Dr. Joseph Mercola: OMS pune un om de știință nebun în fruntea sănătății mondiale. Dr. Jeremy Farrar, fondatorul unui DARPA al sănătății publice globale, conectat la rețeaua tehnocrată globalistă, mișcarea eugenistă și agenda transumanistă
ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!
Într-o nouă analiză, bine documentată, semnată de Dr. Joseph Mercola, sunt prezentate detalii despre dr. Jeremy Farrar, noul cercetător-șef al OMS, și despre rețeaua tehnocrată globalistă din care face parte, aducându-și contribuția în cercetarea transumanistă și implementarea celei de-a patra Revoluții Industriale.
Redăm mai jos analiza Dr. Mercola:
Pe 13 decembrie 2022, Organizația Mondială a Sănătății l-a numit pe dr. Jeremy Farrar drept noul cercetător-șef pentru sănătatea globală.
Farrar, în timp ce era director al Wellcome Trust, a fost complice la mușamalizarea originii SARS-CoV-2. Wellcome Trust, pe care Farrar l-a condus din 2013 până în februarie 2023, face parte din rețeaua tehnocratică globalistă, fundația fiind o susținătoare a mișcării eugeniste moderne.
Farrar s-a aflat în fruntea celor care au susținut dezvoltarea vaccinurilor, astfel încât terapia genetică experimentală este acum utilizată ca metodă de „prevenire” a infecției virale. Când a izbucnit pandemia de COVID, Farrar a fondat Wellcome Leap, care este practic un DARPA a sănătății publice globale. Accentul este pus în întregime asupra cercetării transumaniste pentru instaurarea celei de-a patra Revoluții Industriale.
Farrar și directorul general al OMS, Tedros Adhanom Ghebreyesus, fac parte dintr-o rețea restrânsă, dar globală, care lucrează în culise pentru a influența sănătatea, finanțele și guvernanța la nivel mondial.
*
Pe 13 decembrie 2022, Organizația Mondială a Sănătății l-a numit pe dr. Jeremy Farrar în funcția de cercetător-șef pentru sănătatea globală. În calitate cercetător-șef, Farrar va supraveghea divizia de știință a OMS „pentru a dezvolta și furniza servicii de sănătate de înaltă calitate” la nivel mondial.
Așa cum este detaliat în acest articol, pe 1 februarie 2020, Farrar a convocat o conferință telefonică cu Dr. Anthony Fauci, Dr. Francis Collins și mai mulți oameni de știință pentru a discuta despre semnele că SARS-CoV- 2 a fost modificat genetic, ceea ce însemna că pandemia a fost rezultatul unei scurgeri de laborator.
La acea vreme, Farrar a scris că „Pe un spectru, dacă zero este natura și 100 este eliberarea [din laborator] — eu sunt, sincer, la 50!” Dar, în loc să fie transparent, Farrar a devenit complice la mușamalizarea de către Fauci și Collins a originii SARS-CoV-2. Dar acesta este departe de singurul motiv de a fi îngrijorați cu privire la noul rol al lui Farrar.
Legăturile lui Farrar cu cabala globalistă
Farrar a fost directorul Wellcome Trust din 2013 până în februarie 2023 și, așa cum a explicat jurnalista de investigații Whitney Webb în acest interviu, Wellcome Trust face parte din rețeaua tehnocrată globalistă și din mișcarea eugenistă modernă.
Nu numai că Wellcome Trust este arhivistul Societății de Eugenie, cunoscută acum sub numele de Institutul Galton, dar are și un centru propriu de eugenie. Centrul pentru Genetică Umană al Wellcome Trust investighează genetica rasei și susceptibilitatea la boli și infertilitate și cofinanțează cercetarea și dezvoltarea de vaccinuri și metode pentru controlul nașterilor, împreună cu Fundația Bill & Melinda Gates.
Conducerea Wellcome este formată din bancheri actuali sau foști, directori de companii de asigurări și de investiții. Fondatorul, Sir Henry Wellcome, încă în viață, a fondat și compania care a devenit GlaxoSmithKline, astfel că Wellcome Trust este, în fond, „brațul filantropic” al GSK. Wellcome Trust este, de asemenea, unul dintre investitorii din spatele Vaccitech, o companie privată care deține brevetele și redevențele pentru vaccinul anti-COVID AstraZeneca.
