Adrian Năstase se plânge de lipsa autostrăzilor, dar "uită" că a semnat cel mai păgubos contract din istoria României legat de autostrăzi
Retras la Cornu, o cochetă localitate aflată pe DN1, Adrian Năstase se plânge pe Facebook de lipsa unei autostrăzi care să facă legătura între București și Brașov.
Năstase a scris că "în 2004, când eram premier, se semnase contractul cu firma Vinci, din Franța, pentru realizarea autostrăzii Comarnic-Brașov. Autostrada ar fi fost finalizată încă de acum cinci ani. Probabil că puțini își mai amintesc faptul că, în 2005, Băsescu a anulat contractul respectiv, pe motiv de "tain". Îmi aduc aminte de argumentul lui Băsescu împotriva autostrăzii - voiam eu să-mi "trag" autostradă ca să ajung la Cornu".
Este dureros pentru români să parcurgă un drum de 180 km chiar și în 9 (nouă) ore, cum s-a întâmplat în aceste zile de vacanță. Nici Victor Ponta nu a făcut nimic, chiar dacă a promis, în 2012, că va face autostrada până la Brașov. Momentan, nu s-a săpat un metru din autostradă.
Iar despre Adrian Năstase, acesta "uită" că în mandatul său a fost semnat cel mai păgubos contract din istoria României: autostrada Transilvania. În 9 ani, românii au plătit 1,6 miliarde de euro pentru 52 de kilometri de autostradă făcuți de americanii de la Bechtel. Astfel, România a reușit să atingă recordul de a cheltui aproximativ 30 de milioane de euro pentru realizarea unui kilometru de autostradă, în condițiile în care standardul de cost pentru un kilometru de autostradă, stabilit oficial, variază între 3,8 și 6 milioane de euro, în funcție de relief.
Năstase a scris că "în 2004, când eram premier, se semnase contractul cu firma Vinci, din Franța, pentru realizarea autostrăzii Comarnic-Brașov. Autostrada ar fi fost finalizată încă de acum cinci ani. Probabil că puțini își mai amintesc faptul că, în 2005, Băsescu a anulat contractul respectiv, pe motiv de "tain". Îmi aduc aminte de argumentul lui Băsescu împotriva autostrăzii - voiam eu să-mi "trag" autostradă ca să ajung la Cornu".
Este dureros pentru români să parcurgă un drum de 180 km chiar și în 9 (nouă) ore, cum s-a întâmplat în aceste zile de vacanță. Nici Victor Ponta nu a făcut nimic, chiar dacă a promis, în 2012, că va face autostrada până la Brașov. Momentan, nu s-a săpat un metru din autostradă.
Iar despre Adrian Năstase, acesta "uită" că în mandatul său a fost semnat cel mai păgubos contract din istoria României: autostrada Transilvania. În 9 ani, românii au plătit 1,6 miliarde de euro pentru 52 de kilometri de autostradă făcuți de americanii de la Bechtel. Astfel, România a reușit să atingă recordul de a cheltui aproximativ 30 de milioane de euro pentru realizarea unui kilometru de autostradă, în condițiile în care standardul de cost pentru un kilometru de autostradă, stabilit oficial, variază între 3,8 și 6 milioane de euro, în funcție de relief.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
AuroraModels: Prima machetă a unei mașini românești - celebrul ARO 244D - la scara 1/18, produsă de o firmă românească
Academia Română: “România deține rezerve minerale și energetice considerabile. Este necesară reactivarea industriei extractive și de prelucrare”
Revoltător! Dezvăluirile unei investigații Greenpeace: Pădurile naturale din România ajung mobilă IKEA în 13 țări europene
In Memoriam Ilie Șerbănescu. La ce oră are loc înmormântarea regretatului analist economic. Emisiune realizată de Starea de Libertate: ”Mă tem pentru viitorul României!”– VIDEO
A fost lovit podul din Baltimore de o Lebădă Neagră?
Tragedia momentului în România! A murit reputatul analist economic Ilie Șerbănescu
Recomandările noastre
CNSAS a declanșat procedura de verificare a lui VASILE BĂNESCU. Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei refuză să-și ofere datele instituției care cercetează trecutul său în raport cu Securitatea. DOCUMENT EXCLUSIV
17 milioane de morți ai vaccinului și o tută. ”Amanta lui Cîțu” contrazice un studiu de 180 de pagini efectuat în 17 țări de oameni de știință cu reputație internațională cât și pe Tucker Carlson. Factual, ONG-ul cu un capital de 2.500.000 lei
Secțiuni: Economie
Persoane: Adrian Năstase
Locații: România
Subiecte: Autostrăzi România
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)