Clienții români au mari probleme cu băncile cu care lucrează. Nu puține sunt cazurile in care băncile măresc dobânzile, trec în contracte clauze abuzive sau taxează clienții cu fel de fel de comisioane.

De multe ori între clienți și bănci intervin diferite autorități, cum sunt Protecția Consumatorilor, Consiliul Concurenței sau chiar BNR. Există o bancă asupra căreia nici măcar BNR nu poate interveni, cu toate că activează în România!

Un client a dorit să închidă un cont deschis la ING. A mutat banii la altă bancă, a făcut cerere de închidere, iar după o sătămână a fost anunțat că are niște bani în cont! Clientul a cerut explicații, primind și răspuns: "Conturile persoanelor juridice nu se închid pe loc, ci în 30 de zile de la solicitare". După patru săptâmani, clientul primește un SMS că ING i-a luat taxă de administrare pe luna următoare din cont. Explicația băncii a fost că a uitat să închidă contul și nu vor returna taxa.

Este momentul în care clientul decide să apeleze la forul superm ăn materie, Banca Națională: "Sun la BNR să întreb cum depunem o reclamație. O doamnă râde "E vorba de ING, nu? Nu vă putem ajuta, nu sunt bancă românească, sunt sucursală de bancă olandeză, reclamați în Olanda!", a scris clientul pe Facebook.