Având în vedere planul OMS de a prelua controlul asupra deciziilor în domeniul sănătății la nivel mondial, începând cu răspunsurile la pandemie - o măsură care va transforma, în esență, OMS într-un „incubator” pentru Guvernul Unic sau Noua Ordine Mondială (NWO) - alegerea lui Farrar are sens. Face parte din tehnocrație și este deja un insider susținător al eugenismului.
O rețetă pentru dezastru
Dacă Tratatul OMS privind pandemiile va fi semnat anul acesta (și există toate motivele să credem că se va întâmpla), atunci Farrar va deține o putere și o influență fără precedent, întrucât statele membre nu vor avea de ales decât să adere la recomandările sale medicale. Ceea ce este atât de îngrijorător este disponibilitatea acestuia de a îmbrățișa „știința” absurdă și idealurile utopice transumaniste.
După cum a remarcat Webb, Farrar s-a aflat în fruntea celor care au susținut dezvoltarea vaccinurilor, astfel încât terapia genetică experimentală este acum utilizată ca metodă de „prevenire” a infecției virale. Când a izbucnit COVID, Farrar a fondat Wellcome Leap, o organizație care „dezvoltă programe îndrăznețe, neconvenționale” și care „urmărește să ofere... rezultate aparent imposibile în intervale aparent imposibile.”
Directorul general al Wellcome Leap, Regina Dugan, a lucrat la U.S. Defence Advanced Research Projects Agency (DARPA) din 1996 până în 2012. Între 2009 și 2012, a fost prima femeie director al agenției. În 2012, Dugan a plecat de la DARPA pentru a crea un echivalent DARPA pentru Google, numit Advanced Technology and Projects (ATAP). Mai târziu, ea a preluat un proiect similar la Facebook, denumit Building 8. DARPA, desigur, investește masiv în tehnologii transumaniste pentru utilizare de către soldați, printre care interfețe creier-mașină și alte idei și mai extreme. Wellcome Leap este practic un DARPA a sănătății publice globale, cu toate conotațiile transumaniste pe care le poate avea acest lucru, iar acesta este genul de mentalitate pe care Farrar o aduce în funcția sa de cercetător-șef la OMS. Ce ar putea merge prost?
„Aș spune că Farrar este o rețetă pentru dezastru când vine vorba de impunerea tehnologiilor medicale experimentale asupra populației în timpul crizelor de sănătate publică”, a spus Webb. „A fost foarte implicat în astfel de chestiuni…
În ceea ce privește tipul de politici de răspuns la pandemie pe care le susține, este vorba de lockdown-uri, măști – în esență, toate aceste lucruri. El a fost arhitectul multor asemenea măsuri, în special pentru OMS în timpul COVID-19. A susținut în mod constant politicile care, în realitate, în cele din urmă, au puțin de-a face cu sănătatea publică”.
Farrar anunță instaurarea transumanismului la nivel global
După cum a explicat mai în detaliu Webb, în interviul ei cu Kim Iversen, asistăm la fuziunea dintre industria medicale, Big Tech și complexul de informații militare. Există de multă vreme planuri pentru introducerea biosupravegherii, iar acest lucru se realizează în primul rând prin sectorul asistenței medicale.
Tehnologiile de supraveghere sunt practic introduse și vândute drept tehnologii menite să ne ajute să ne gestionăm mai bine sănătatea, dar, în fond, nu este vorba despre promovarea sănătății, ci despre implementarea unor mecanisme de supraveghere din ce în ce mai invazive, fără a stârni îngrijorări.
Potrivit istoricului și „guru”-ului transumanist al WEF, Yuval Harari, tehnologiile de supraveghere portabile și/sau implantate vor fi utilizate în cele din urmă „pentru a elimina disidența, fiindcă, și dacă vă veți comporta în exterior ca și cum ați fi de acord cu cei de la conducere și ați susține anumite agende și politici, însă în interior gândiți diferit, guvernul va ști acest lucru.”
