ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Twitter a blocat sâmbătă contul oficial al filmului „Neplanificat” (Unplanned) și doar protestul masiv al utilizatorilor, care l-au etichetat pe co-fondatorul Jack Dorsey, a dus la reactivarea contului, informează site-ul Averea Bisericii.

Proiectul cinematografic a stârnit reacții de împotrivire la Hollywood și de cenzură pe canale TV precum Travel Channel, Cooking Channel, Lifetime sau Hallmark, care au refuzat să îi facă publicitate (contra cost). De asemenea, Motion Picture Association of America a încadrat filmul „Unplanned” la categoria „R –restricted/acces restricționat”, categorie destinată de regulă filmelor ce conțin violență, limbaj vulgar, nuditate sau sex.

Povestea filmului urmărește destinul lui Abby Johnson, directoare a clinicii „Planned Parenthood” (de planificare familială), care, în urma unor experiențe personale, a devenit susținătoare a protejării vieții intra-uterine a ființelor umane.
 
„Planned Parenthood” este cea mai mare rețea de susținere a avortului din lume, fiind finanțată parțial de la bugetul de stat al S.U.A. Fundația fondatorului Microsoft, Bill Gates, dar și Fundația Ford a miliardarului Buffet se numără printre finanțatorii acestei corporații care, anual, pune capăt vieții a peste 300.000 de prunci nenăscuți.
În prima săptămână de la lansare, filmul „Neplanificat” a ajuns cu încasările pe locul al patrulea, în ciuda boicotului publicitar. „Unplanned” a avut inițial o valoare estimată de 6,4 milioane de dolari, conform Box Office Mojo.

„Suntem bucuroși de faptul că poporul american a răspuns cu acest sprijin masiv, așteptăm cu nerăbdare să vedem ce se întâmplă în săptămânile următoare”, au declarat într-un comunicat de presă co-regizorii și scenariștii Chuck Konzelman și Cary Solomon. Aceștia folosesc pentru a treia oară serviciile companiei de producție și distribuție Pure Flix, care dovedește deschidere față de publicul creștin, ocupându-se în trecut și de filmele „God’s Not Dead” (Dumnezeu nu a murit) și „God’s Not Dead 2”.

„Mă bucur pentru succesul acestui film”, a declarat Michael Scott, din partea conducerii firmei Pure Flix, „sperăm că cei din ambele tabere ale dezbaterii vor viziona Unplanned și vor începe să aibă un dialog propriu, acest film poate fi scânteia ce ar putea aduce mai multe inimi și minți la înțelegerea valorii vieții”.
 
„Tot mai mulți americani vor recunoaște sanctitatea vieții în urma unor povești cu mesaj puternic cum este aceasta. Este foarte bine să vedem cum cinematografe de pe tot cuprinsul țării rulează „Unplanned”, un nou film pro-viață, profund inspirațional, bazat pe best-seller-ul lui Abby Johnson”, a afirmat pe Twitter vicepreședintele S.U.A., Mike Pence.

La rândul său, Donald Trump Jr. a retransmis de pe contul său de Twitter apelul lansat în rețea de producătorii „Unplanned” în urma blocării de către Twitter a contului de promovare a filmului chiar în weekend-ul lansării acestuia în cinematografe. 

Filmul apare într-un moment politic încordat, după ce oficialitățile din New York au adoptat o lege ce permite avortul până în luna a noua, dând liber uciderii pruncilor aflați în faze avansate ale vieții intra-uterine, până aproape de momentul nașterii.