ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Forumul Economic Mondial (WEF) încurajează orașele să „limiteze utilizarea mașinilor private” și își propune să reducă drastic numărul de mașini până în 2050, potrivit unei cărți albe publicate recent. 

Documentul se bazează pe date uzuale falsificate privind schimbările climatice și pe modele incorecte și ignoră declinul radical iminent al populației, cu privire la care mai mulți au avertizat, scrie LifesiteNews.  

Documentul de informare, intitulat „Instrumentul Tabelul de punctaj al mobilității urbane: evaluarea comparativă a tranziției către o mobilitate urbană durabilă”, a fost publicat de WEF în colaborare cu Visa în mai 2023.

Documentul pledează pentru creșterea „căilor de transport partajate, electrice, conectate și automatizate (SEAM) și trecerea către orașe mai compacte” pentru a reduce numărul de mașini până în 2050 la 500 de milioane în întreaga lume și a reduce drastic emisiile de carbon.

„Nici un oraș singur sau o singură companie nu poate realiza singură această viziune”, se arată în document. „Printr-o colaborare susținută public-privat, putem găsi soluții inovatoare, de impact și orientate către context, pentru mobilitate, care să permită un viitor durabil pentru orașe.”

Potrivit carsMetric, în prezent există peste 1,45 miliarde de mașini în lume, iar WEF estimează că acest număr va ajunge la 2,1 miliarde până în 2050 dacă rămânem pe traiectoria actuală. Prin urmare, o reducere la 500 de milioane de mașini ar prezenta o reducere a numărului de mașini cu peste 75%.

Recent, WEF a testat instrumentul său Urban Mobility Scorecard și a ales Buenos Aires, Argentina, Curitiba, Cota Rica și Singapore ca orașe pentru testare.

Cartea albă a WEF menționează „limitarea utilizării mașinilor private prin stimularea transportului public, a ciclismului și a serviciilor de mobilitate partajată” ca fiind un obiectiv ambițios major pentru Buenos Aires.

„Capitala Argentinei urmărește să îmbunătățească mobilitatea durabilă pentru a menține oamenii în mișcare, oferind, în același timp, un transport mai conectat și integrat”, se arată în document.

De asemenea, orașul „adoptă noi soluții pentru a reduce dependența de mașinile private și pentru a oferi un sistem de transport multimodal bine integrat”, potrivit WEF.

A devenit evident că elitele nealese de la WEF și alte organizații globaliste nu urmăresc doar să înlocuiască mașinile pe benzină cu mașini electrice, ci și să reducă radical deținerea de mașini private în general.

După cum a subliniat jurnalistul Tim Hinchliffe, editor la The Sociable, „cartea albă Urban Mobility Scorecard Tool oferă și mai mult credibilitate predicției WEF potrivit căreia, până în 2030, «nu vei deține nimic și vei fi fericit.”