În ceea ce privește Wellcome Leap a lui Farrar, nu există nicio îndoială că se axează, la fel ca și DARPA, pe cercetarea transumanistă. De exemplu, un proiect are ca obiectiv proiectarea dezvoltării creierului nou-născuților pentru a crea un „model perfect al creierului copilului”, pe care apoi intenționează să îl folosească drept bază pentru intervențiile bazate pe inteligența artificială asupra copiilor mici, cu scopul de a-i face „omogeni din punct de vedere cognitiv”. După cum a menționat Webb:
„Par niște oameni de știință nebuni și, potrivit Wellcome Leap, care este o organizație cu multă influență, ei speră ca 80% dintre copii să fie supuși acestui program până în 2030. Deci, dacă Jeremy Farrar, în calitate de cercetător-șef al OMS, este dispus să semneze un astfel de program, cu astfel de ambiții nebunești... este ca un scenariu din cartea Brave New World a lui Aldous Huxley”.
Farrar face parte din rețeaua mică, dar globală
De asemenea, alți jurnaliști de investigații au descoperit că Farrar face parte dintr-o rețea mică, dar globală, care lucrează în culise pentru a influența sănătatea, finanțele și guvernanța la nivel mondial. În septembrie 2021, jurnalistul și regizorul german Markus Langemann a postat videoclipul de mai jos, în care prezintă câteva dintre cele mai importante informații dintr-un document de 170 de pagini, care detaliază peste 7.200 de legături între 6.500 de entități, inclusiv fluxuri de plăți și investiții legate de înșelătoria COVID.
Materialul audio este în limba germană, dar există traducere subtitrată în partea de jos a videoului [din „setări”, „subtitrări” se poate seta traducere automată în engleză sau română]. Puteți consulta și descărcați documentul aici. Acest document a fost creat folosindu-se un software pe care anchetatorii și detectivii îl folosesc pentru a putea identifica conexiunile ascunse între potențialii suspecți pe baza datelor disponibile publicului.
Săgețile roșii sunt folosite în document pentru a indica fluxurile de bani, cum sunt granturi, donații și alte plăți. Pentru a da un exemplu, așa cum se arată la pagina 3, cel puțin 21 de universități din SUA sunt finanțate de și prin doar trei organizații-cheie: Fundația Bill & Melinda Gates, proiectul Open Philanthropy (o fundație pentru cercetare și acordare de granturi legată de Forumul Economic Mondial) și Wellcome Trust.
Farrar și directorul general al OMS, Tedros Adhanom Ghebreyesus, fac parte dintr-o rețea mică și restrânsă, dar globală, care lucrează în culise pentru a influența sănătatea, finanțele și guvernanța la nivel mondial.
Potrivit specialistului IT anonim care a creat documentul, nucleul acestei „rețele criminale COVID”, în jurul căreia se învârte aproape totul, nu este mai mare de 20 sau 30 de persoane. Mai mulți dintre aceștia apar la pagina 36, iar printre ei îl regăsim nu doar pe Farrar, ci și pe directorul general al OMS, Tedros Adhanom Ghebreyesus.
Acest grup restrâns s-a reunit pe 8 mai 2019, la un eveniment CDU/CSU, unde au discutat despre consolidarea [instituțiilor globale de] sănătate și implementarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite. CDU/CSU este o alianță politică între două partide politice germane, Uniunea Creștin Democrată din Germania (CDU) și Uniunea Creștin Socială din Bavaria (CSU).
După acea întâlnire din mai 2019, acești indivizi s-au reunit frecvent, în grupuri de lucru suprapuse.
Un eveniment semnificativ la care a participat Farrar a fost exercițiul teoretic din 14 februarie 2019 privind Răspunsul Internațional la Evenimentele Biologice Deliberate, după cum se arată la pag. 124. Au fost prezenți și persoane din CDC-ul chinez și de la Fundația Gates.
