Un document al Forumului Economic Mondial solicită limitarea „utilizării mașinilor private” și reducerea drastică a numărului de mașini până în 2050

Forumul Economic Mondial (WEF) încurajează orașele să „limiteze utilizarea mașinilor private” și își propune să reducă drastic numărul de mașini până în 2050, potrivit unei cărți albe publicate recent.
Documentul se bazează pe date uzuale falsificate privind schimbările climatice și pe modele incorecte și ignoră declinul radical iminent al populației, cu privire la care mai mulți au avertizat, scrie LifesiteNews.
Documentul de informare, intitulat „Instrumentul Tabelul de punctaj al mobilității urbane: evaluarea comparativă a tranziției către o mobilitate urbană durabilă”, a fost publicat de WEF în colaborare cu Visa în mai 2023.
Documentul pledează pentru creșterea „căilor de transport partajate, electrice, conectate și automatizate (SEAM) și trecerea către orașe mai compacte” pentru a reduce numărul de mașini până în 2050 la 500 de milioane în întreaga lume și a reduce drastic emisiile de carbon.
„Nici un oraș singur sau o singură companie nu poate realiza singură această viziune”, se arată în document. „Printr-o colaborare susținută public-privat, putem găsi soluții inovatoare, de impact și orientate către context, pentru mobilitate, care să permită un viitor durabil pentru orașe.”
Potrivit carsMetric, în prezent există peste 1,45 miliarde de mașini în lume, iar WEF estimează că acest număr va ajunge la 2,1 miliarde până în 2050 dacă rămânem pe traiectoria actuală. Prin urmare, o reducere la 500 de milioane de mașini ar prezenta o reducere a numărului de mașini cu peste 75%.
Recent, WEF a testat instrumentul său Urban Mobility Scorecard și a ales Buenos Aires, Argentina, Curitiba, Cota Rica și Singapore ca orașe pentru testare.
Cartea albă a WEF menționează „limitarea utilizării mașinilor private prin stimularea transportului public, a ciclismului și a serviciilor de mobilitate partajată” ca fiind un obiectiv ambițios major pentru Buenos Aires.
„Capitala Argentinei urmărește să îmbunătățească mobilitatea durabilă pentru a menține oamenii în mișcare, oferind, în același timp, un transport mai conectat și integrat”, se arată în document.
De asemenea, orașul „adoptă noi soluții pentru a reduce dependența de mașinile private și pentru a oferi un sistem de transport multimodal bine integrat”, potrivit WEF.
A devenit evident că elitele nealese de la WEF și alte organizații globaliste nu urmăresc doar să înlocuiască mașinile pe benzină cu mașini electrice, ci și să reducă radical deținerea de mașini private în general.
După cum a subliniat jurnalistul Tim Hinchliffe, editor la The Sociable, „cartea albă Urban Mobility Scorecard Tool oferă și mai mult credibilitate predicției WEF potrivit căreia, până în 2030, «nu vei deține nimic și vei fi fericit.”
Susține ActiveNews

Participă prin sprijinirea noastră
la lupta pentru Adevăr!
la lupta pentru Adevăr!
căci mâine nu se știe ce ne mai așteaptă.
Pe același subiect

Tucker Carlson: "Sistemul se prăbușește sub ochii noștri!"

Inteligența Artificială poate transforma routerele Wi-Fi în „camere” care pot vedea oamenii chiar și prin pereți - VIDEO

Dracul Globalist încearcă să domolească Focul pentru ca Broscuța să ațipească la loc în Ceaun

Bill Gates s-a sucit: Apocalipsa Climatică NU mai vine!

Olivia Steer: Nu sînt singura vinovată de "conspiraționism”! Din eternele abordări menite să ne intimideze și să ne închidă gura, despre dârele avioanelor: chiar dacă ar fi să se sprayeze cu metale grele sau alte chimicale, șanse zero de a ajunge în orașe

Oamenii-Șoareci și Marea Apatie
Recomandările noastre
Secțiuni: Externe Marea Resetare Prima pagină Știri
Subiecte: limitarea utilizării mașinilor private Marea Resetare mobilitate durabilă Obiectivele de dezvoltare durabilă Planul de Mobilitate Urbană Durabilă reducerea emisiilor de carbon reducerea numărului de mașini
Organizații: Forumul Economic de la Davos Forumul Economic Mondial
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (2)