ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Tot mai mulți români se plâng de faptul că le sunt sustrase sume de bani din conturi. Modalitățile de operare ale celor care dau aceste lovituri sunt diverse, câteva dintre acestea fiind povestite de persoane care au rămas fără sume frumușele.
 
Iată ce povestește pe Facebook un cetățean.

"Atenție când plătiți cu cardul! La începutul anului am fost la o benzinărie să alimentez cu benzină și neavând cash la mine am plătit cu cardul. Când m-am dus la ghișeu vânzătorul mi-a luat cardul l-a trecut printr-un POS identic cu unul normal și mi-a înmânat un terminal, pe care scria numele unei bănci, că să întroduc codul PIN. După ce am introdus codul PIN acesta a luat terminalul și l-a pus pe ghișeu. După un minut mi-a spus că nu a funcționat tranzacția și să mai întroduc încă odată codul PIN. De data asta el a trecut cardul prin POS-ul băncii și tranzacția s-a efectuat cu succes. Numai că, prima data, el mi-a copiat bandă magnetică a cardului și de asemenea codul PIN. 

După câteva zile, când m-am uitat în cont am avut surpriza să văd că tocmai ridicasem numerar de la Londra. Se pare că mi-au reprodus cardul și l-au folosit pentru ridicări de numerar. „Norocul” meu a fost că am sesizat din timp ridicările de numerar și am reușit să blochez cardul. Pagubă a fost destul de mare și banca oricum nu te despăgubește deoarece e „PIN based transaction”. În concluzie dacă cineva îți spune că nu a funcționat tranzacția și-ți spune să mai introduci încă o data codul PIN, atunci trebuie să-ți arate un bon pe care scrie motivul din care nu a fost acceptată prima data tranzacția"