În 2018, Farrar a devenit membru al Comitetului Consultativ Internațional pentru Sănătatea Globală. De asemenea, el s-a alăturat Comitetului Global pentru Monitorizarea Pregătirii, un braț comun al OMS și al Băncii Mondiale, lansat oficial în mai 2018. Dr. Anthony Fauci este, de asemenea, membru al acestui comitet.
Organizații-cheie
Datorită complexității conexiunilor din rețea, nu există o modalitate ușoară de a le rezuma aici. Trebuie să parcurgeți documentul, pagină cu pagină. Acestea fiind spuse, printre organizațiile cheie, a căror rețea de conexiuni este detaliată, sunt:
Wellcome Trust
Fundația Bill & Melinda Gates
Organizația Mondială a Sănătății
Fundația Rockefeller
Grupul Băncii Mondiale
Forumul Economic Mondial (WEF)
GAVI, Alianța pentru Vaccinuri, fondată de Fundația Gates
Coaliția pentru Inovații în Pregătirea pentru Epidemii (CEPI), fondată de guvernele Norvegiei și Indiei, Fundația Gates, Wellcome Trust și WEF
Fondul Global
Forumul Tinerilor Lideri Globali, fondat de WEF în 2004
FIND, alianța globală pentru diagnosticare
Big Pharma
Universitatea Johns Hopkins
Charité, Universitätsmedizin Berlin
Institutul Robert Koch
Comisia Europeană
Agenția Europeană de Reglementare pentru Medicamente și Produse de Îngrijire a Sănătății (MHRA)
Agenția Elvețiană pentru Produse Terapeutice
Centrul German de Sănătate Globală
Dintre acestea, Fundația Bill & Melinda Gates pare a fi aproape de vârful sau centrul acestei rețele criminale, în funcție de modul în care o vizualizați. Gates este, de asemenea, un finanțator important al OMS și, după cum a menționat Webb, este posibil ca miliardari precum Gates și aliații săi din Big Pharma și Big Tech să fie păpușarii care trag sforile OMS.
În cele din urmă, aceștia sunt cei care vor să preia controlul asupra sănătății globale, medicina fiind vehiculul pe care îl vor folosi pentru a instaura distopia lor tehnocratică și transumanistă.
Comitetul Internațional de Revizuire a Reglementărilor Sanitare (IHRRC) și-a publicat raportul final și a validat aproape tot ceea ce am spus în ultima lună și jumătate. Dă-ți seama.
De mai bine de o lună, îmi exprim îngrijorările cu privire la următoarele aspecte ale modificărilor propuse la Reglementările Internaționale de Sănătate:
Mai jos sunt TOP 10 lucruri împotriva cărora am vorbit, urmate de fragmente din Raportul IHRRC.
În raportul lor final, IHRRC a declarat:
Articolul 1- Definiții
În legătură cu cele două amendamente propuse pentru eliminarea cuvântului „neobligatoriu” din definițiile „recomandărilor temporare” și „recomandărilor permanente”, Comitetul constată că, într-o lectură simplă, modificarea propusă nu ar afecta înțelegerea actuală a definiției recomandări permanente sau temporare ca simple sfaturi care nu sunt obligatorii. Cu toate acestea, având în vedere că au fost făcute propuneri substanțiale în legătură cu recomandările OMS în alte articole conexe, amendamentele propuse la aceste definiții ar putea fi înțelese ca având drept scop schimbarea naturii acestor recomandări de la neobligatoriu la obligatorii și oferind un efect obligatoriu OMS. recomandări și solicitări așa cum sunt propuse în alte articole. Thla schimbare ar necesita o reconsiderare fundamentală a naturii recomandărilor și a procesului de adoptare și implementare a acestora. Comitetul observă, de asemenea, că, în timpul unei urgențe de sănătate publică de interes internațional, recomandările pot funcționa mai bine dacă nu sunt obligatorii și recomandă să nu se schimbe natura recomandărilor.
-Pagina 26
Articolul 42 – Implementarea măsurilor sanitare
Modificările propuse extind domeniul de aplicare al articolului 42 în trei moduri: făcând trimitere specifică la recomandările făcute în temeiul articolelor 15 și 16 (recomandări temporare și permanente);
Modificarea propusă pentru a include o trimitere la recomandările temporare și permanente pare să facă obligatorie aplicarea acestor recomandări.
