Compania Coca-Cola a fost dată în judecată pentru fals și dezinformare în cadrul campaniilor de marketing pentru promovarea băuturilor. Cât zahăr conține cu adevărat o doză
Compania Coca-Cola a fost dat în judecată pentru înșelarea consumatorilor în mod continuu și conștient, ascunzând pericolul ce-l reprezintă pentru sănătatea oamenilor consumul de băuturi îndulcite cu zahăr, anunță foxnews.com.
Compania este acuzată că a folosit aceeași tactică de marketing ca multinaționalele de tutun în anii 50 și 60, care au pus sub semnul întrebării toate studiile ce indicau efectele nocive ale fumatului asupra plămânilor fumătorilor.
O cutie (doză) de Coca Cola conține 39 grame de zahăr, aproape dublu față de un baton de Snickers și cu circa 50% mai mult față de necesarul zilnic al unui adult normal.
Mai mulți nutriționiști au emis avertismente de-alungul anilor în privința consumului unor asemenea băuturi care conduc în cele din urmă la apariția mai multor boli, iar din acest motiv cei de la „The Center for Science in the Public Interest” au făcut o plângere penală împotriva concernului Coca-Cola și The American Beverage Association (ABA), ce au înșelat consumatorii prin a minimaliza rezultatele studiilor, ce rând pe rând indicau legătura directă dintre consumul de „sucuri” îndulcite și obezitate.
În plângerea penală se prezintă și dovezi ce subliniază intenția manipulativă a colosului Coca-Cola și ABA prin a finanța în repetate rânduri studii distorsionate și reclame ce falsifică realitatea.
Printre altele, se face referire la un raport din The New York Times, care dezvăluie că între 2010 și 2015, Coca-Cola a finanțat cu circa 120 milioane de dolari studii a căror țintă era să dezinformeze referitor la riscul consumării îndelungate de băuturi îndulcite cu mult zahăr. Ținta lor este derutarea consumatorilor.
Pe parcursul celor 40 de pagini, în plângerea penală sunt aduse exemple concrete de campanii false și dezinformare, cum ar fi: „Nu există studii științifice concrete ce pot face legătura între băuturile îndulcite și obezitate”; „Nu există nici o legătură între consumul de sucuri și obezitate”; „Este greșit să pretinzi că sucurile produc îmbolnăviri”.
Tot în sprijinul plângerii și acuzațiilor aduse, Praxis Project arată că gigantul Coca-Cola pretinde că încurajează oamenii să consume sucuri numai în reprize mici, de exemplu printre râsete și un joc de bowling, așa cum se ilustrează în reclamele false, sugerând că „astfel se poate combate efectele negative ale conținutului zaharos în băuturile răcoritoare”.
2016 a fost un an dezastruos pentru producătorii de băuturi zaharoase din America. Cifrele vânzărilor sunt cele mai scăzute din 1985 până în prezent, iar din ce în ce mai multe orașe americane instituie taxe suplimentare pe băuturile răcoritoare îndulcite cu zahăr.
În cazul unui succes în instanță, consecințele pot fi restricții în campaniile de reclamă și, de exemplu, ca în cazul țigărilor, texte de avertizare ce vor evidenția pericolul consumului de băuturi zaharoase. Toate aceste potențiale măsuri vor contribui suplimentar la micșorarea vânzărilor.
Atât ABA cât și Coca-Cola au respins acuzațiile cu care sunt confruntați.
Compania este acuzată că a folosit aceeași tactică de marketing ca multinaționalele de tutun în anii 50 și 60, care au pus sub semnul întrebării toate studiile ce indicau efectele nocive ale fumatului asupra plămânilor fumătorilor.
O cutie (doză) de Coca Cola conține 39 grame de zahăr, aproape dublu față de un baton de Snickers și cu circa 50% mai mult față de necesarul zilnic al unui adult normal.
Mai mulți nutriționiști au emis avertismente de-alungul anilor în privința consumului unor asemenea băuturi care conduc în cele din urmă la apariția mai multor boli, iar din acest motiv cei de la „The Center for Science in the Public Interest” au făcut o plângere penală împotriva concernului Coca-Cola și The American Beverage Association (ABA), ce au înșelat consumatorii prin a minimaliza rezultatele studiilor, ce rând pe rând indicau legătura directă dintre consumul de „sucuri” îndulcite și obezitate.
