Compania Coca-Cola a fost dată în judecată pentru fals și dezinformare în cadrul campaniilor de marketing pentru promovarea băuturilor. Cât zahăr conține cu adevărat o doză

Compania Coca-Cola a fost dat în judecată pentru înșelarea consumatorilor în mod continuu și conștient, ascunzând pericolul ce-l reprezintă pentru sănătatea oamenilor consumul de băuturi îndulcite cu zahăr, anunță foxnews.com.
Compania este acuzată că a folosit aceeași tactică de marketing ca multinaționalele de tutun în anii 50 și 60, care au pus sub semnul întrebării toate studiile ce indicau efectele nocive ale fumatului asupra plămânilor fumătorilor.
O cutie (doză) de Coca Cola conține 39 grame de zahăr, aproape dublu față de un baton de Snickers și cu circa 50% mai mult față de necesarul zilnic al unui adult normal.
Mai mulți nutriționiști au emis avertismente de-alungul anilor în privința consumului unor asemenea băuturi care conduc în cele din urmă la apariția mai multor boli, iar din acest motiv cei de la „The Center for Science in the Public Interest” au făcut o plângere penală împotriva concernului Coca-Cola și The American Beverage Association (ABA), ce au înșelat consumatorii prin a minimaliza rezultatele studiilor, ce rând pe rând indicau legătura directă dintre consumul de „sucuri” îndulcite și obezitate.
În plângerea penală se prezintă și dovezi ce subliniază intenția manipulativă a colosului Coca-Cola și ABA prin a finanța în repetate rânduri studii distorsionate și reclame ce falsifică realitatea.
Printre altele, se face referire la un raport din The New York Times, care dezvăluie că între 2010 și 2015, Coca-Cola a finanțat cu circa 120 milioane de dolari studii a căror țintă era să dezinformeze referitor la riscul consumării îndelungate de băuturi îndulcite cu mult zahăr. Ținta lor este derutarea consumatorilor.
Pe parcursul celor 40 de pagini, în plângerea penală sunt aduse exemple concrete de campanii false și dezinformare, cum ar fi: „Nu există studii științifice concrete ce pot face legătura între băuturile îndulcite și obezitate”; „Nu există nici o legătură între consumul de sucuri și obezitate”; „Este greșit să pretinzi că sucurile produc îmbolnăviri”.
Tot în sprijinul plângerii și acuzațiilor aduse, Praxis Project arată că gigantul Coca-Cola pretinde că încurajează oamenii să consume sucuri numai în reprize mici, de exemplu printre râsete și un joc de bowling, așa cum se ilustrează în reclamele false, sugerând că „astfel se poate combate efectele negative ale conținutului zaharos în băuturile răcoritoare”.
2016 a fost un an dezastruos pentru producătorii de băuturi zaharoase din America. Cifrele vânzărilor sunt cele mai scăzute din 1985 până în prezent, iar din ce în ce mai multe orașe americane instituie taxe suplimentare pe băuturile răcoritoare îndulcite cu zahăr.
În cazul unui succes în instanță, consecințele pot fi restricții în campaniile de reclamă și, de exemplu, ca în cazul țigărilor, texte de avertizare ce vor evidenția pericolul consumului de băuturi zaharoase. Toate aceste potențiale măsuri vor contribui suplimentar la micșorarea vânzărilor.
Atât ABA cât și Coca-Cola au respins acuzațiile cu care sunt confruntați.
Compania este acuzată că a folosit aceeași tactică de marketing ca multinaționalele de tutun în anii 50 și 60, care au pus sub semnul întrebării toate studiile ce indicau efectele nocive ale fumatului asupra plămânilor fumătorilor.
O cutie (doză) de Coca Cola conține 39 grame de zahăr, aproape dublu față de un baton de Snickers și cu circa 50% mai mult față de necesarul zilnic al unui adult normal.
Mai mulți nutriționiști au emis avertismente de-alungul anilor în privința consumului unor asemenea băuturi care conduc în cele din urmă la apariția mai multor boli, iar din acest motiv cei de la „The Center for Science in the Public Interest” au făcut o plângere penală împotriva concernului Coca-Cola și The American Beverage Association (ABA), ce au înșelat consumatorii prin a minimaliza rezultatele studiilor, ce rând pe rând indicau legătura directă dintre consumul de „sucuri” îndulcite și obezitate.
În plângerea penală se prezintă și dovezi ce subliniază intenția manipulativă a colosului Coca-Cola și ABA prin a finanța în repetate rânduri studii distorsionate și reclame ce falsifică realitatea.
Printre altele, se face referire la un raport din The New York Times, care dezvăluie că între 2010 și 2015, Coca-Cola a finanțat cu circa 120 milioane de dolari studii a căror țintă era să dezinformeze referitor la riscul consumării îndelungate de băuturi îndulcite cu mult zahăr. Ținta lor este derutarea consumatorilor.
Pe parcursul celor 40 de pagini, în plângerea penală sunt aduse exemple concrete de campanii false și dezinformare, cum ar fi: „Nu există studii științifice concrete ce pot face legătura între băuturile îndulcite și obezitate”; „Nu există nici o legătură între consumul de sucuri și obezitate”; „Este greșit să pretinzi că sucurile produc îmbolnăviri”.
Tot în sprijinul plângerii și acuzațiilor aduse, Praxis Project arată că gigantul Coca-Cola pretinde că încurajează oamenii să consume sucuri numai în reprize mici, de exemplu printre râsete și un joc de bowling, așa cum se ilustrează în reclamele false, sugerând că „astfel se poate combate efectele negative ale conținutului zaharos în băuturile răcoritoare”.
2016 a fost un an dezastruos pentru producătorii de băuturi zaharoase din America. Cifrele vânzărilor sunt cele mai scăzute din 1985 până în prezent, iar din ce în ce mai multe orașe americane instituie taxe suplimentare pe băuturile răcoritoare îndulcite cu zahăr.
În cazul unui succes în instanță, consecințele pot fi restricții în campaniile de reclamă și, de exemplu, ca în cazul țigărilor, texte de avertizare ce vor evidenția pericolul consumului de băuturi zaharoase. Toate aceste potențiale măsuri vor contribui suplimentar la micșorarea vânzărilor.
Atât ABA cât și Coca-Cola au respins acuzațiile cu care sunt confruntați.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Lista COMPANIILOR STRĂINE din România cu cifre de afaceri uriașe care au raportat la final de an profit brut ZERO și, implicit, pierderi