-Pagina 67
În raportul lor final, IHRRC a declarat:
Articolul 2 – Scopul și domeniul de aplicare
Comitetul consideră că modificarea propusă pentru înlocuirea „riscului pentru sănătatea publică” cu „toate riscurile cu potențial de a avea un impact asupra sănătății publice” ar putea să nu sporească claritatea acestui articol. Riscurile pentru sănătatea publică sunt deja definite la articolul 1.
-Pagina 27
În raportul lor final, IHRRC a declarat:
Articolul 3 – Principii
Comitetul recomandă cu fermitate menținerea textului existent „respectarea deplină a demnității, drepturilor omului și libertăților fundamentale ale persoanelor” ca principiu general din primul paragraf,și observă că conceptele de drepturi ale omului, demnitate și libertăți fundamentale sunt clar definite în cadrul tratatelor la care au aderat multe dintre statele părți la Regulamente. Includerea drepturilor omului în articolul 3 din actualele Regulamente Internaționale de Sănătate (2005) a reprezentat o îmbunătățire majoră față de reglementările anterioare din 1969.1 Referirea la „respectul pentru demnitate, drepturile omului și libertățile persoanelor” funcționează nu numai ca un principiu general. la articolul 3, dar și ca punct de referință concret în operaționalizarea tuturor articolelor referitoare la răspunsul în domeniul sănătății publice, măsurile de răspuns, măsurile suplimentare și recomandările de sănătate.
-Pagina 28
În raportul lor final, IHRRC a declarat:
NOU Articolul 13A – Accesul la produse de sănătate, tehnologii și know-how pentru răspunsul în domeniul sănătății publice
Acest nou articol propus abordează o serie de considerente legate de disponibilitatea și accesibilitatea produselor de sănătate, tehnologii și know-how. Merge mai departe decât celălalt răspuns internațional de sănătate publică condus de OMS, în conformitate cu articolul 13A, în sensul că impune obligații statelor părți, precum și OMS și introduce un paragraful final mai solid privind rolul și reglementarea actorilor nestatali.
Recomandările OMS, așa cum se menționează în prezent la articolele 15 și 16, nu au fost concepute în scopul stabilirii unui mecanism de alocare a medicamentelor sau al direcționării statelor părți cu privire la creșterea accesului la produsele de sănătate.
-Pagina 52
NOU Articolul 13A – Accesul la produse de sănătate, tehnologii și know-how pentru răspunsul în domeniul sănătății publice
Cu toate acestea, cerința de la paragraful 1 ca directorul general să facă o „evaluare imediată a disponibilității și accesibilității produselor medicale necesare” poate să nu fie fezabilă din cauza amplorii unei astfel de liste implicate de modificarea propusă și a volumului de muncă foarte mare impus. privind OMS în timpul etapelor inițiale de determinare a unui PHEIC .
Comitetul este îngrijorat cu privire la propunerea din paragraful 1 de a utiliza articolul 15 (recomandări temporare) în scopul stabilirii unui „mecanism de alocare”. Recomandările temporare, așa cum sunt definite la articolul 1, sunt „sfaturi fără caracter obligatoriu și nu autorizează OMS să direcționeze statele.
Poate fi necesar un alt mod de autoritate pentru a stabili un mecanism de alocare.
Comitetul nu este clar ce înseamnă să se conformeze recomandărilor neobligatorii conform articolelor 15 sau 16.
-Pagina 53
NOU Articolul 13A – Răspunsul internațional de sănătate publică condus de OMS
Articolul merge mai departe, totuși, atribuind OMS mai multe obligații pe care nu le are în prezent în temeiul Regulamentului Internațional de Sănătate (2005), inclusiv: să efectueze o evaluare a disponibilității și accesibilității „produselor de sănătate”; să elaboreze un plan de alocare și prioritizare în cazul în care o astfel de evaluare evidențiază lipsuri de aprovizionare; și să îndrume statele părți să mărească și să diversifice funcțiile de producție și distribuție pentru produse de sănătate în cadrul statelor individuale.
