Timișoreanul Virgiliu Pop a decis să nu mai cumpere produse din supermarketul Lidl pentru că de pe designul produselor din gama Eridanous au dispărut crucile ortodoxe de pe bisericile din Santorini.

Virgiliu Pop a transmis o scrisoare oficială celor de la Lidl România, prin care îi informează că a inițiat o campanie de bicotare a lanțului de magazine

„Am aflat despre aceasta prin intermediul newsfeed-urilor de pe Facebook care fac trimitere la presa straină - această stare de fapt fiind observată inițial în Belgia Reacția Lidl relatată in presa belgiană  nu face decât să puna paie pe foc. Mutilarea bisericilor in numele îndepărtează o mare parte din clientela Lidl, mai ales în țări cultural creștine precum România.

Țin să precizez că nu sunt un fundamentalist ortodox, legătura mea cu creștinismul fiind una mai degrabă culturală. La fel, țin să precizez că, până ieri, am fost un client fidel Lidl, că sunt mulțumit de calitatea produselor, și că îmi doresc cât mai grabnic revenirea mea în rândurile clienților Lidl. Pentru aceasta, însa, e nevoie de indreptarea acestei majore erori de marketing”, a transmis Virgiliu Pop celor de la Lidl.

Timișoreanul sugerează ca până la reașezarea crucii la locul său pe ambalaj, cei de la Lidl să inițieze o campanie de donare a produselor al căror ambalaj e neconform cu realitatea orfelinatelor sau caselor de bătrâni.
 
Lidl a intrat pe piața din România în 2010 și este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.