Grupul francez Carrefour scoate din România echivalentul a aproape 40 de milioane de euro, sub formă de dividende, din profitul raportat și obținut în exercițiul financiar al anului 2017, informează Profit.ro.

Anul trecut, compania franceză a anunțat afaceri de 6,7 miliarde lei și un profit net de 209.7 milioane, precizează sursa citată.

Laboratorul ImunoMedica


„În urmă cu doi ani, Carrefour a încasat dividende de 41,7 milioane euro din profitul realizat între anii 2011-2015”, scrie Profit.

Mai mult decât atât, Carrefour și-a dezvoltat afacerea din România și a ajuns la vânzări de aproape 1 miliard de euro pe piața locală după prima jumătate a anului, în urcare cu peste 5% față de perioada similară a anului trecut.

România e a șasea piață europeană pentru Carrefour după valoarea vânzărilor și continuă să se apropie de Polonia, aflată pe locul 5, dar cu o rețea de magazine de 2,5 ori mai mare.

De altfel, România și Polonia sunt singurele piețe majore pe care Carrefour a înregistrat creșteri, precizează Profit.ro.