Articolul mai obligă OMS să înființeze o bază de date „conținând detalii despre ingrediente, design, know-how și procesul de fabricație sau orice alte informații necesare pentru a facilita fabricarea produselor de sănătate” necesare pentru a răspunde potențialelor PHEIC și pentru a menține baza de date pentru toate PHEIC din trecut, precum și bolile identificate în Reglementările Internaționale de Sănătate (1969).
Această propunere face, de asemenea, obligatorii recomandările temporare și permanente abordate în temeiul articolelor 15 și 16. Statul parte care face această propunere a furnizat, de asemenea, propuneri corespunzătoare de modificare a definițiilor recomandărilor temporare și permanente în temeiul articolului 1 pentru a le face coerente cu noile propuneri din paragraful 1. din prezenta propunere pentru un nou articol 13A.
Mai fundamental, rămâne neclar cum OMS și-ar putea îndeplini setul fără precedent de noi responsabilități care i-au fost atribuite în ceea ce privește produsele de sănătate și know-how-ul în temeiul acestui amendament propus, deoarece acestea ar putea depăși mandatul constituțional. Pentru a fi fezabil din punct de vedere juridic, acest amendament va necesita coerență cu legile naționale relevante ale statelor părți și cu alte obligații internaționale.
-Paginile 54-55
NOU Articolul 13A – Răspunsul internațional de sănătate publică condus de OMS
În cele din urmă, nu este clar dacă referirea la „recomandările OMS” în acest paragraf se referă la autoritatea OMS de a emite recomandări neobligatorii în temeiul articolelor 15 și 16 sau dacă sunt avute în vedere alte forme de recomandări. Dacă într-adevăr recomandările prevăzute la articolele 15 și 16 sunt obiectivele acestei adăugări de la alineatul (1), adăugarea ar fi incoerentă cu regulamentele existente, deoarece ar face aceste recomandări obligatorii, în timp ce acestea s-au intenționat să nu fie obligatorii.
Comitetul observă că același stat parte care a propus acest nou articol a prezentat, de asemenea, amendamente la definițiile recomandărilor temporare și permanente, care propun eliminarea referinței la „neobligatorie” din aceste definiții. Dacă sunt citite împreună cu acest articol nou propus, amendamentele propuse pentru eliminarea „neobligatorie” ar putea fi văzute ca o dorință de a face recomandările temporare și permanente obligatorii și, prin urmare, coerente din punct de vedere juridic cu articolul 13A, alineatul 1.
Similar cu această propunere, alineatul 1 din cealaltă propunere pentru un nou articol 13A face, de asemenea, trimitere explicită la articolele 15 și 16, iar alineatul 2 creează o obligație obligatorie pentru statele de a coopera în conformitate cu articolele 15 și 16.
Indiferent de coerența juridică, schimbarea recomandărilor temporare și permanente în obligații obligatorii poate ridica probleme de fezabilitate. În acest moment, este încă neclar cum să se evalueze „conformitatea” cu recomandările temporare emise în timpul PHEIC, deoarece acestea sunt definite ca sfaturi neobligatorii.
-Pagina 56
IHRRC nu a abordat în mod specific tipurile de „recomandări” care sunt enumerate în articolul 18 (a se vedea mai jos), ea a ridicat îngrijorări cu privire la articolele 1, 13A și 42 care se referă direct la conceptul de modificare a „recomandărilor” neobligatorii la obligații. .
Articolul 18 Recomandări cu privire la persoane, bagaje, mărfuri, containere, mijloace de transport, mărfuri și colete poștale
1. Recomandările emise de OMS statelor părți cu privire la persoane pot include următoarele sfaturi:
– nu se recomandă măsuri specifice de sănătate;
– revizuirea istoricului călătoriilor în zonele afectate;
– revizuirea dovezilor de examinare medicală și orice analiză de laborator;
– necesita examene medicale;
– revizuirea dovezilor de vaccinare sau altă profilaxie;
– necesită vaccinare sau altă profilaxie;
– plasarea persoanelor suspecte sub supraveghere de sănătate publică;
– implementarea de carantină sau alte măsuri de sănătate pentru persoanele suspecte;
– implementează izolarea și tratamentul, acolo unde este necesar, a persoanelor afectate;
– implementarea urmăririi contactelor persoanelor suspecte sau afectate;
– refuza intrarea persoanelor suspecte și afectate;
– refuza intrarea persoanelor neafectate în zonele afectate; și
– implementați controlul de ieșire și/sau restricții asupra persoanelor din zonele afectate.
