ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Folosind drept sursă Agenda Globalistă 2030 a ONU, mari companii canadiane au întocmit o carte albă prin care solicită guvernului federal să asiste companiile în crearea unui „ID digital” ca parte a unui plan global de implementare a identității digitale, susținând că este o „evoluție necesară” pentru viitor.

Printre companiile care au contribuit la întocmirea Cărții Albe a Identității Digitale, care a fost publicată pe 25 mai pe Digital Identity Laboratory, se numără gigantul din domeniul telecomunicațiilor Telus, companiile de asigurări Desjardins și Beneva, alături de KPMG și Vidéotron.

„În acest document, mai multe companii private care deservesc milioane de persoane și întreprinderi din Canada prezintă o viziune comună asupra identității digitale și a modului în care aceasta se integrează în viața de zi cu zi”, se arată în preambulul cărții albe, prezentate de LifesiteNews.

„Scopul este de a dezvolta o înțelegere comună a identității digitale (ID digital), de a răspunde la întrebările principale pe care le pot avea cetățenii, consumatorii și liderii din domeniul afacerilor, de a stimula colaborarea între părțile interesate implicate în implementarea ID-ului digital și de a contribui la crearea unui mediu propice adoptării ID-ului digital în Canada.”

Cartea albă are 27 de pagini și se axează în mare măsură asupra promovării ID-ului digital drept cale a viitorului.

„Trebuie să educăm oamenii și să creștem gradul de conștientizare cu privire la cetățenia digitală pentru a obține un sprijin larg pentru [implementarea] ID-urilor digitale. Abia atunci vom putea crea cele mai bune condiții pentru a realiza această evoluție dezirabilă și inevitabilă privind modul în care intrăm în relații cu organizațiile publice și private”, se arată în cartea albă.

Documentul notează că, întrucât majoritatea „țărilor se îndreaptă către implementarea ID-urilor digitale”, crearea unui ID digital va fi „implementată în tandem cu guvernele, întreprinderile și publicul”. „ID-ul digital este o evoluție necesară pentru societate”, se arată în document.

Totodată, documentul menționează că ID-ul digital va permite „accesul la fiecare serviciu și privilegiu, fără discriminare”.

„Egalitatea și incluziunea vor fi promovate”, se mai precizează în document.

Cartea albă citează apoi în mod direct „Agenda 30” a Organizației Națiunilor Unite.

„În cadrul Organizației Națiunilor Unite, creșterea gradului de conștientizare a necesității unor sisteme de identificare mai incluzive și mai robuste a condus la lansarea unui apel global la acțiune, cum se constată la punctul 16.9 din Obiectivele lor de dezvoltare durabilă: «Până în 2030, oferiți identitate legală tuturor, inclusiv înregistrarea la naștere.»”

Așa-numitele Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD) ale Națiunilor Unite fac parte din Agenda 30.

Obiectivele din Agenda 2030 a ONU includ promovarea „accesului universal” la avort, precum și la contraceptive, așa-numita educație sexuală universală, împreună cu „nevoia de a promova așa-numita egalitate de gen, conceptul ambiguu al genului fiind interpretat din ce în ce mai mult drept un sex determinat cultural, pe care oricine are dreptul să și-l schimbe.”

Cartea albă a fost publicată în aceeași perioadă în care premierul canadian Justin Trudeau s-a lăudat deschis că experiența Canadei privind pandemia de COVID „ne-a arătat de ce anume suntem capabili” în ceea ce privește implementarea ODD-urilor anti-familie ale Agendei 2030 a ONU.

De remarcat este faptul că Trudeau este copreședintele grupului SDG Advocates al Secretarului General al ONU, poziție în care se află încă de anul trecut.

ODD-urile ONU constau în 17 puncte legate de așa-numitele „schimbări climatice” și îngrijirea sănătății, iar organizația speră că vor fi adoptate până în 2030 de multe țări.

Cartea albă susține că „ID-urile digitale” vor deveni un „mod de viață” permanent

Cartea albă mai notează că „ID-ul digital va face parte din viața de zi cu zi” și, ca atare, va fi „ușor de utilizat, sigur și va permite tuturor celor care doresc să-l folosească să aibă control asupra informațiilor lor personale”.

Apoi oferă exemplul unei persoane care dorește să închirieze o mașină.

„Ați putea face acest lucru online furnizând companiei de închiriere informațiile dumneavoastră personale relevante, permisul de conducere și dovada asigurării de la trei emitenți diferiți. Compania de închiriere ar putea verifica integritatea și autenticitatea informațiilor”, se arată în document.

Textul recunoaște că va exista opoziție față de implementarea ID-urilor digitale, dar susține că ele vor face viața „mai ușoară”.

„Trebuie să ne rezervăm timp ca să educăm publicul, să introducem ID-urile digitale, să arătăm cum se vor integra în viața noastră de zi cu zi și cum ne vor facilita accesul la serviciile publice sau la afaceri.”

Provinciile Ontario, Saskatchewan, Columbia Britanică și New Brunswick au avansat deja în promovarea unui ID digital pentru public și sunt menționate ca membre în Consiliul de Identificare și Autentificare Digitală din Canada (DIACC).

De când a devenit prim-ministru în 2015, Trudeau a promovat o agendă radicală axată pe „schimbările climatice”, care a crescut costurile la multe produse, în primul rând din cauza impunerii unei „taxe pe carbon” punitive pe utilizarea de gaz și motorină, taxă în continuă creștere.

Creșterea taxelor legate de carburanți a venit împreună cu decizia guvernului Trudeau de a se alătura unui număr de inițiative globaliste, inclusiv „Agenda 2030 pentru Dezvoltare Durabilă” a ONU, care implică eliminarea treptată sau reducerea utilizării energiei pe bază de cărbune, îngrășăminte bogate în azot și gaze naturale.

Un articol de la mijlocul lunii ianuarie de pe Blacklock’s Reporter dezvăluie modul în care planul „Tranziție justă” al liberalilor lui Trudeau ar putea afecta și amenința locurile de muncă a 2,7 milioane de canadieni.