În plângerea penală se prezintă și dovezi ce subliniază intenția manipulativă a colosului Coca-Cola și ABA prin a finanța în repetate rânduri studii distorsionate și reclame ce falsifică realitatea.
Printre altele, se face referire la un raport din The New York Times, care dezvăluie că între 2010 și 2015, Coca-Cola a finanțat cu circa 120 milioane de dolari studii a căror țintă era să dezinformeze referitor la riscul consumării îndelungate de băuturi îndulcite cu mult zahăr. Ținta lor este derutarea consumatorilor.
Pe parcursul celor 40 de pagini, în plângerea penală sunt aduse exemple concrete de campanii false și dezinformare, cum ar fi: „Nu există studii științifice concrete ce pot face legătura între băuturile îndulcite și obezitate”; „Nu există nici o legătură între consumul de sucuri și obezitate”; „Este greșit să pretinzi că sucurile produc îmbolnăviri”.
Tot în sprijinul plângerii și acuzațiilor aduse, Praxis Project arată că gigantul Coca-Cola pretinde că încurajează oamenii să consume sucuri numai în reprize mici, de exemplu printre râsete și un joc de bowling, așa cum se ilustrează în reclamele false, sugerând că „astfel se poate combate efectele negative ale conținutului zaharos în băuturile răcoritoare”.
2016 a fost un an dezastruos pentru producătorii de băuturi zaharoase din America. Cifrele vânzărilor sunt cele mai scăzute din 1985 până în prezent, iar din ce în ce mai multe orașe americane instituie taxe suplimentare pe băuturile răcoritoare îndulcite cu zahăr.
În cazul unui succes în instanță, consecințele pot fi restricții în campaniile de reclamă și, de exemplu, ca în cazul țigărilor, texte de avertizare ce vor evidenția pericolul consumului de băuturi zaharoase. Toate aceste potențiale măsuri vor contribui suplimentar la micșorarea vânzărilor.
Atât ABA cât și Coca-Cola au respins acuzațiile cu care sunt confruntați.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Am repornit motoarele! ACTUALIZARE și MULȚUMIRI! Problemele ActiveNews: 20.000 de articole dispărute. Ținta Covid
Luminița Arhire: PUIUL VOPSIT GALBEN-ALBASTRU, CU TREI TRANDAFIRI PE TÂRTIȚĂ
INSECTELE AJUNG ÎN GALANTARELE LIDL. Marea resetare alimentară: Lanțul de supermarketuri Lidl va reduce produsele din carne pentru a fi în tandem cu obiectivele agendei globaliste. Aceștia vor opta pentru variante alternative
Șocul și indignarea unui neamț când a intrat într-un supermarket din România: “Ieșea scandal dacă făceau asta la noi, în Germania, să pună chiar asemenea prețuri! Ieșea Revoluție!”
Asociația Pro Consumatori: Numai două mărci de lapte conțin lapte nestandardizat, fără a fi prelucrat
Antrepenorul și inventatorul Iuliean Horneț atrage atenția asupra unui Joc Murdar pe Banii Românilor și oferă o soluție de supraviețuire în fața valului globalist: România putea fi deja independentă energetic complet. Ce se poate face
Recomandările noastre
Loreta Popa, un om dedicat primei sale iubiri: CUVÂNTUL! Interviu ActiveNews cu promotoarea Muzeului Național al Literaturii Române: ”Fără acces la educație copiii noștri nu vor mai fi în stare nici să se semneze, dar să citească”
27 martie: Basarabia „se unește pentru totdeauna cu Mama sa, România”. Aproape toți cei care au votat Unirea au fost apoi vânați de bolșevici și au sfârșit în lagărele sovietice. Ei sunt Martirii Basarabiei, Martirii Unirii. Să nu-i uităm niciodată!
Secțiuni: Consumator
Locații: SUA
Subiecte: Zahărul din băuturi răcoritoare
Organizații: Coca Cola
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)