ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Retras la Cornu, o cochetă localitate aflată pe DN1, Adrian Năstase se plânge pe Facebook de lipsa unei autostrăzi care să facă legătura între București și Brașov.

Năstase a scris că "în 2004, când eram premier, se semnase contractul cu firma Vinci, din Franța, pentru realizarea autostrăzii Comarnic-Brașov. Autostrada ar fi fost finalizată încă de acum cinci ani. Probabil că puțini își mai amintesc faptul că, în 2005, Băsescu a anulat contractul respectiv, pe motiv de "tain". Îmi aduc aminte de argumentul lui Băsescu împotriva autostrăzii - voiam eu să-mi "trag" autostradă ca să ajung la Cornu".

Este dureros pentru români să parcurgă un drum de 180 km chiar și în 9 (nouă) ore, cum s-a întâmplat în aceste zile de vacanță. Nici Victor Ponta nu a făcut nimic, chiar dacă a promis, în 2012, că va face autostrada până la Brașov. Momentan, nu s-a săpat un metru din autostradă.

Iar despre Adrian Năstase, acesta "uită" că în mandatul său a fost semnat cel mai păgubos contract din istoria României: autostrada Transilvania. În 9 ani, românii au plătit 1,6 miliarde de euro pentru 52 de kilometri de autostradă făcuți de americanii de la Bechtel. Astfel, România a reușit să atingă recordul de a cheltui aproximativ 30 de milioane de euro pentru realizarea unui kilometru de autostradă, în condițiile în care standardul de cost pentru un kilometru de autostradă, stabilit oficial, variază între 3,8 și 6 milioane de euro, în funcție de relief.