Eticheta PRODUS în ROMÂNIA vinde bine. Un lanţ străin de magazine va comercializa alimente fabricate în România

Eticheta „Produs în România” vinde bine, au observat reprezentanţii hipermarketurilor de la noi, care au lansat tot mai multe programe prin care declară că vor să-i încurajeze pe furnizorii autohtoni. De pildă, un lanţ de magazine îi ajută să-şi vândă marfa nu doar în ţară, ci şi în străinătate. Dacă experimentul va avea succes, numărul producătorilor şi statelor implicate în program va creşte.
Spre exemplu, siropurile de fructe produse de un român ajung în 80 la sută dintre hipermarketurile de la noi, unde sunt vândute sub marca proprie a acestora. Toată lumea are de câştigat. În plus, Ion Niculescu e unul dintre cei zece producători români care reuşeşte să-şi vândă marfa şi în străinătate, prin intermediul unui mare lanţ de magazine.
„Am demarat un proiect pilot cu Italia, urmând ca anul viitor să ne extindem la 3 ţări şi la 100 de furnizori producători români”, susţine Tiberiu Daneţiu, directorul de marketing al unui lanţ de hipermarketuri, potrivit digi24.ro.
Pe lângă Italia, alimentele „made in România” vor ajunge şi în rafturile supermarketurilor din Franţa şi Luxemburg.
Frederic Bellon, directorul unui lanţ de hipermarketuri: „Aproximativ 60 sunt fabricate de la A la Z, înseamnă ca 60% aproximativ, de la ingrediente până la raft, sunt făcute aici, în România”.
„Să încercăm să nu mai exportăm materie prima aşa cum se întâmplă în această perioadă: grâu, porumb. Exportaţi produse cu valoare adăugată!”, îi îndeamnă Daniel Constantin, ministrul Agriculturii.
Şi alţi retaileri au lansat programe pentru producătorii români. O parte dintre ei cumpără legume şi fructe din diverse zone ale ţării, alţii au mărci create special pentru alimentele româneşti. Anul trecut, peste 200 de producători români din regiunea de sud a ţării au livrat 10.000 tone de legume şi zarzavaturi marilor reţele de magazine.
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Nicușor Dan anunță că Piața Constituției va fi blocată și marți, pentru un protest la care nu participă nimeni

Am repornit motoarele! ACTUALIZARE și MULȚUMIRI! Problemele ActiveNews: 20.000 de articole dispărute. Ținta Covid

Prof. Avram Fițiu: Supermarketul, ”a treia Romă” consumeristă, la groapa istoriei? Putem abandona Supermarketul, ca ”religie consumeristă”?

Răzvan Constantinescu: CUM CREEZI O CRIZĂ ALIMENTARĂ ÎN ȘAPTE PAȘI?

Prof. Ilie Bădescu: Războiul împotriva oilor în lumina Sfintei Scripturi

SECREȚIE DE MUSCĂ ÎN BOMBOANELE KINDER. Europenii consumă chiar acum excrețiile unor insecte fără să știe. Bomboanele de ciocolata cu lapte de la Kinder sunt cerate cu un aditiv care se obține din rășina unei muște verzi. FOTO / VIDEO cu E904
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)