Un nou lanț de stații de carburanți pe piața din România

Paul Pop, fost director în cadrul Lukoil și Rompetrol și care deține în prezent compania de distribuție de produse petroliere Rottco, intenționează să creeze o rețea de distribuție de carburanți pornind de la stațiile deținute de benzinarii independenți, care pierd tot mai mult teren în fața marilor companii din România, potrivit adevarulfinanciar.ro.
Proiectul Synergy pus la punct de Paul Pop presupune crearea unei rețele românești de benzinării, cu brand propriu și strategie bine definită pe piață, în care să intre benzinării independente.
„Proiectul Synergy va reprezenta o rețea națională de benzinării cu și în sprijinul benzinarilor independenți, o rețea coordonată, conectată și interactivă, menită să aducă plus valoare tuturor membrilor ei. Synergy va fi o rețea de benzinării independente, prezentă pe toate drumurile naționale și în orașele din România, care va vinde carburanți de aceeași calitate cu a marilor producători de benzine și motorine și va asigura servicii la nivel de rețea", se arată într-o prezentare a proiectului, transmisă unor patroni de benzinării independente.
Paul Pop vizează atragerea în cadrul proiectului a benzinăriilor numite „white station", categorie în care intră stațiile private neafiliate și fără brand.
„În România, există aproximativ 2.000 de stații de distribuție, din care circa 600 de stații sunt white station", se arată în prezentare.
În proiectul propus de Paul Pop benzinarilor independenți, compania Rottco va avea în noua rețea națională de stații de carburanți, rolul de „integrator, coordonator al rețelei benzinăriilor particulare care vor adera la proiect; inițiator, promotor și susținător de proiecte ale membrilor rețelei; finanțator în parte a integrarii specifice rețelelor; gestionar al flotelor și altor servicii specifice rețelelor" și „prestator de servicii de mentenanță, acces la flote, intercomunicare pentru membrii rețelei".
De asemenea, firma lui Paul Pop va coordona strategiile de marketing și publicitate la nivel de rețea.
Proiectul Synergy pus la punct de Paul Pop presupune crearea unei rețele românești de benzinării, cu brand propriu și strategie bine definită pe piață, în care să intre benzinării independente.
„Proiectul Synergy va reprezenta o rețea națională de benzinării cu și în sprijinul benzinarilor independenți, o rețea coordonată, conectată și interactivă, menită să aducă plus valoare tuturor membrilor ei. Synergy va fi o rețea de benzinării independente, prezentă pe toate drumurile naționale și în orașele din România, care va vinde carburanți de aceeași calitate cu a marilor producători de benzine și motorine și va asigura servicii la nivel de rețea", se arată într-o prezentare a proiectului, transmisă unor patroni de benzinării independente.
Paul Pop vizează atragerea în cadrul proiectului a benzinăriilor numite „white station", categorie în care intră stațiile private neafiliate și fără brand.
„În România, există aproximativ 2.000 de stații de distribuție, din care circa 600 de stații sunt white station", se arată în prezentare.
În proiectul propus de Paul Pop benzinarilor independenți, compania Rottco va avea în noua rețea națională de stații de carburanți, rolul de „integrator, coordonator al rețelei benzinăriilor particulare care vor adera la proiect; inițiator, promotor și susținător de proiecte ale membrilor rețelei; finanțator în parte a integrarii specifice rețelelor; gestionar al flotelor și altor servicii specifice rețelelor" și „prestator de servicii de mentenanță, acces la flote, intercomunicare pentru membrii rețelei".
De asemenea, firma lui Paul Pop va coordona strategiile de marketing și publicitate la nivel de rețea.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Lista COMPANIILOR STRĂINE din România cu cifre de afaceri uriașe care au raportat la final de an profit brut ZERO și, implicit, pierderi

Am repornit motoarele! ACTUALIZARE și MULȚUMIRI! Problemele ActiveNews: 20.000 de articole dispărute. Ținta Covid

OCULTA MONDIALĂ ARE ACUM UN NUME - SECTA BANCARĂ TIBETANĂ. OLIGOPOLUL: Cum conduc marile companii multinaționale lumea (II). Pepsi Cola și Coca Cola se ”joacă” de-a concurența?

Asociația Pro Consumatori: Numai două mărci de lapte conțin lapte nestandardizat, fără a fi prelucrat

România are cel mai ridicat preț al energiei electrice din UE

SECREȚIE DE MUSCĂ ÎN BOMBOANELE KINDER. Europenii consumă chiar acum excrețiile unor insecte fără să știe. Bomboanele de ciocolata cu lapte de la Kinder sunt cerate cu un aditiv care se obține din rășina unei muște verzi. FOTO / VIDEO cu E904
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)