În raportul lor final, IHRRC a declarat:
Articolul 18 - Recomandări cu privire la persoane, bagaje, mărfuri, containere, mijloace de transport, mărfuri și colete poștale
Prima parte a propunerii privind informațiile pasagerilor nu este clară. Dacă mecanismul propus se referă numai la persoanele afectate conform articolului 1, atunci mecanismele descrise la articolele 30, 37 și 38 și anexele 8 și 9 pot fi utilizate. Dacă este să acopere toți pasagerii, aceasta ar fi o provocare pentru fezabilitate.
-Pagina 60
Articolul 23 - Măsuri sanitare la sosire și plecare
În ceea ce privește propunerea de introducere a posibilității ca documentele de sănătate să includă informații legate de testele de laborator, Comitetul constată că aceasta a fost o practică în timpul pandemiei de COVID-19, în contextul PHEIC și al recomandărilor temporare aferente. Cu toate acestea, având în vedere că articolul 23 se aplică tuturor situațiilor, nu numai PHEIC, Comitetul este îngrijorat de faptul că o astfel de cerință poate supraîncărca călătorii și poate chiar ridica preocupări etice și legate de discriminare.
În sfârșit, Comitetul recomandă examinarea acestor modificări propuse împreună cu articolele 31, 32, 35 și 36 și anexele 6 și 7, precum și cu modificările propuse aferente acestora. În cazul în care oricare dintre aceste modificări ar fi reținută, ar trebui furnizate definiții la articolul 1 pentru termenii „informații”, „digital” și „raport”.
-Pagina 62
Articolul 27 - Transporturi afectate
Comitetul consideră că modificarea propusă este redundantă.
Comitetul constată că capacitatea statelor părți de a reglementa este supusă dreptului internațional de jurisdicție. În funcție de locația transportului, statele părți pot avea sau nu puterea legală de a-și îndeplini noua obligație propusă.
-Pagina 63
Articolul 35 - Regula generală
Acest articol prevede că, ca regulă generală, în traficul internațional nu se vor solicita documente de sănătate, altele decât cele prevăzute în Regulamente sau în recomandările emise de OMS.
-Pagina 65
Introducerea obligației statelor părți de a recunoaște documentele de sănătate ale altor state părți poate pune multe dificultăți practice, mai ales având în vedere că legislația națională privind confidențialitatea și protecția informațiilor personale diferă de la un stat parte la altul. O altă preocupare, în funcție de modul în care sunt implementate modificările, este nivelul adecvat de protecție a datelor cu caracter personal în temeiul instrumentelor regionale și internaționale aplicabile.
Ca observație generală, Comitetul recomandă ca multiplele propuneri de amendamente legate de digitalizarea informațiilor de sănătate să fie abordate într-un singur articol și să fie armonizate cu prevederile anexelor 6 și 7.
-Pagina 66
Articolul 36 – Certificate de vaccinare sau altă profilaxie
Nu este clar cum ar fi formulate specificațiile și cerințele pentru astfel de „alte tipuri de dovezi și certificate” și de către cine, deoarece propunerea menționează doar posibilitatea ca Adunarea Sănătății să conceapă și să aprobe astfel de certificate. De asemenea, nu este clar dacă „înlocuitori pentru” și „complementare pentru” trebuie să fie folosite în mod interschimbabil. Acest lucru contează pentru că sensul este diferit. Propunerea conform căreia astfel de certificate pot include certificate de testare și certificate de recuperare ar trebui citită împreună cu modificările propuse la articolul 23 alineatul (1) litera (a), introducând teste de laborator și/sau informații privind vaccinarea ca parte a informațiilor care pot fi solicitate de călători.