Am repornit motoarele! ACTUALIZARE și MULȚUMIRI! Problemele ActiveNews: 20.000 de articole dispărute. Ținta Covid

OCULTA MONDIALĂ ARE ACUM UN NUME - SECTA BANCARĂ TIBETANĂ. OLIGOPOLUL: Cum conduc marile companii multinaționale lumea (II). Pepsi Cola și Coca Cola se ”joacă” de-a concurența?

Asociația Pro Consumatori: Numai două mărci de lapte conțin lapte nestandardizat, fără a fi prelucrat

România are cel mai ridicat preț al energiei electrice din UE

SECREȚIE DE MUSCĂ ÎN BOMBOANELE KINDER. Europenii consumă chiar acum excrețiile unor insecte fără să știe. Bomboanele de ciocolata cu lapte de la Kinder sunt cerate cu un aditiv care se obține din rășina unei muște verzi. FOTO / VIDEO cu E904
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Alex Jones și Tucker Carlson despre Lupta pentru Adevăr: Globalism, Trump, Israel, Planuri Secrete pentru Al Treilea Război Mondial, WEF, CIA, 9/11 - O EMISIUNE-BOMBĂ tradusă în română - VIDEO
Secțiuni: Consumator
Locații: SUA
Subiecte: Zahărul din băuturi răcoritoare
Organizații: Coca Cola
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)