Paul Pop, fost director în cadrul Lukoil și Rompetrol și care deține în prezent compania de distribuție de produse petroliere Rottco, intenționează să creeze o rețea de distribuție de carburanți pornind de la stațiile deținute de benzinarii independenți, care pierd tot mai mult teren în fața marilor companii din România, potrivit adevarulfinanciar.ro.

Proiectul Synergy pus la punct de Paul Pop presupune crearea unei rețele românești de benzinării, cu brand propriu și strategie bine definită pe piață, în care să intre benzinării independente.

„Proiectul Synergy va reprezenta o rețea națională de benzinării cu și în sprijinul benzinarilor independenți, o rețea coordonată, conectată și interactivă, menită să aducă plus valoare tuturor membrilor ei. Synergy va fi o rețea de benzinării independente, prezentă pe toate drumurile naționale și în orașele din România, care va vinde carburanți de aceeași calitate cu a marilor producători de benzine și motorine și va asigura servicii la nivel de rețea", se arată într-o prezentare a proiectului, transmisă unor patroni de benzinării independente.

Paul Pop vizează atragerea în cadrul proiectului a benzinăriilor numite „white station", categorie în care intră stațiile private neafiliate și fără brand.

„În România, există aproximativ 2.000 de stații de distribuție, din care circa 600 de stații sunt white station", se arată în prezentare.

În proiectul propus de Paul Pop benzinarilor independenți, compania Rottco va avea în noua rețea națională de stații de carburanți, rolul de „integrator, coordonator al rețelei benzinăriilor particulare care vor adera la proiect; inițiator, promotor și susținător de proiecte ale membrilor rețelei; finanțator în parte a integrarii specifice rețelelor; gestionar al flotelor și altor servicii specifice rețelelor" și „prestator de servicii de mentenanță, acces la flote, intercomunicare pentru membrii rețelei".

De asemenea, firma lui Paul Pop va coordona strategiile de marketing și publicitate la nivel de rețea.