-Pagina 67
Anexa 6
Comentariile făcute în temeiul articolului 35 se aplică în general anexei 6, de exemplu, în ceea ce privește fezabilitatea certificatelor digitale în multe țări, precum și fără a exclude viitoarele dezvoltări tehnologice. Considerații similare se aplică și în ceea ce privește fezabilitatea ca Adunarea Sănătății să decidă asupra cerințelor tehnice aferente, deoarece situațiile se pot schimba periodic, cu un preaviz scurt.
-Pagina 87
Anexa 8
Comitetul nu este clar cum această întrebare suplimentară privind declarația maritimă va facilita aplicarea regulamentelor.
Problema formatului digital al cardurilor de vaccinare este abordată în alte modificări propuse la articolele 31, 35 și 36 (a se vedea comentariile aferente).
-Pagina 88
În raportul lor final, IHRRC a declarat:
Articolul 43 – Măsuri sanitare suplimentare
Propunerile de la alineatele 4 și 6 stabilesc un proces cvasi-judiciar cu termene strânse și efecte obligatorii pentru recomandări, Comitetul de urgență având autoritatea finală de a decide cu privire la oportunitatea măsurilor de sănătate. Acest comitet este îngrijorat de faptul că aceste propuneri pot afecta în mod nejustificat suveranitatea statelor părți și pot da efecte obligatorii a ceea ce ar trebui să fie recomandări.
-Pagina 68
În raportul lor final, IHRRC a declarat:
Noul articol 44A – Mecanism financiar pentru echitate în pregătirea și răspunsul în situații de urgență medicală
Comitetul constată o divergență de opinii în ceea ce privește dacă OMS are o funcție de finanțare.
Comitetul notează că, în temeiul articolului 44, OMS are deja un rol, în colaborare cu statele părți, de a mobiliza resurse financiare și avertizează împotriva creării unei funcții de finanțare explicite pentru OMS în temeiul regulamentelor.
-Pagina 71
IHRRC nu a abordat în mod specific modificarea propusă cu privire la puterile sporite de cenzură pentru OMS în anexa 1, dar a afirmat următoarele:
Este necesar un echilibru între asigurarea unor informații științifice mai exacte, pe de o parte, și libertatea de exprimare și de presă, pe de altă parte. Cum să atingeți acest echilibru în timp ce navigați pe politicile globale și peisajele naționale de reglementare va fi o provocare continuă.
-Pagina 21
În raportul lor final, IHRRC a declarat:
Noua Anexa 10
Obligațiile prevăzute la alineatul (1) din această nouă anexă propusă par a fi absolute și necondiționate.
Dacă i se solicită asistență, nu sunt clar ce măsuri ar trebui să ia OMS sau statele părți.
Pe scurt, Comitetul sprijină ideea unei cooperări și colaborări depline între OMS și statele părți, dar noua Anexă 10 propusă ar fi dificil de implementat.
Cu toate acestea, noua Anexă 10 propusă depășește cu mult această funcție de sprijin, conținând dispoziții care depășesc domeniul de aplicare atât al actualului articol 44, cât și al modificărilor propuse la acesta.
Oameni buni, asta trebuie să popularizat, ca să trezească adormiții noștrii concetățeni. Sa priceapă, sa iasă din hipnoză, sa acționăm împreună, solidar, asa cum cereau când cu injectarea. Dați-le sa citească articolul și comentariul Augustei. Eu am trimis tuturor cunoscuților, nu o dată - Augusta a mai postat și cu alte ocazii - chit ca ma înjură sau se satura. Aceasta este o primejdie mare care trebuie conștientizat și poate fi înlăturată. Cu condiția sa nu stam ca blegii. Scriu parlamentarilor, partidului de opoziție, activiștilor adevărați, posturi TV, Media alternativă (aici unde trăiesc). Iar acasă ii bag în ședința de informare pe ai mei,si pe unde apuc nu scap ocazia sa le explic cui sta sa asculte un pic.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (3)