Un român revoltat vrea să dea BRD în judecată, după ce a trecut printr-o experiență pe care o consideră umilitoare și abuzivă.
 
Pe scurt, acesta a aflat cu stupoare că un cont, vechi de vreo cinci ani, înființat pe numele copilului său, a fost deființat, iar banii, dar nu toți, au fost transferați într-un alt cont deschis de BRD. Toate acestea, fără ca titularul contului să fie înștiințat, fără ca acesta să solicite o asemenea operațiune și fără să semneze. Bineînțeles, BRD a oprit și comisionul aferent. 
 
"La un calcul simplu, dacă procedezi așa cu un milion de clienți într-o zi, câștigi aproape un milion de dolari din taxe bancare", scrie clientul într-o scrisoare publicată pe Facebook și adresată băncii. "Deci practic îți înșeli clienții și le furi banii. Mama BNR știe ce faci? Dar Poliția?"
 
"Dragă BRD,

Au trecut mai bine de 3 zile de când am aflat întâmplător că ți-ai permis să-mi închizi acum o lună și jumătate un cont de economii pe numele copilului și să transferi banii, mai puțini, în alt cont pe care nu l-am deschis eu și de a cărui existență nu știam.
 
Ce e foarte grav e că mi-ai deschis un cont fără să solicit, fără să vreau, fără să știu, fără semnătură, fără nimic. De mai mult de 3 zile angajații tăi nu reușesc să-mi explice ce s-a întâmplat și de ce s-a întâmplat așa ceva fără știrea mea și refuză să-mi dea un document scris în care să motiveze acțiunile băncii. În urma primei postări pe FaceBook, m-a sunat o domniță de la nr de telefon 0374.522.899 ca să-mi spună cu aroganță că nu sunt la curent cu "condițiile generale" și că ar trebui să fiu mai atent pentru că acolo scrie că BRD face ce dorește.
 
Am studiat cu atenție toate variantele ale "condițiilor generale bancare" din 2011 până în prezent și nicăieri nu scrie că ai dreptul să închizi un cont activ în modul și în condițiile în care ai procedat, să sustragi banii clientului și să-i depui în alt cont fără știrea lui. La un calcul simplu, dacă procedezi așa cu un milion de clienți într-o zi, câștigi aproape un milion de dolari din taxe bancare: închidere de cont, transfer, deschidere de cont. Fără ca acei clienți să știe. Frumos!

Deci practic îți înșeli clienții și le furi banii. Mama BNR știe ce faci? Dar Poliția?
Dar până află și ei, de azi îți promit că am să te ajut să scapi atât de angajații aroganți și cu intelect precar care persiflează și jignesc clienții cu explicații puerile, cât și de clienți, cât mai mulți clienți. E foarte simplu să afli ce ți se întâmplă, urmărește pagina mea de Facebook și ai să vezi cât capital de simpatie ai adunat deja și cât vei mai aduna. Încet și cu răbdare.
Te pup,
Dan", scrie Dan Moga pe contul său de Facebook, promițând că nu se va opri aici.