Cazul apei retrase din magazine, IGNORAT de Pro TV și Antena 1. Multinaționalele Mega Image, Cora, Penny Market și Metro, tratate diferit față de Lactate Brădet

Zilele trecute, inspectorii ANPC au retras de la vânzare mai multe tipuri de apă comercializate în mai multe hipermarketuri. Problema a fost abordată diferit față de cazul Lactate Brădet. Dacă în cazul fabricii din Argeș toate televiziunile au prezentat numele producătorului, preluând o declarație a ministrului Agriculturii, acum lucrurile au stat diferit. Multinaționalele Metro, Mega Image, Cora sau Penny Market au fost ferite de imagine negativă, numele nefiind pronunțate decât pe alocuri de presa română. Motivele sunt banii pe care aceste lanțuri de magazine îi pompează în publicitate.
Cele mai vizionate jurnale de știri din România - Știrile Pro TV și Observatorul de pe Antena 1 - nu au avut subiectul în program. Lor li se alătură și turcii de la Kanal D.
La Antena 3 nu au fost prezente nici numele mărcilor, nici magazinele, asta chiar dacă vorbim de un subiect extrem de sensibil - apă care nu este potabilă! A existat însă o știre de 30 de secunde cu informații generale.
Conform unei analize făcute de Pagina de Media, Realitatea TV a anunțat încă din prima știre toate mărcile de apă cu probleme, iar apoi a revenit anunțând toți retailerii implicați într-un material mai amplu.Este singura televiziune care a avut această abordare.
La primele știri despre subiect, B1 TV nu a precizat numele mărcilor, făcând însă acest lucru pe parcursul zilei. Televiziunea nu a spus care sunt lanțurile de magazine care distribuie apa cu probleme.
România TV a numit mărcile cu probleme în toate materialele pe subiect, nu însă și ale retailerilor, cu o excepție: Cora.
TVR a prezentat detaliat mărcile, problemele depistate la fiecare produs, dar și magazinele în care sunt comercializate: Cora (în cazul Winny) și Metro (în cazul apei Aro). În cazul celorlalte mărci nu s-a făcut vreo legătură cu vreun lanț de retail.
Deontogii de la Digi 24 au prezentat în trei zile trei versiuni. Nu a dat pe post mărcile de apă cu probleme la prima difuzare, în după amiaza zilei de sâmbătă. Duminică a afișat pe ecran mărcile depistate ca având probleme, fără a fi citite numele lor. Subiectul apei cu probleme a fost detaliat și luni: apa îmbuteliată de marile magazine se supune altor reglementări, mai laxe, decât apa minerală. Reportajul vorbește de cele cinci mărci de apă cu probleme – Winny, Aro, Calipso, Izvorul zânelor, Aqua Queen. Se spune că "două lațuri de magazine au retras produsele”, însă nu sunt nominalizate.
Iată care sunt mărcile cu probleme și magazinele unde se vând:
Aro – rețeaua Metro
Calipso – Penny Market
Aqua Queen – Mega Image
Winny – Cora
Izvorul zânelor – în mai multe magazine
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Lista COMPANIILOR STRĂINE din România cu cifre de afaceri uriașe care au raportat la final de an profit brut ZERO și, implicit, pierderi

Am repornit motoarele! ACTUALIZARE și MULȚUMIRI! Problemele ActiveNews: 20.000 de articole dispărute. Ținta Covid

OCULTA MONDIALĂ ARE ACUM UN NUME - SECTA BANCARĂ TIBETANĂ. OLIGOPOLUL: Cum conduc marile companii multinaționale lumea (II). Pepsi Cola și Coca Cola se ”joacă” de-a concurența?

Asociația Pro Consumatori: Numai două mărci de lapte conțin lapte nestandardizat, fără a fi prelucrat

România are cel mai ridicat preț al energiei electrice din UE

SECREȚIE DE MUSCĂ ÎN BOMBOANELE KINDER. Europenii consumă chiar acum excrețiile unor insecte fără să știe. Bomboanele de ciocolata cu lapte de la Kinder sunt cerate cu un aditiv care se obține din rășina unei muște verzi. FOTO / VIDEO cu E904
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Alex Jones și Tucker Carlson despre Lupta pentru Adevăr: Globalism, Trump, Israel, Planuri Secrete pentru Al Treilea Război Mondial, WEF, CIA, 9/11 - O EMISIUNE-BOMBĂ tradusă în română - VIDEO
Secțiuni: Consumator
Locații: România
Organizații: Antena 1 Antena 3 B1TV Cora Digi 24 Mega Image PRO TV Realitatea TV
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (2)