După ce un turist polonez a semnalat faptul că rețeaua de magazine Lidl practică, în România, prețuri mai mari decât alte țări din Europa, acum a venit rândul unui alt lanț cunoscut să fie demascat.

Un român care s-a dus la cumpărături într-un magazin Zara a observat că eticheta cu prețul produsului achiziționat se dezlipește. Sub aceasta, era înscris prețul produsului în "țările civilizate", respectiv 59, 95 euro, adică puțin peste 265 de lei. Pentru români, prețul era  349.90 de lei, o diferență de 84 de lei.


"Cam asa procedeaza marii retaileri din Romania", a scris, supărat, clientul român pe facebook. Zara este companie spaniolă, fondată în 1975 și aparține grupului Inditex, care mai deține mărcile Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius, Bershka, etc. 
 
Conform Digi 24, Zara obține încasări de 4,5 milioane de euro pe fiecare magazin deschis în România, respectiv 21 de unități.