ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit.


Tot mai mulți români au remarcat în ultimul timp despre o practică observată la marile magazine: la raft, produsul are afișat un preț, iar în momentul în care trece pe la casa de marcat, obiectul are altul, mai mare.

Un astfel de caz a fost semnalat de către Cristi Brâncovan, cunoscut cetățean din Timișoara, în cazul hypermarketului Kaufland.

Mai precis, acesta a cumpărat un balsam care avea afișat prețul de 17,99 lei, dar la casă era cu 2 lei mai scump. Acesta a înștiințat magazinul despre problemă și a revenit a doua zi. A doua zi, însă, situația era neschimbată.

Confruntați cu această problemă, angajații Kaufland au ridicat din umeri, iar când unul dintre șefi a venit să vadă despre ce este vorba, singura reacție a fost aceea de a-i spune clientului că nu are voie să filmeze.
 
Reacția oficială a Kaufland se lasă așteptată.