ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Marii retaileri anunță de câte ori au ocazia că susțin produsele și producătorii din România. Nu sunt decât declarații fără acoperire, după cum s-a dovedit de nenumărate ori. Ultimul exemplu îi are în centru pe francezii de la Carrefour. Pe rafturile hipermarketului se află ia, un adevărat simbol românesc, obiect vestimentar produs însă în India. 

Ce-i drept, Carrefour nu importă direct, sursa fiind o firmă din Afumați, după cum anunță Brand Privat.

Din punct de vedere comercial, Carrefour nu greșește, urmarind doar să facă profit. Mult și prin orice mijloace. 

Nu este însă numai vina celor de la Carrefour, aici o parte din vină o are și statul român care nu a protejat în niciun fel acest simbol național. Asta în condițiile în care din anul 2013 toți românii sărbătoresc pe 24 iunie Ziua Iei.

Celebra ie este comercializată în Carrefour cu doar 130 lei, în timp ce o astfel de bluză poate fi cumpărată în târgurile sau magazinele de profil cu prețuri ce încep de la 180 lei, cele pentru copii, și ajungând la 380 lei cele pentru adulți.
 
Sursa foto: Brand Privat