Un document al Forumului Economic Mondial solicită limitarea „utilizării mașinilor private” și reducerea drastică a numărului de mașini până în 2050

Forumul Economic Mondial (WEF) încurajează orașele să „limiteze utilizarea mașinilor private” și își propune să reducă drastic numărul de mașini până în 2050, potrivit unei cărți albe publicate recent.
Documentul se bazează pe date uzuale falsificate privind schimbările climatice și pe modele incorecte și ignoră declinul radical iminent al populației, cu privire la care mai mulți au avertizat, scrie LifesiteNews.
Documentul de informare, intitulat „Instrumentul Tabelul de punctaj al mobilității urbane: evaluarea comparativă a tranziției către o mobilitate urbană durabilă”, a fost publicat de WEF în colaborare cu Visa în mai 2023.
Documentul pledează pentru creșterea „căilor de transport partajate, electrice, conectate și automatizate (SEAM) și trecerea către orașe mai compacte” pentru a reduce numărul de mașini până în 2050 la 500 de milioane în întreaga lume și a reduce drastic emisiile de carbon.
„Nici un oraș singur sau o singură companie nu poate realiza singură această viziune”, se arată în document. „Printr-o colaborare susținută public-privat, putem găsi soluții inovatoare, de impact și orientate către context, pentru mobilitate, care să permită un viitor durabil pentru orașe.”
Potrivit carsMetric, în prezent există peste 1,45 miliarde de mașini în lume, iar WEF estimează că acest număr va ajunge la 2,1 miliarde până în 2050 dacă rămânem pe traiectoria actuală. Prin urmare, o reducere la 500 de milioane de mașini ar prezenta o reducere a numărului de mașini cu peste 75%.
Recent, WEF a testat instrumentul său Urban Mobility Scorecard și a ales Buenos Aires, Argentina, Curitiba, Cota Rica și Singapore ca orașe pentru testare.
Cartea albă a WEF menționează „limitarea utilizării mașinilor private prin stimularea transportului public, a ciclismului și a serviciilor de mobilitate partajată” ca fiind un obiectiv ambițios major pentru Buenos Aires.
„Capitala Argentinei urmărește să îmbunătățească mobilitatea durabilă pentru a menține oamenii în mișcare, oferind, în același timp, un transport mai conectat și integrat”, se arată în document.
De asemenea, orașul „adoptă noi soluții pentru a reduce dependența de mașinile private și pentru a oferi un sistem de transport multimodal bine integrat”, potrivit WEF.
A devenit evident că elitele nealese de la WEF și alte organizații globaliste nu urmăresc doar să înlocuiască mașinile pe benzină cu mașini electrice, ci și să reducă radical deținerea de mașini private în general.
După cum a subliniat jurnalistul Tim Hinchliffe, editor la The Sociable, „cartea albă Urban Mobility Scorecard Tool oferă și mai mult credibilitate predicției WEF potrivit căreia, până în 2030, «nu vei deține nimic și vei fi fericit.”
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Viganò: Conclavul este falsificat – De aceea, viitorul Papă nu va avea autoritate

Peninsula Iberică este noul Wuhan?

De ce trăim în Epoca Groazei?

Dr. Adrian Cacovean: Doar o pană de curent poate reseta creierul stricat de bufeurile menopauzei globaliste, încălzirea climatică! Fără curent nu există nici o putere a lor asupra noastră!

Virgiliu Gheorghe: Digitalizare. Card. Buletine - Pană de credibilitate

DIGITAL SERVICES ACT = SFÂRȘITUL LIBERTĂȚII ONLINE. ”E ca și cum am reintra în bezna cenzurii comuniste, dar de data asta la scară globală” - Un interviu cu senatorul AUR Virgiliu Gheorghe Vlăescu
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Alex Jones și Tucker Carlson despre Lupta pentru Adevăr: Globalism, Trump, Israel, Planuri Secrete pentru Al Treilea Război Mondial, WEF, CIA, 9/11 - O EMISIUNE-BOMBĂ tradusă în română - VIDEO
Secțiuni: Externe Marea Resetare Prima pagină Știri
Subiecte: limitarea utilizării mașinilor private Marea Resetare mobilitate durabilă Obiectivele de dezvoltare durabilă Planul de Mobilitate Urbană Durabilă reducerea emisiilor de carbon reducerea numărului de mașini
Organizații: Forumul Economic de la Davos Forumul Economic Mondial
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (2)