorări cu privire la nanoparticulele lipidice

Un alt studiu suedez, publicat în decembrie 2021 în iScience, a demonstrat că ARNm încapsulat în nanoparticule lipidice, așa cum este prezent în vaccinurile Moderna și Pfizer, este foarte inflamator și poate fi cauza febrei și durerilor corporale raportate frecvent de cei care primesc vaccinurile.

Potrivit „Prezentării de ansamblu nonclinice” a Pfizer a vaccinului BioNTech, aceste nanoparticule lipidice „se distribuie” în ficat, precum și în splină, în glandele suprarenale și în ovare, putând compromite funcția imunitară.

„Am coșmaruri cu nanoparticulele lipidice”, a spus dr. Naomi Wolf în timpul unui discurs susținut la o conferință în Ashland, Oregon, sâmbătă, 30 iulie.

Proteina Spike deteriorează țesutul endotelial

Vaccinurile ARNm recrutează celule din organism care produc proteina Spike SARS-CoV-2. Exozomii care exprimă proteina Spike se găsesc circulând în sânge la 14 zile după prima doză de vaccin și continuă să circule mai mult de patru luni, potrivit unei cercetări din 2021 publicate în Journal of Immunology, citată de Yamamoto.

Atât proteina Spike, cât și anticorpii produși pentru a o neutraliza pot deteriora țesutul endotelial vascular.

Endoteliul este o membrană subțire ce căptușește interiorul vaselor de sânge care transportă nutrienți vitali către toate organele.

Deteriorarea celulelor endoteliale care căptușesc vasele de sânge poate provoca anomalii însoțite de sângerare cu consecințe grave.

La spitalul în care activează Dr. Yamamoto, medicii investighează oamenii înainte de operație pentru a depista ceea ce poartă denumirea de anticorpi de trombocitopenie indusă de heparină

Heparina este un medicament utilizat în mod obișnuit pentru a preveni coagularea, inclusiv în timpul intervențiilor chirurgicale pe cord deschis.

Dar oamenii expuși la heparină dezvoltă uneori anticorpi care le atacă propriile trombocite, reducând numărul disponibil și, paradoxal, provocând situația în care trombocitele se aglomerează sub formă de cheaguri. Acesta este exact opusul efectului dorit prin utilizarea heparinei.

Una dintre îngrijorările lui Yamamoto este că, de când a început vaccinarea împotriva COVID, spitalul său a înregistrat un număr neobișnuit de mare de teste pozitive pentru anticorpii de trombocitopenie indusă de heparină (HIT).

Potrivit unei scrisori din septembrie 2021 publicate în revista Thrombosis, expunerea la heparină nu este singurul lucru care poate provoca HIT.

De fapt, vaccinarea COVID poate, de asemenea, provoca trombocitopenie indusă de heparină.

Însă, atunci când această afecțiune se dezvoltă în urma vaccinării împotriva COVID, este cunoscută sub numele de trombocitopenie trombotică indusă de vaccin (VITT).

VITT poate fi foarte periculoasă. Este unul dintre puținele evenimente adverse pe care consiliile de evaluare privind compensațiile pentru efectele vaccinurilor, din diferite țări, le-au recunoscut ca fiind cauzate de vaccinurile anti-COVID-19.

Deși oficialii guvernamentali insistă că trombocitopenia trombocitară indusă de vaccin este o reacție „rară”, multe dintre victimele acesteia au murit.

Potrivit lui Yamamoto, Spitalul Memorial Okamura din Shizuoka, Japonia, a înregistrat mai multe valuri de cazuri de VITT de când a început vaccinarea împotriva COVID-19.

Probabilitatea crescută de tromboză, precum și a dezvoltării de infecții persistente din cauza suprimării funcției imune, sunt două motive esențiale pentru care Yamamoto susține că medicii trebuie să înregistreze statutul de vaccinare înainte de a efectua orice intervenție chirurgicală, inclusiv colectând informații despre datele vaccinării, și că programul de rapeluri împotriva trebuie stopat.

Dr. Angelina Farella este de acord cu medicul japonez.

„Cred că este imperativ ca medicii să știe când pacienții lor primesc rapeluri sau sunt vaccinați împotriva COVID-19 folosind unul dintre serurile actuale”, inclusiv pentru a afla cu ce marcă s-a vaccinat un pacient, precum și numărul lotului

Farella consideră că medicii ar trebui să documenteze meticulos rezultatele nefavorabile în rândul pacienților lor și că dovezile empirice sunt instructive.

„Nu este normal să moară subit copii de cinci ani. Nu este normal să vezi tineri foarte sănătoși, foarte în formă, că se prăbușesc morți pe terenurile de joc. Despre astfel de cazuri nu am mai auzit anterior și a existat o singură schimbare: obligativitatea vaccinării pentru studenți, sportivi și lucrătorii din domeniul sănătății”, a subliniat dr. Farella.

Este posibil ca unele dintre aceste decese neașteptate și inexplicabile să fie cauzate de probleme nediagnosticate determinate de virusul SARS-CoV-2. Dar, a spus Farella, există o mai mare probabilitate ca evenimentele cardiace letale și coagularea neobișnuită sângelui în rândul tinerilor să fie cauzate de vaccinuri, nu de virus.

De asemenea, Farella a insistat că sunt vaccinați mulți oameni care chiar nu au nevoie de asta.

„Nu trebuie să se administreze rapeluri împotriva unui proces de boală pe care un pacient l-a avut deja. Oamenii care au avut COVID și cei care au fost vaccinați sunt în continuare încurajați să primească o nouă vaccinare de rapel. Nu are niciun sens din punct de vedere medical.”
 

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews