Rebranding la Lidl pe două rețete de iaurturi pentru copii. Germanii renunță la brandul Fruit Jumbo, articolele fiind trecute sub umbrelă brandului Pilos. Inevitabil, procesul aduce și un design nou de ambalaj, scrie Brand Privat.

Compania poloneză producătoare (Agrocomex Sp. Z o.o.) rămâne aceeași ceea ce, teoretic, ar trebui să echivaleze cu menținerea rețetelor inițiale. Surpriză însă. Ambele iaurturi au suferit un proces de cosmetizare, E-urile fiind înlocuite în lista ingredientelor cu denumiri comerciale, mult mai prietenoase. În ciudă acestei operațiuni, pericolul rămâne același, rețetele numărând nici mai mult nici mai puțin decât 11 E-uri. 

Astfel, dacă în variantă inițială E-urile erau trecute vizibil pe lista ingredientelor (E330; E331; E333; E100; E101; E120; E141; E162; E163; E171 sau E172), acum, în locul lor sunt trecute denumiri precum gumă arabica, ceară de carnauba, ceară de albine albă, curcumină, riboflavine, carmine, complecși de cupru ai clorofilelor și clorofilinelor, roșu sfeclă, antocianine, dioxid de titan, oxizi și hidroxizi de fier. 
  
În ciuda pericolului pe care aceste ingrediente îl reprezintă pentru sănătatea copiilor, acțiunea retailerului este perfect legală. Deși vorbim de „cosmetizarea” listei ingredientelor, operată în mod voit și conștient, acțiunea de față nu contravine legilor Statului Român.